Изтича антифриз в краката ми.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Изтича антифриз в краката ми.

Мнение от drmirchev » 09 Авг 2008, 22:43

Значи, днес цял ден си играх с въпросната кола и реших да премахна всяко дребно нещо което ме дразни.Та от доста време бях си прескочил клапаните на парното и радиатора поради съмнения че задържат и изчакване на свободно време за да ги оправя и по този начин колата си бачка перфектно.И днес реших да тествам всичко и да си направя промивка на системата и установих че зад дупките на парното(от двигателния отсег към купето) има изтичане на вода.После се светнах че ми е леко влажно там и не е от това че разлях бира преди месец :uups: .Мирисах доста и си беше чист антифриз.
Гледах схеми в реалома и видях че има 2 вида радиатори за моята (м50б20 93г. без клима).Въпроса е и може ли да е от някоя лоша връзка там вътре че гледам има и няква гарнитъра и дръгия ми по важен въпрос е КАК ДА ГО СВАЛЯ ТОЯ РАДИАТОР.

Ако има някой дето знае да каже че зимата иде а не ми се цопка в локвички и не ми се долижа вода постоянно.Даже и ако продава радиатор някой да го дава и да идва до го сменяме с моя :mhihi: ;)
Чудя се също имаше едно нещо дето оправяше течове ама на тая кола нещо в краен случай ще го мисля.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 10 Авг 2008, 8:09

Сериозно май съм единствения с подобен проблем.Говорих със стария собственик по въпроса и ми каза че радиатора бил нов преди да ми я даде което ме кара да мисля че не е сложен добре и от някоя връзка избива.Кажете моля как се сменя преди да съм си разкостил колата и да разбера по трудния начин.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 10 Авг 2008, 10:38

виж тръбичките дет влизат в радиатора
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 10 Авг 2008, 20:01

А как да стигна до тях за да ги видя през тъблото ли или има пиниз.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 10 Авг 2008, 21:10

ай помисли малко а :!:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 11 Авг 2008, 10:46

Сваляш средната конзола и от там имаш достъп до радиатора. На тръбичките които влизат в радиатора има О-пръстени, които сигурно са се втвърдили или скъсали. Ако не е спукан радиатора сигурно тече от тях. Ако ползваш търсачката на форума ще намериш повече информация.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 11 Авг 2008, 20:30

Сега остава време да си освободя за да го направя.благодарско на всички отзовали се.

Искам и още нещо да питам(малко странично) кръгът който минава през парното, като не съм го пуснал на топло затваря ли се?Щото забелязах че като го съединих(да не минава през клапаните) колата загрява по бавно и поравномерно.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 11 Авг 2008, 21:22

ми нали за тва са клапите :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 11 Авг 2008, 21:43

Добре разбрах клапаните са за "това".Кое???Трябва ли кръга да е затворен докато загрее, после отваря ли се, защо има 3 маркуча дето влизат към парното а не 2???Търсих с търсачката тез неща не са обяснени.Глава спуках заради неясноти по парното преди време, смятам че е редно да се знаят до най малки подробности тея неща , не са майтап явно.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 11 Авг 2008, 22:08

Gemar написа:Сваляш средната конзола и от там имаш достъп до радиатора. На тръбичките които влизат в радиатора има О-пръстени, които сигурно са се втвърдили или скъсали. Ако не е спукан радиатора сигурно тече от тях. Ако ползваш търсачката на форума ще намериш повече информация.

Проблема не е само в О-пръстените,на моята и гръмнаха въпросните тръбички.като ги свалиш ги огледай добре по надлъните снадки,че матряла слаб май :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook