Имам проблем с тдс-а

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Имам проблем с тдс-а

Мнение от ivan. » 28 Мар 2009, 1:36

:shock: Да се смея ли -рева ли..........нее знам :shock:
Спря да върви,в смисъл на оърво напомпване на газта няма никой ,след това (поради,според мене ,,турбината задържа някакво налягъне)тръгва.......дали е пропуск във въздухипровода ,ч`е луд станах.
Благодаря ви

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 28 Мар 2009, 1:46

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=140231
Иначе много ги разбираш, ама откак пипна моя ТДС и аз вече имам проблем...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 29.08.2007
Местоположение: каспичан

Мнение от v82bg » 28 Мар 2009, 1:54

100% турбината ти тръгнала да върти на обратно.....това обикновено става при прескочил зъб на веригата,ама долната може и да е скъсана...........

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 28 Мар 2009, 2:02

v82bg написа:100% турбината ти тръгнала да върти на обратно.....това обикновено става при прескочил зъб на веригата,ама долната може и да е скъсана...........

Може и маркуч да има пробит, ама какво му обясняваш, той си мисли, че всичко знае...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 28 Мар 2009, 2:31

v82bg написа:100% турбината ти тръгнала да върти на обратно.....това обикновено става при прескочил зъб на веригата,ама долната може и да е скъсана...........
Никога не съм виждал а ако видя няма да повярвам ,че веригата може да прескочи зъб . А със скъсана верига пък да пали, това вече е един огромен плюс за тдс-а :mhihi: Пък турбината да върти на обратно :roll: .....Нека някой да обясни по -подробно това как става ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 28 Мар 2009, 9:55

Класически пример за пийнал колега чудещ се какво да избъзика съфорумците. Пък се намериха хора дето се и вързаха, че даже и предположения започнаха да изказват. ;) :winky:

ivan. сега по темата да не кажат модераторите, че не пиша по нея....

Отиваш на някой майстор и му казваш да ти блокира АГР клапана в отворено положение. После вадиш тръбичката към МАП сензора и я оставяш да си виси. Задължително срязвате кабелчето, което излиза от 4-та дюза. Така със сигурност ще ти се оправи колата.

ПП
Никой друг освен ivan. да не прави горе написаното на ТДС-а си, защото има опасност толкова бързо да му тръгне колата, че после ще ми тежи на съвестта като катастрофира.

Поздрави :D :winky:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Мар 2009, 10:11

klintan66 написа:
v82bg написа:100% турбината ти тръгнала да върти на обратно.....това обикновено става при прескочил зъб на веригата,ама долната може и да е скъсана...........
Никога не съм виждал а ако видя няма да повярвам ,че веригата може да прескочи зъб . А със скъсана верига пък да пали, това вече е един огромен плюс за тдс-а :mhihi: Пък турбината да върти на обратно :roll: .....Нека някой да обясни по -подробно това как става ....


Колега ,не може да знаеш всичко-този номер турбината го прави когато двигателя вместо да изхвърля изгорели газове ,почва да смуче през генерацията атмосферен въздух.А иначе за tds-са не е проблем да си върви със скъсана верига или прескочил зъб-аз разбрах ,че имам скъсана верига чак на вторият месец. :shock: :help:

Ванка, ако имаш някакви съмнения за нагнетяването най-напред извади маркуча на байпасният клапан, включи манометър към турбината и виж как работи при всички режими.Ако всичко е наред,включи манометъра към смукателният колектор,за да видиш дали кулера и въздухопроводите са наред.Идва ми и идея за блокирал в отворено положение AGR клапан или спукана мембрана на управлението му-изолирай го отвсякъде. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 28 Мар 2009, 11:14

Добре ,за турбината съм съгласен, но това е моментно състояние май .... Но за веригата? ...с нацяло скъсана верига колата е вървяла ? :shock: [/list]

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 28 Мар 2009, 11:34

klintan66 написа:Добре ,за турбината съм съгласен, но това е моментно състояние май .... Но за веригата? ...с нацяло скъсана верига колата е вървяла ? :shock: [/list]

Колата върви, защото му е скъсана само едната верига, но сигурно яко тресе - ако е скъсана долната верига му работят само 1, 3 и 5 цилиндър, а ако е горната му работят само 2, 4 и 6 цилиндър - и в двата случая колата ще тресе много силно и ще има половината мощност.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 29.08.2007
Местоположение: каспичан

Мнение от v82bg » 28 Мар 2009, 11:58

Не знам, аз имам подозрения че всичко идва от ускорителя но все пак майсторите имат думата. Колега само напиши после какво е решението на проблема за да видиме кой е прав.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 28 Мар 2009, 11:59

А при скъсана био-химична верига между хипоталамуса и мускулите, командващи пръстите на ръцете, се получава цялата тази странност по-горе... :confused:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook