Страшен ПРОБЛЕМ с Е34!!!
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- slackwarefan
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: E34 540i '95, E39 525d '03
FANATIK-s-BMW написа:jullydjs написа:Виж колега имаме ядове с едно е36, прави същите номера, един ден си загубих със собственика да вадя от моита кола датчици, свещи, бобини, кабели, компове, дебитомери, филтри, маркучи и още квото се сетиш и нема управяне на е36цата, само че там проблема идва над 3000 оборота, почва да прекъсва така като че ли влиза в прекъсвач
И какво стана с тази Е36-ца,оправили се и как?Мойта не ги прави то4но след 2000 оборота,просто като стои на обороти и като дадеш газ особено рязко и по4ва да глъхне и да прекъсва за няколко секунди и като отмине този момент и отива на 6500.Но по време на движение е нещо кошмарно,особено ако съм на светофар наемасе по бавно от запорожец и повече от 170 км неще(в движение не може да достигне максималните обороти,само на място).littlerock написа:Колега имах го същия проблем и се оказа датчика на коляновия вал.Като си купувал датчика трябва да си вземеш пак такъв за сименс електроника да не би някой да ти е пробутал друг датчик и затова да не го разпознава.
Ами аз дат4ика на коляновия вал не съм го сменял(само него не съм)защото ми казаха 4е е здрав,а и на компютърат излиза"Грешка в дат4ика на разпр. вал.
Колеги имали някой тук от Бургас с Е34 или Е36 с такъв мотор М50(освен "каlin4о1986") без ванос със Сименс запалване,само за проба на компютърат-плащам за разноските и за услугата.
Колега аз съм с М50 с сименс ms40 ЕКУ. Имах същия проблем какъвто описваш. Завишен разход, колата вървеше що-годе нормално, но при рязко подаване на газ, някак си не можеше да "смогне" на оборотите и двигатела "претрисаше". Ако се потегля в този момент, колата гасне. На диагностика ми излизаше грешка в разпр. вал. Всички майстори обаче казваха че са взаимо-заменяеми датчиците на кол. вал и разпределителния, и няма смисъл да поръчвам нов за 400 лв. (тогава, сега 250лв в Дару) Затова и карах така месеци и години. Истината обаче се оказа друга - взаимозаменяеми са доколкото колата да върви, но тя преминава в авариен режим. Запалването става като на Форд - т.н. "Wasted spark". Подава искра на свещите по двойки, просто ЕКУ-то не знае коя свещ трябва да пали. Същото е и с впръскването.
Накрая поръчах такъв датчик от ebay (~2,5 пъти по-евтин от Дару). Всичко си дойде на мястото, колата започна да върви много по-гладко и не "хъркаше" при рязко подаване на газ.
Съвета ми е да изключиш този датчик и да видиш дали ще има подобрение. Ако има подобрение, или пък никаква промяна - поръчвай , но гледай да е Сименс, че Бошовския няма нищо общо. Сименския няма никаква електроника вътре, представлява просто 2 бобини, от което следва и въпроса защо е толкова по-скъп, вместо да е пъти по-евтин, но това е тема на друг разговор...
поздрави
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
slackwarefan написа:Колега аз съм с М50 с сименс ms40 ЕКУ. Имах същия проблем какъвто описваш. Завишен разход, колата вървеше що-годе нормално, но при рязко подаване на газ, някак си не можеше да "смогне" на оборотите и двигатела "претрисаше". Ако се потегля в този момент, колата гасне. На диагностика ми излизаше грешка в разпр. вал. Всички майстори обаче казваха че са взаимо-заменяеми датчиците на кол. вал и разпределителния, и няма смисъл да поръчвам нов за 400 лв. (тогава, сега 250лв в Дару) Затова и карах така месеци и години. Истината обаче се оказа друга - взаимозаменяеми са доколкото колата да върви, но тя преминава в авариен режим. Запалването става като на Форд - т.н. "Wasted spark". Подава искра на свещите по двойки, просто ЕКУ-то не знае коя свещ трябва да пали. Същото е и с впръскването.
Накрая поръчах такъв датчик от ebay (~2,5 пъти по-евтин от Дару). Всичко си дойде на мястото, колата започна да върви много по-гладко и не "хъркаше" при рязко подаване на газ.
Съвета ми е да изключиш този датчик и да видиш дали ще има подобрение. Ако има подобрение, или пък никаква промяна - поръчвай , но гледай да е Сименс, че Бошовския няма нищо общо. Сименския няма никаква електроника вътре, представлява просто 2 бобини, от което следва и въпроса защо е толкова по-скъп, вместо да е пъти по-евтин, но това е тема на друг разговор...
поздрави
Колега няма как да върви ако се изклю4и този дат4ик,нали именно той подава сигнал на ЕКУ-то кога да подаде ток към сътветната бобина.За бошовския знам 4е няма нищо общо с този на Сименс.
Дай линк от където си поръ4ал този дат4ик и имали зна4ение какъв модел е,защото моят е като твоят-МS40.
ПС:От както смених компютърат колата се "пооправи" поне сега има ниски обороти и потегля без газ,защото преди това голям зор беше потеглянето,но високи обороти така и няма-пука,дависе,глуйне,гърми и др.
Някой знаели дали мога да му сложа изцялостно запалване на БОШ???
В сервиза ми казаха 4е не ставало и не ми е ясно защо,нали двигателите са едни и същи

Атаката е най-добрата защита...!!!
- slackwarefan
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: E34 540i '95, E39 525d '03
Колега няма как да върви ако се изклю4и този дат4ик,нали именно той подава сигнал на ЕКУ-то кога да подаде ток към сътветната бобина.
има как колега, точно това прави което казваш - подава сигнал кога да подаде ток на 1-ви цилиндър и нататък ЕКУ-то си ги рутира вече. Като го няма ЕКУ подава ток и гориво и на 1-ви и на 6-ти цилиндър, просто защото няма такава синхронизираща информация, не знае дали е 1-ви или 6-ти - и двата са в ГМТ. ЕКУ взима сигнал само от датчика на коляновия вал. Така е заводско на по-старите модели бмв, но М50 е в sequence mode, t.e. последователно впръскване (по-малък разход на гориво в ниските обороти, по-прецизно впръскване и по-бавно износване на бобините) и колата не върви добре когато вече не е в този режим, просто за нея той е авариен. Аз самия съм карал 3-4 месеца дори изобщо без този дачтик, махнах го и сложих тапа, да го изследвам и направя дисекция

линка от ebay от който го взех е :
http://cgi.ebay.it/BMW-E34-E36-SIGNALGE ... otohosting
някакъв италианец го продаваше, но мисля че беше само 1 брой. Търси по серийния номер в ebay. Ако все пак не може да намериш пиши на лично, ще ти дам друг линк да го вземеш пак по-изгодно от БГ.
поздрави
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани