Спешно!!! Колеги това какво е???
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Спешно!!! Колеги това какво е???
Това седи по средата на маркуч който тръгва от сервото и влиза в двг. от него излиза щуцер ->маркуч и влиза в сензор до МАП
Ама това дето съм снимал е счупено явно и има винтчета в него завити и си е ебало мамата
ако някой може да ми каже какво е това дето са го поиталянчили???

Ама това дето съм снимал е счупено явно и има винтчета в него завити и си е ебало мамата
ако някой може да ми каже какво е това дето са го поиталянчили???


Последна промяна Zubcho на 26 Окт 2008, 13:54, променена общо 2 пъти
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
а каква функция има това и без него какво ще стане????? Хайде че е малко спешно.
Някой ако има такова здраво и е от София направо да се обажда на тел. от подписа да се видим и да го вземам, че ми трябва колата утре, а нямам тази част.
Някой ако има такова здраво и е от София направо да се обажда на тел. от подписа да се видим и да го вземам, че ми трябва колата утре, а нямам тази част.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Прилича ми на еднопосочен (обратен) клапан, който осигурява вакуума в мембранната камера на пневматичния усилвател на спирачната уредба. С една дума ако го няма този клапан и двигателя не работи или работи на пълна газ, ако говорим за бензинов ДВГ, няма вакуум, съответно спирачния педал е камък, кокал, бетон или друга манияшка дума
, а ако говорим за дизелов двигател зависи дали има втори клапан във вакуум помпата (на входа й) или колко е износена самата помпа, вакуум също няма при спрял двигател или бързо се гуми след спирането на двигателя. Т.е. ако пускаш по инерция със загасен ДВГ определено си в беда ако клапана не работи.
В твоя случай клапана едва ли е проблем, защото явно работи, инак би го усетил много отдавна. Счупените разклонения са за различни устройства в автомобила, който имат нужда от вакуум. И да са запушени и да не са едва ли ще повлияе съществено на работата на двигателя.
А цената на нов такъв клапан по-добре да не я знаеш колко е
.

В твоя случай клапана едва ли е проблем, защото явно работи, инак би го усетил много отдавна. Счупените разклонения са за различни устройства в автомобила, който имат нужда от вакуум. И да са запушени и да не са едва ли ще повлияе съществено на работата на двигателя.
А цената на нов такъв клапан по-добре да не я знаеш колко е

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Спешно!!! Колеги това какво е???
Като си представя ,че се бях засилил да ти купувам отрошляка.

Иво,залей дупките с поксипол и не се занимавай,повече с глупости-както колегата ти обясни,клапачето ти работи перфектно,щуцерите не са ти необходими,не го виждаш за да те дразни.


- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Мамата ми се еба колеги с този колектор. А защо никой не каза, че за да свалиш маркуча при турбината (който тръгва от възд. филтър и влиза в турбото) трябва да се махне и целия въздушен филтър?? Разгони ми се фамилията. Свалих маркуча и после няма връщане. После разглобих всичко и накрая се ядосах и върнах всичко по места. Оставил съм 3 м маркуч м/у входящия колектор и мап- сензора. и другата седмица ще направя интервенцията.
Иначе това клапанче го ремонтира баща ми колкото можа и ще трябва в някакъв момент да взема друг и да го сменя.
Айде толкова от мен за сега утивам да умра! 3 часа се гъзя с бащата изпускахме гайки, болтове мама му

Иначе това клапанче го ремонтира баща ми колкото можа и ще трябва в някакъв момент да взема друг и да го сменя.
Айде толкова от мен за сега утивам да умра! 3 часа се гъзя с бащата изпускахме гайки, болтове мама му



Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Mизерия е, знам - аз с баща ми също съм се мъчил по тия БМВ-та
Но за маркуча явно нещо ти е било несгодно, защото аз ги свалих 2-та маркуча на турбината без да разглабям каквото и да било - страшна мъка, черни нокти няколко дни, но стана. От въздушния филтър към турбото и от турбото към кулера.

Но за маркуча явно нещо ти е било несгодно, защото аз ги свалих 2-та маркуча на турбината без да разглабям каквото и да било - страшна мъка, черни нокти няколко дни, но стана. От въздушния филтър към турбото и от турбото към кулера.
BMW only!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
amd написа:Mизерия е, знам - аз с баща ми също съм се мъчил по тия БМВ-та![]()
Но за маркуча явно нещо ти е било несгодно, защото аз ги свалих 2-та маркуча на турбината без да разглабям каквото и да било - страшна мъка, черни нокти няколко дни, но стана. От въздушния филтър към турбото и от турбото към кулера.
Бате у тая тъмница какво да ми е сгодно??? С 2 фенера па нищо не виждаш. Мани.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Става въпрос за смукачката за мръсни чорапи. Т.е. като си пуснеш парното на 24 градуса да са толкова. Някъде малко по надолу има една тема съскането в купето.
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани