Заиграха ми оборотите.М50В20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Заиграха ми оборотите.М50В20

Мнение от drmirchev » 30 Юли 2008, 20:35

Колеги я кажете защо изведнъж без причина започнаха да ми се ебават тихите обороти.Значи като запаля стрялката не остава на 900 а пада минава под 500 и се дига до към 600-700 и се клати така извесно време и после застава на малко след 500.Като се движа го прай същото няма значение колата спряла ли е или се движи, се така си прави.даже угасна на един светофар. Ходих на майстор вика ми напръскай с контакт спрей поденциометъра дето е на дросела и ще се опрай, е пръсках яко и букса и сичко, и другите букси напръсках ама съвсем леко се подобри, по брзо ги нормализира сега и не угасва, но пак не отразява дали се движи или е спряла.Моля ако някой знае отговора на гатанката да каже че е доста неприятно да се кара така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 30 Юли 2008, 21:11

Пръскай, ама стъпковото маторче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 30 Юли 2008, 21:43

Провери си маркучите за вакуум под всумк. колектор, особено този в дястата му част и отива към посока инжектор за 6-ти цилиндър и по точно в рейката над този инжектор или общо казано входа на рейката има една джаджа, те там отива тоя маркуч. Или още по общо казано - смени тия маркучета, всичките и има защо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 30 Юли 2008, 22:11

А в сервиз колко може да ме боцнат за това и дали ще се фанат да го направят че нямам никакво свободно време до съботата и неделята, пък ми се ще да се оправи по скоро че дразни много :evil: на светофарите се клатя се едно съм в трактор :lol: .Че и вчера един приятел дето му похвалих модела му я показах и то таман тогаз се появи това и голям срам брах :uups: дет се вика после на масата ми изкара сички други по хубави от бмв.

П.С. и последен въпрос къде се намира стъпковия че нещо не мога да го фиксирам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 30 Юли 2008, 23:37

Под всмукателните колектори. Захванат е с нещо подобно на гумен пръстен-скоба за блока на мотора. В него влиза една 3 пинова букса и 2 маркуча-единият идва преди дроселовата клапа, а другия зад нея.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 31 Юли 2008, 8:31

И много внимавай като сваляш входящите тръби, че на тоя стъпков мотор има един маркуч/тръба и е захванат точно по средата на колектора отвътре. Вкърваш си ръката отдолу и с чупка в китката го откачаш това нещо. Трябва ти гедоре 10 и 11 номер и един ключ 10, отверка, нови маркучета за не повече от 10 лв, време и някой за компания. Остави тази операция за събота или неделя, но си набави маркучите предварително. И най-важното - нови уплътнители за колектора 6 на брой, внимавай като ги взимаш да не ти бутнат друг модел - виж какви са твоите предварително : http://bmwfans.info/original/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от prestige6969 » 31 Юли 2008, 10:30

Гумените уплътнения на всмукателните колектри са 9.36 без отстъпката от 10 процента във В и Д Ауто, но има риск да ти дадат по-големите пръстени, затова внимавай! Останалите маркучи са по-евтини и си вземи нови скоби, ако не си сменял бензиновите маркучи сега е момента и тях да смениш! Смени си и двата маркуча на гумения маншон след дебитомера и задържително си почисти стъпковото моторче! Свещи и лули в какво състояние са ти и си провери гарнитурата на капака, ако изпиташ затруднения обади се с каквото мога ще ти помогна 0888 637 747 Димитър!!! Успех в профилактиката!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Мнение от (OO==[][]==OO) » 31 Юли 2008, 17:30

Колега имах подобен проблем скоро - не беше нищо от изброеното по-горе ами ЛАМБДА СОНДА, която се оправи след няколко дни от самосебеси. Направи и диагностика!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 31 Юли 2008, 17:54

Значи сутринта към 6 часа станах и свалих сичкото маркуч дето можах и го почистих, даже и стъпковия намерих къде е.Като че ли се поправи но не съм тествал много понеже не отидох с нея на работа.Колкото до смукателя няма ли начин да не се сваля че голяма играчка ми е.гарнитурките съм ги сменял преди няма 2-3 седмици Вектор райнц.Ако го махна обаче да речем не може ли да ги оставя същите или задължително нови, а и маркучите не съм питал но комплект ли се продават като отида в магазина или трябва да ги свалям и да търся същите.
Благодарско на всички които се отзоваха.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 02 Авг 2008, 10:18

Значи колата се оправи само с почистване на маркучите.Обаче при първа възможност ги сменям.Даже ме съмнява че цялата работа е в един Опръстен на една пласмасова джаджа дето в нея влизат 2 маркучета от ляво на капака на главата(от страната на веригата) щото като го извадих него нещо, първо че беше адски зацапано и второ много лесно излезе, ако трябва да държи вакуум, на дали ще държи нещо.До стъпковото не стигнах но ще почистя и него. Благодарско на всички и поздрави от морето.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook