Теч на масло! филма свърши :)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 28 Мар 2009, 21:46

степен за О-пръстена има, ама какво фискира положението на тръбата? така като гледам тръбата наистина трябва да се почукне няколко пъти за да е сигурно, че е опряла в степенката, която е на картера.

явно не съм я вкарал до края, ама нали уж да не взимам чук... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 28 Мар 2009, 21:54

Никакви чукове :!: Ще я натискаш докато влезе,по горе на трабичката има една планка с дупка кадето се захваща с болт за друга планка.
Така и не каза какв ти е мотора,за да ти покажа схемата и да ме разбареш по лесно.
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 28 Мар 2009, 23:06

S_h_e_f_a написа:Никакви чукове :!: Ще я натискаш докато влезе,по горе на трабичката има една планка с дупка кадето се захваща с болт за друга планка.
Така и не каза какв ти е мотора,за да ти покажа схемата и да ме разбареш по лесно.


Шефе, мотора е М50Б20, схемата в de.bmwfans.info я гледам, ама няма много общо с това, което виждам при мен на колата....дали някой е проявил творчество, дали от BMW са решили да спестят, не знам.

значи тръбата в единият си край влиза в картера, на самата тръба има една степен за О-пръстена. в другият край на тръбата има една заварена планка, с която планка тръбата се стяга (вече не помня към блока ли е или към друга плнка, която пък е закачена за тръбите). значи това, което ме учудва е, че на тази планка, коята е заварена към тръбата, няма само един отвор, който 100% да фиксира положението на тръбата, а е канал, който е около 1 см дълъг. т.е. при това положение, тръбата може да си "ходи" с около 1 см нагоре и надолу преди да я стегнеш и съответно като мериш нивото на маслото ще има разлика.

именно за това ти казвам, че явно си требе чук. аз я вкарвах на ръка, уж натиснах, ама след като тече явно не съм я вкарал както трябва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 28 Мар 2009, 23:39

Ми и аз се учудих че на планката не е дупка а канал :shock: ама щом немците така са го измислили. Извади я смени О пръстена и се постарай да я вкараш до край.Аз така направих и вече не тече ;)
А нивото на маслото ще разбереш дали е вярно,когато го смениш и налеш точно колкото трябва ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook