Добавки за почистване на инжекторите
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Добавки за почистване на инжекторите
Очертават се 2 марки: Кастрол или STP. Коя ще препоръчате ?
Някой ползувал ли е наскоро и имаше ли ефект?
И друго: как се ползуват : слагам 50-литра бензин + 1 шише или в равни части и от двете ?
Имаше някаква идея за "ударна доза" от добавката- примерно 1 шише на 20 литра...?
Някой ползувал ли е наскоро и имаше ли ефект?
И друго: как се ползуват : слагам 50-литра бензин + 1 шише или в равни части и от двете ?
Имаше някаква идея за "ударна доза" от добавката- примерно 1 шише на 20 литра...?
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Само искам да споделя опит ... На старото BMW (през 1997 г.) сложих STP за почистване на инжекциона. Резултата беше ремонт за 400 лв - 6 нови дюзи и бензинова помпа. Помпата въобще неможеше да създаде налягане, а дюзите поливаха като маркуч. Иначе пазарувах от Шел.
Другата гледна точка, която съм виждал да споделят за присадки за двигател... е аз сложих на една от колите ми - Мазда 626 - Универсален модификатор. Минах около 45 хил. км и я продадох с перфектно работещ двигател и по-голяма компресия от тази в началото. Приятеля който я купи е минал вече около 12 хил. и остава все така доволен от ниския разход и тихата работа на двигателя.
На сегашното ми BMW също сложих след като компютъра показа при тест високо съдържание на кислород в изгорелите газове. От тогава съм минал около 9 хил. км и мога само да съм доволен от резултата - по чисто палене сутрин, стабилни обороти, равномерна работа на мотора, никакви грешки в компютъра.
Другата гледна точка, която съм виждал да споделят за присадки за двигател... е аз сложих на една от колите ми - Мазда 626 - Универсален модификатор. Минах около 45 хил. км и я продадох с перфектно работещ двигател и по-голяма компресия от тази в началото. Приятеля който я купи е минал вече около 12 хил. и остава все така доволен от ниския разход и тихата работа на двигателя.
На сегашното ми BMW също сложих след като компютъра показа при тест високо съдържание на кислород в изгорелите газове. От тогава съм минал около 9 хил. км и мога само да съм доволен от резултата - по чисто палене сутрин, стабилни обороти, равномерна работа на мотора, никакви грешки в компютъра.
Niky Georgiev
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
добреде от каде можем да си вземем и ние модификатора но пак да е изтински ако може някаква идея за гарант



Пробвал съм "почти" всички маркови добавки за почистване на бензинови горивни системи на пазара (България и Германия), но по добра от "Дизолит" досега не ми е попадала. Препоръчва се от BMW, в БГ съм я намирал само в Дару Кар засега. Струва 11-12 лева за 250мл.
Мотора става по-тих, работи по-равномерно и харчи по-малко. Говоря за осезаем ефект, не нещо което трябва да го мериш с хронометър и "капкомер". Особенно е ефективен при ударно почистване (500мл. в последните 10л. гориво които са в резервоара)
Мотора става по-тих, работи по-равномерно и харчи по-малко. Говоря за осезаем ефект, не нещо което трябва да го мериш с хронометър и "капкомер". Особенно е ефективен при ударно почистване (500мл. в последните 10л. гориво които са в резервоара)
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани