tds - Губи мощност при загряване и тресе

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 28 Юли 2008, 10:23

Vlados написа:Днес сменихме виското, перката, термостата (всичките BEHR), както и датчика на перката на климатика и ... :( резултат няма. Майсторът ми каза това, което беше предположил и предния път - прецакан радиатор (както между другото ми каза и колегата Павел (E34PSH)). След като я обезвъздуши, пуснах климатика и загря яко, а виското даже не се включи. Перката на климата пак се включва и не спира. Долната ясна част на радиатора си е направо ледена, както и маркуча към термостата, в резултат на което същия не отваря поради липса на налягане и топлина. Човека ми обясни, че виското не включва, защото радиатора не загрява достатъчно и пластината, която трябва да се нагрее на виското не може да стопли, за да се включи. Перката на климатика се включва, не защото датчика й дава сигнал, че водата е загряла, а защото се лъже, че виското не може да смогне.
И така, следва смяна на радиатор (не ми се мисли какви пари ще е...) някой ако е сменял, да ме довърши с цена. :banghead: :banghead: :banghead:

Владо къв е тоя майстор дето обездувашава кола преди да е отворил термостата бре.Никой двигател като не отвори термостата не може да се обездуваши.Имаш въздух в системата и затова прави тия работи.Отвори капачката и я остави да работи на празен ход досато не загреее на цяло при ТДС-а моге и 30 мин да я чакаш врътките на парното на мах и вентилатора на 1.Като загрее до работна температура ще земе да топли полека радиатора и след това я изфорсирай на място 3-4 пъти кратковременно до 4800 оборота и ще видиш как всичко ще си дойде на място.Не си правете майтап с тия работи ако трябва иди до Дару да ти я обездувашат.Едно време на старото М50 ме бяха пощурили с тва загряване та гарнитури ли не бяха та глави ли небяха.Хак колата в БМВ хоп обездувашиха я и сичко стана ток и жици после никъв проблем със загряване.Маниги тия пишман майстори :evil:

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 28 Юли 2008, 18:49

Колата работеше много дълго време на място с отворена капачка. Държах оборотите на около 2500-3000 докато загрее. После пуснах и климатика на 4, като капачката си беше отворена и човека доливаше постоянно вода. След около 30 мин. работа я изгасих и като пипнах радиатора отдолу в дясно беше направо леден (както и маркуча към термостата). :dunno:

П.С. Мисля в събота да сваля радиатора, да го накисна в нещо, евентуално да го отворя и да го прошомполирам целия - в случай, че има боклуци в долния край или пък при миенето, ако са ми изкривили нещо, да се оправи. :dunno:

П.С.2 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 93#1091893
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 29 Юли 2008, 9:39

Първо на дизела радиатора е доста по-голям от бензинките плюс това няма на оня как да фанеш кулера отдолу освен ако не си някой баш алхимик :mhihi: :mhihi: :mhihi: Така писах ти веднъж вече иди до дару да ти я обездувашат тая кола ако беше в Пловдив щеше да ти кажа да дойдеш при мене ма на :mhihi:

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 01 Авг 2008, 20:53

Ходих не в Дару, а в един друг сервиз и ужким пак я обезвъздушиха, ама нъц... същата работа.
Днес свалих радиатора и го отворих - оказа се, че наистина е запушен - шомпола първоначално мина само през един ред от всичките 42. Досега съм го шомполирал (вече над 3 часа) и има напредък - като вдигна радиатора срещу светлина, вече има просвет, а шомпола почти не се запъва. Ако не съм го пробил някъде при ръчкането, би трябвало да си реша проблемите... но ще видим.
Изображение

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 04 Авг 2008, 22:43

С тоя радиатор нищо не стана - оказа се, че пластмасата от страната, където влиза водата в него, отвътре е яко нагоряла и се е напукала. Ходих да я подлепят, но ми казаха, че няма да стане, затова ...
... взех нов радиатор и мисля, че вече всичко е точно - след като обезвъздуших, долния маркуч си загря, съответно си отвори термостата и най-накрая чух виското да включва на мах. Остава теста с баира, но мисля, че ще издържи.
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook