Съвет за БМВ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 9.07.2003
Местоположение: РУСЕ
Кара: 320d 2007г.автомат

Съвет за БМВ

Мнение от ВИКИ » 27 Авг 2004, 13:13

Здравейте! Предстои ми да сменя колата и се двоумя между дизел и бензин. Цената на новата ми придобивка трябва да е от порядъка на 10-12хил.лв.
Моля за вашите мнения с аргументи.Те ще ми помогмат много.
Благодаря :wink:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 27 Авг 2004, 14:14

525 тдс.туринг след 94...тва е колата за семейството :D :D :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 27 Авг 2004, 15:08

TDS твърдо - седан също е добро решение. Ама търси запазенки че има и мн духани за съжаление :cry:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 18.08.2003
Местоположение: София

мое скромно мнение

Мнение от nikoz » 27 Авг 2004, 15:22

Според мен ТДС на БМВ е просто велик но... си остава дизел. Тоест трябва да се внимава как се настъпва все пак. Видях че колегата спомена за едно много важно нещо, колко сдухани ТДС/и има на пазара. Ами да ти кажа честно не е прав, по - скоро има много малко читави :wink: За съжеление Българина продължава да вярва в безплатния обяд. За да разбереш колко читави са колите в България влез в www.mobile.de и виж цените на хубавите ТДС, после виж тези в България. Един съвет, не си вземай ИТАЛЯНКА, после ще те боли и глава и джоб. Успех а ако искаш да си купиш перфектен ТДС...продавам моето,мммда

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Авг 2004, 18:23

Моето скромно мнение е че бензинов автомобил с двигател М50Б20ТУ е по-малко капризен.Бъди почти сигурен,че няма да те подмине електрониката на помпата а това си е доста скъп ремонт !! Турбото също може да е "на границата" - доста парички струва автомобил в супер състояние,както ти казаха вече а италиянците "мразят" да карат с 200 !!! :!: Каквато и да е колата си трябва обстоен преглед! Но с ТДС-а е по-страшно според мен :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 20.06.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Madmax » 27 Авг 2004, 21:53

BMW-то си е BMW само когато е бензиново. И колкото повече кубици, толкова по-добре

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 9.07.2003
Местоположение: РУСЕ
Кара: 320d 2007г.автомат

Мнение от ВИКИ » 29 Авг 2004, 13:01

Наплашиха ме че пукали глави.Какво е вашето наблюдение :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 30 Авг 2004, 10:35

Чувал съм и аз за този проблем с главите на тдс-те но само съм чувал :lol: Брат ми кара 520-24кл 93год. Ама как се кефи като се качи на моята тдс-ка - нямам думи. Карал съм неговата кола няколко пъти но тдс-а по-ме кефи,въпреки че е италианска :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 18.08.2003
Местоположение: София

Пак аз

Мнение от nikoz » 30 Авг 2004, 12:12

Всяко правило си има изключение, това важи и за Талянските коли:-))
Колкото до главите, всичко идва от задкурмилното устройство,мммда Ако качваш баира на Витиня с 200 км вероятно ще имаш мнооого проблеми с главата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 30 Авг 2004, 13:37

Абсолютно! На първо място за просъществуването на един автомобил е задкормилното устроиство :lol: а що се отнася до колите внесени от Италия-това бмв ми е 3-та от там, още на първата се зарекох да не вземам кола внасена от Италия :D :D :D Дано тази се окаже читава!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 30 Авг 2004, 14:23

Карам ТДС вече 4 год и да ви кажа не му давам почивка - нон стоп я карам на дълги разстояния и не ми е създала никакъв проблем а винаги я карам на Максимума на възможностите - единствено електрониката на нафтовата помпа на 15 000км иска регулаж понеже центровките се прецакват...но сега зависи на каква кола ще се попадне...
Моя съвет е ако имаш възможност да търси6 кола от сервиз на БМВ..аз така взех моята - поне знам че са я поддържали като хората.
В тези сервизи фирмите си оставят колите за продан и вземат по новите модели...За бензиновите не мога д акоментирам тъй като не съм карал дълго време подобна... :oops:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 18 Сеп 2004, 16:55

като изключим разхода по горивото и скапания ни бензин с какво 525 тдс по ви харесва от 525 24в бензин ? Мисля, че тия 192 коня са сериозно нещо и колата наистина е звяр, да не говорим за убийствения звук, като сложих хубаво гърне. Нямаш и тия притеснения ако я настъпваш, защото не виждам как ще изстискаш всичката и мощ на тая кола. Бих я предпочел пред дизела, като изключим, че адски скъпо е горивото. :x
BMW only!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook