ПАРН0Т0 СЕ ЕБАВА
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
ПАРН0Т0 СЕ ЕБАВА
ИМАМ 520 129 КС
ПАРНОТО KATO E ПОСТАВЕНО НА МАХ ОТ ДЯСНО ДУХА СТУДЕНО
А ОТ ЛЯВО ТОПЛО НО НЕ КАКТО ПРЕДИ?
НЯКАКЬВ СЬВЕТ
ПАРНОТО KATO E ПОСТАВЕНО НА МАХ ОТ ДЯСНО ДУХА СТУДЕНО
А ОТ ЛЯВО ТОПЛО НО НЕ КАКТО ПРЕДИ?
НЯКАКЬВ СЬВЕТ
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
има едни клапани отпреде.кат се преебьт става тьй.имам такива 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
Като загуби малко течност и прави въздушна ръзглавница точно преди клапаните и прави така. има парно но слабо. Долей и обезвъздуши.
Клапаните можеш да ги провериш лесно , давш на контакт > 2 ключа до крайно дясно положение >одкачаш и закачаш буксата на клапаните > те чукват- значи работят.Единият винаги чука по-силно а втория едвам се чува
Успех 
Клапаните можеш да ги провериш лесно , давш на контакт > 2 ключа до крайно дясно положение >одкачаш и закачаш буксата на клапаните > те чукват- значи работят.Единият винаги чука по-силно а втория едвам се чува


- Kriso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.07.2003
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: E46 M3
как се обезвъдушава точно парното
Предполагам имаш в предвид охладителната система.
Аз съм с М20 двигател и на радиатора точно до капачката за доливане на вода има едно болтче (Пластмасово).Отвиваш го,също и капачката за доливане на вода.Палиш двигателя и наливаш вода.От отворчето за обезвъздушаване започва да излиза вода и мехурчета.Когато започне да излиза само вода завиваш болтчето за обезвъздушаване после и капачката на радиатора и си готов.Аз така го направих вече 2 пъти и не съм имал проблем.Моля ако бъркам някъде някой да каже.
BMW - The king of the route.


- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
нее лошо като зана4ало да спрете да доливате вода а антифрис има мног по добри ка4ества от водата пак и при много ръ4кане водата се изпарява и става много неприятно ,сам ебезваздушаване трудно става общо взето затова нее кои знае какво докато още е топли4ко да ти го направи 4овек които разбира все пак защото като е студено процедурата от нема много време аз по4ти цяла зима имах същият проблем и небеше много готино да караш и да мръзнеш
така4е ако няма при ко да го свършиш ще те свуржа с един 4овек които може да го свърши
така4е ако няма при ко да го свършиш ще те свуржа с един 4овек които може да го свърши



- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
На мен в един сервиз ми обезвъздушаваха (след като отворих капачката на казанчето при топъл двигател за да долея антифриз и в последствие двигателя започна да загрява) по следния начин:
Процедурата се извършваше при топъл двигател, без да отварят капачката на радиатора (на която си пише да не я отваряш на топъл двигател, но мислех, че не се отнася за българи), отхлабиха леко винта за обезвъздушаване и дадоха газ до около 3500-4000 оборота. Отначало излизаха балончета, но после тръгна плътна струя охладителна течност. В този момент завъртяха винта и всичко е ОК вече 3-4 месеца. А парното е меко казано силно, вече го пробвах
направо ми се насълзяват очите от горещина
. Не претендирам, че това е правилния начин, но при мен даде отличен разултат. Дано съм бил полезен!
Процедурата се извършваше при топъл двигател, без да отварят капачката на радиатора (на която си пише да не я отваряш на топъл двигател, но мислех, че не се отнася за българи), отхлабиха леко винта за обезвъздушаване и дадоха газ до около 3500-4000 оборота. Отначало излизаха балончета, но после тръгна плътна струя охладителна течност. В този момент завъртяха винта и всичко е ОК вече 3-4 месеца. А парното е меко казано силно, вече го пробвах


Niky Georgiev
DobrI написа:благодаря за саветите ви за обезвъздушаване,но на моита кола не мога да намеря този винт ,имам един такъв пласмасов винт на радятора но тои е наи ниско долу,а незнам моя двигател как се води
М...(318тдс 1995г.)
Първо ти май не си за тука а за Е36.А двигателя ти е М41 и обезвъздушаването е същото като при другите МПС-та.

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани