Имам проблем с тдс-а
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Имам проблем с тдс-а


Спря да върви,в смисъл на оърво напомпване на газта няма никой ,след това (поради,според мене ,,турбината задържа някакво налягъне)тръгва.......дали е пропуск във въздухипровода ,ч`е луд станах.
Благодаря ви
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=140231
Иначе много ги разбираш, ама откак пипна моя ТДС и аз вече имам проблем...
Иначе много ги разбираш, ама откак пипна моя ТДС и аз вече имам проблем...
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
v82bg написа:100% турбината ти тръгнала да върти на обратно.....това обикновено става при прескочил зъб на веригата,ама долната може и да е скъсана...........
Може и маркуч да има пробит, ама какво му обясняваш, той си мисли, че всичко знае...
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Никога не съм виждал а ако видя няма да повярвам ,че веригата може да прескочи зъб . А със скъсана верига пък да пали, това вече е един огромен плюс за тдс-аv82bg написа:100% турбината ти тръгнала да върти на обратно.....това обикновено става при прескочил зъб на веригата,ама долната може и да е скъсана...........


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Класически пример за пийнал колега чудещ се какво да избъзика съфорумците. Пък се намериха хора дето се и вързаха, че даже и предположения започнаха да изказват.
ivan. сега по темата да не кажат модераторите, че не пиша по нея....
Отиваш на някой майстор и му казваш да ти блокира АГР клапана в отворено положение. После вадиш тръбичката към МАП сензора и я оставяш да си виси. Задължително срязвате кабелчето, което излиза от 4-та дюза. Така със сигурност ще ти се оправи колата.
ПП
Никой друг освен ivan. да не прави горе написаното на ТДС-а си, защото има опасност толкова бързо да му тръгне колата, че после ще ми тежи на съвестта като катастрофира.
Поздрави



ivan. сега по темата да не кажат модераторите, че не пиша по нея....
Отиваш на някой майстор и му казваш да ти блокира АГР клапана в отворено положение. После вадиш тръбичката към МАП сензора и я оставяш да си виси. Задължително срязвате кабелчето, което излиза от 4-та дюза. Така със сигурност ще ти се оправи колата.
ПП
Никой друг освен ivan. да не прави горе написаното на ТДС-а си, защото има опасност толкова бързо да му тръгне колата, че после ще ми тежи на съвестта като катастрофира.
Поздрави


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
klintan66 написа:Никога не съм виждал а ако видя няма да повярвам ,че веригата може да прескочи зъб . А със скъсана верига пък да пали, това вече е един огромен плюс за тдс-аv82bg написа:100% турбината ти тръгнала да върти на обратно.....това обикновено става при прескочил зъб на веригата,ама долната може и да е скъсана...........Пък турбината да върти на обратно
.....Нека някой да обясни по -подробно това как става ....
Колега ,не може да знаеш всичко-този номер турбината го прави когато двигателя вместо да изхвърля изгорели газове ,почва да смуче през генерацията атмосферен въздух.А иначе за tds-са не е проблем да си върви със скъсана верига или прескочил зъб-аз разбрах ,че имам скъсана верига чак на вторият месец.


Ванка, ако имаш някакви съмнения за нагнетяването най-напред извади маркуча на байпасният клапан, включи манометър към турбината и виж как работи при всички режими.Ако всичко е наред,включи манометъра към смукателният колектор,за да видиш дали кулера и въздухопроводите са наред.Идва ми и идея за блокирал в отворено положение AGR клапан или спукана мембрана на управлението му-изолирай го отвсякъде.

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Добре ,за турбината съм съгласен, но това е моментно състояние май .... Но за веригата? ...с нацяло скъсана верига колата е вървяла ?
[/list]

- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
klintan66 написа:Добре ,за турбината съм съгласен, но това е моментно състояние май .... Но за веригата? ...с нацяло скъсана верига колата е вървяла ?[/list]
Колата върви, защото му е скъсана само едната верига, но сигурно яко тресе - ако е скъсана долната верига му работят само 1, 3 и 5 цилиндър, а ако е горната му работят само 2, 4 и 6 цилиндър - и в двата случая колата ще тресе много силно и ще има половината мощност.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани