Моля за помощ!!!
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Моля за помощ!!!
Значи има едно прекъсване при ниските обороти, на свободен ход като подам газ се чува припукване в изпускателния колектор ако не се лъжа
Значи наблюденията ми показват че при студен двигател и студено време ги няма тия прекъсвания, колкото по-топло става толкова по-силни са.
Сменил съм свещите, огледах за скъсани маркучи сменил съм един такъв, остава какво да е ?
Бобини
Друго?
Двигател М50В20 във Е34

Значи наблюденията ми показват че при студен двигател и студено време ги няма тия прекъсвания, колкото по-топло става толкова по-силни са.
Сменил съм свещите, огледах за скъсани маркучи сменил съм един такъв, остава какво да е ?
Бобини

Двигател М50В20 във Е34
May the BMW force be with you!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Василене,аз имах подобен проблем миналата година като си купих колата и се оказа дебитомер.Но спецялно при мен тогава пукането идваше като че ли от всмукателния колектор.Има и друг вариант,но е по-малко вероятен - разхлабена бубина.Имах такъв случай и колата прекъсваше м/у 2300 и 2500 об/мин.С Дилян свалихме капака на двигателя и видяхме че 1-та бобина е разхлабена,затегнах я и
до ден днешен. 


Последна промяна Penchev на 25 Авг 2004, 18:55, променена общо 1 път
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
мен ми правеше така от свещите .. както и като прекъсване на някой от цилиндрите ,така и пукот при рязко подаване на газ .. но щом си ги сменял трябва да е нещо друго .. но е нещо по запалването според мен
Впрочем на ОМВ ли си заредил последно ?

- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Alexi написа:мен ми правеше така от свещите .. както и като прекъсване на някой от цилиндрите ,така и пукот при рязко подаване на газ .. но щом си ги сменял трябва да е нещо друго .. но е нещо по запалването според менВпрочем на ОМВ ли си заредил последно ?
Много точно го описваш, при мен е същото

Преди да сменя свещите съвсем не можеше да върви после се оправи и след това пак се появи, с бензина си правих всякакви експерименти слагах 30 л 100 октана от ОМВ -нищо, слагах добавки за чистене на инжекторите - нищо, пука ли пука!
Penchev бобините ги проверих и натегнах като смених свещите, но пък се сетих че два от болтовете им прескача резбата и може като загрее двигателя да се разхлабват

Ще проверя и ще пиша, ако не е това ще пробвам на Тне Воss с дебитомера като се върне

May the BMW force be with you!
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
аз сменях бензинова помпа + свещи и се оправи заради бензина в Бургас ми се получи същото, давам газ и колата припуква и не може да изкара мощността която трябва... все едно че работи на поне 2 цилиндъра по малко.... М50Б20 

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Penchev бобините ги проверих и натегнах като смених свещите, но пък се сетих че два от болтовете им прескача резбата и може като загрее двигателя да се разхлабват
Ще проверя и ще пиша, ако не е това ще пробвам на Тне Воss с дебитомера като се върне
[/quote]
Еееей човек - ще си отрежа главата,сигурен съм че в шпилките е проблема !!!!!!! 100% Как забравих вчера на ЕКО-то да те питам :x
Мойта бобина имаше такъв проблем с само едната шпилка и това ме еб...ше - а ти имаш 2

Ще проверя и ще пиша, ако не е това ще пробвам на Тне Воss с дебитомера като се върне

Еееей човек - ще си отрежа главата,сигурен съм че в шпилките е проблема !!!!!!! 100% Как забравих вчера на ЕКО-то да те питам :x
Мойта бобина имаше такъв проблем с само едната шпилка и това ме еб...ше - а ти имаш 2

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Penchev написа:Еееей човек - ще си отрежа главата,сигурен съм че в шпилките е проблема !!!!!!! 100% Как забравих вчера на ЕКО-то да те питам :x
Мойта бобина имаше такъв проблем с само едната шпилка и това ме еб...ше - а ти имаш 2
Точно тези шпилки коментирахме на Бояна с fen E34 и ще ги сменя в неделя !
Благодаря за идеята като ги оправя ще черпя бира

May the BMW force be with you!
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
ВИКИ написа:Моля светнете ме за кой шпилки става въпрос
М50 Двигателя е с 6 бобини а не с една както при М20.
Бобините са квадратни плочки с накрайници като на кабелите на свещите на другите коли, в двигателния блок има 6 тесни отвора където се монтират свещите тези отвори се захлупват с бобините! Всяка бобина се държи на две гайки, в блока на двигателя са навити шпилките на които да се монтират бобините с гайки!
Е дано съм бил изчерпателен

May the BMW force be with you!
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани