за триене
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
При мен, по някаква причина също спря да работи клаксона. След като проследих веригата се оказа, че се губи "масата", управлява се през маса, не през 12V. Масата е взима от кормилния лост, но на около 40-50 см. от волана имаш нещо подобно на "гумен тампон". Там ми се губеше връзката на "маса". Самата връзка между двата лоста и тампона е с болтове. С един кабел и две кабелни обувки и клаксона си заработи. Но трябва да предвидиш да е достатъчно дълъг за да не скъса при пълно завъртане на волана.
alb написа:При мен, по някаква причина също спря да работи клаксона. След като проследих веригата се оказа, че се губи "масата", управлява се през маса, не през 12V. Масата е взима от кормилния лост, но на около 40-50 см. от волана имаш нещо подобно на "гумен тампон". Там ми се губеше връзката на "маса". Самата връзка между двата лоста и тампона е с болтове. С един кабел и две кабелни обувки и клаксона си заработи. Но трябва да предвидиш да е достатъчно дълъг за да не скъса при пълно завъртане на волана.
мерси колега излезе напълно прав
точно с две кабелни обувки и малко кабел и чух приятен и познат звук от клаксоните



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани