E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 16 Юни 2010, 20:56

kirililiev написа:не е тежко,5,6 килограма май беше,но има още доста неща да се режат около него,остават се само рогата и се лее полиестер.резервоара може да се постави точно преди предната преграда,там кадето е правоъгалната вдлъбнатина,но на дали формата му ще пасне точно на нея.пък и докато се пързаляш настрани спреш в нещо със задницата,близоста му до страничния панел може да бъде опасна.лично аз на едно състезание съм виждал удар в насип със задната част,беше се нагънала до средата на резервната гума колата.самия удар беше в долната част и задницата стана триъгална.опасно е резервоара да е там,щото ако смяташ да режеш максимално може задната част да отслабне,а както знаеш всичко се случва по пистите....то зависи също дали ще махаш и гредите на броните.
Хм. Дъното мислех да не го махам но 5.6кг не е никак малко. Иначе напред където е вдлъбнатината и за там съм мислил и преди малко го пробвах и си пасва ама малко кофти ще се зарежда с бензин че е по навътре но то пък хем оная работа до края хем душата в рая няма :mhihi: :mhihi: Та ще го обмислям утре и тоя вариянт. Но за дъното щом казваш че тежи толкова направо си отива :mhihi: :mhihi:
Междо другото аз май те питах веднъж но съм забравил вече. Ти твоята коко я докара на тегло в момента ???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 17 Юни 2010, 1:49

slavianko написа:
kirililiev написа:не е тежко,5,6 килограма май беше,но има още доста неща да се режат около него,остават се само рогата и се лее полиестер.резервоара може да се постави точно преди предната преграда,там кадето е правоъгалната вдлъбнатина,но на дали формата му ще пасне точно на нея.пък и докато се пързаляш настрани спреш в нещо със задницата,близоста му до страничния панел може да бъде опасна.лично аз на едно състезание съм виждал удар в насип със задната част,беше се нагънала до средата на резервната гума колата.самия удар беше в долната част и задницата стана триъгална.опасно е резервоара да е там,щото ако смяташ да режеш максимално може задната част да отслабне,а както знаеш всичко се случва по пистите....то зависи също дали ще махаш и гредите на броните.
Хм. Дъното мислех да не го махам но 5.6кг не е никак малко. Иначе напред където е вдлъбнатината и за там съм мислил и преди малко го пробвах и си пасва ама малко кофти ще се зарежда с бензин че е по навътре но то пък хем оная работа до края хем душата в рая няма :mhihi: :mhihi: Та ще го обмислям утре и тоя вариянт. Но за дъното щом казваш че тежи толкова направо си отива :mhihi: :mhihi:
Междо другото аз май те питах веднъж но съм забравил вече. Ти твоята коко я докара на тегло в момента ???

в момента е 1270 кг,но още не съм сложил задния олекотен капак и съм с оригиналната дясна седалка.по груби сметки мога да я докарам до 1000кг но ще се налага да се движи само на платформа....но и този ден не е далеч ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от MatriX_Fucked » 17 Юни 2010, 10:34

Защо не сложиш резервоара под задната седалка, на мястото на оригиналния...Ако и местиш акумулатора отзад центъра на тежеста ще е по средата на купето, а не да се лашка олекотената иначе задница...
Без страх, без спирачка!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 17 Юни 2010, 13:49

MatriX_Fucked написа:Защо не сложиш резервоара под задната седалка, на мястото на оригиналния...Ако и местиш акумулатора отзад центъра на тежеста ще е по средата на купето, а не да се лашка олекотената иначе задница...

резервoара на е34 не стои под задната седалка,намира се в задната чат на автомобила под самия багажник.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 17 Юни 2010, 15:37

kirililiev написа:
MatriX_Fucked написа:Защо не сложиш резервоара под задната седалка, на мястото на оригиналния...Ако и местиш акумулатора отзад центъра на тежеста ще е по средата на купето, а не да се лашка олекотената иначе задница...

резервoара на е34 не стои под задната седалка,намира се в задната чат на автомобила под самия багажник.
И акомулатора също е отзад.
Днес минах през един кантар и не знам колко е верен но останах доста разочарован като ми показа 1420кг :cry: :cry: Имам да добавям още към 30кг за кейджа и евентуално ще мога да разтоваря ориентировъчно към 50 още което ще рече че ще я докарам до 1400кг
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 18 Юни 2010, 12:54

slavianko написа:
kirililiev написа:
MatriX_Fucked написа:Защо не сложиш резервоара под задната седалка, на мястото на оригиналния...Ако и местиш акумулатора отзад центъра на тежеста ще е по средата на купето, а не да се лашка олекотената иначе задница...

резервoара на е34 не стои под задната седалка,намира се в задната чат на автомобила под самия багажник.
И акомулатора също е отзад.
Днес минах през един кантар и не знам колко е верен но останах доста разочарован като ми показа 1420кг :cry: :cry: Имам да добавям още към 30кг за кейджа и евентуално ще мога да разтоваря ориентировъчно към 50 още което ще рече че ще я докарам до 1400кг


ами нормално е,тежка кола е,пък и кейджа ти не е от най леките.трябват 4 врати,две брони и таван от полиестер,трябва ти поликарбонат за стъклата,има доста да се реже по предницата и задницата.до 1200 може и да я свалиш предполагам,ама после само на платформа ще се налага да я возиш ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 21 Юни 2010, 18:54

Кире днес си махнах оригиналният резервоар а новият го сложих на мястото на резервната гума. Искаше ми се да го одрежа дъното но така и не намерих по подходящо място за новият резервоар. Но пък стана добре. Утре ще наснимам че днес не остана време.
Също утре ще се занимавам и с прозорците. Мисля да махна задните странични и предното дясно и да си оставя само шофьорското. Първо обаче ще обиколя из Русе от къде мога да си намеря някъв поликарбонат или нещо от сорта.
Имам и едно въпросче към тебе. Имаш ли идея колко може да тежи люка на наще Е34-ки ? Доста му се чудя и поне да знам дали си заслужава. И да видя да му пригодя от ония прозрачните люове дето са с една дръжка за отваряне да може все пак да влиза някъв въздух и от там.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slatanic » 21 Юни 2010, 19:13

Мисля,че беше с някакво сериозно тегло люка и напълно си заслужава да се махне!Шаро го беше направил доста културно на неговата.Поне едно 15кила е със сигурност,а най-вероятно е повече,но нека кажат хора които са го махали.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Zagy » 21 Юни 2010, 19:13

От чисто любопитство - какъв разход ти дава ламята? :roll:
Засичал ли си?
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 21 Юни 2010, 20:36

минимум 15кг,.заслужава си да се махне :yes: поликарбонат вземи 3мм,щото 4 е прекалено дебело и тежко.малко е скъпичак като цена обаче.страничните лесно ще ги направиш,обаче задния трябва да се наложи на оригиналния и да се полее с гореща вода за да заеме формата която е необгодима.след това затъмняваш и става почти като оригиналния джам.съветвам те да сложиш фолиото одвън за да не се дере поли карбоната,като се захаби сменяш и пак е като нов.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 21 Юни 2010, 21:25

Zagy написа:От чисто любопитство - какъв разход ти дава ламята? :roll:
Засичал ли си?
Честно да ти кажа не съм я засичал. Понагорява си доста обаче.Градско мисля че отива към 25/100 но аз така и не съумявам да я карам лекичко щото просто е много трудно да се сдържиш :mhihi: :mhihi: Но за разхода си оказва влияние и това че съм с по къс диф иначе би трябвало да е малко по нисък. Извънградко обаче ако не я вкарвам в буст и ако я държа през повечето време на вакум примерно със 80км/ч към 2500 оборота и предполагам ще постигна 10/100
kirililiev написа:минимум 15кг,.заслужава си да се махне :yes: поликарбонат вземи 3мм,щото 4 е прекалено дебело и тежко.малко е скъпичак като цена обаче.страничните лесно ще ги направиш,обаче задния трябва да се наложи на оригиналния и да се полее с гореща вода за да заеме формата която е необгодима.след това затъмняваш и става почти като оригиналния джам.съветвам те да сложиш фолиото одвън за да не се дере поли карбоната,като се захаби сменяш и пак е като нов.
Кире благодаря пак за бързия отговор :bowdown: :bowdown: Това с горещата вода не го знаех честно да ти кажа и тая седмица ще взема едно пърче и ще пробвам някъде да видя как ще се получи. Ако наистина стане да се мени на задното стъкло направо ще си ударя задника в тавана от радост. Като знам това задното колко много тежи :lol: :lol: вече със сигурност ще успея да я смъкна до 1300кг с кейджа :lalala:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 22 Юни 2010, 16:12

Ето от днес. Това за сега ще е крайното решение. В процеса на експолатация ако има недостатъци ще се преустройва но за сега така ще е :lol:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от biko » 22 Юни 2010, 23:36

колега аз непиша много но следя темите в силов постояно вапроса ми е за какво я подготвяш тази красавица дрифт драг или таим атак ?
колкото до олекотяването скоро ще се разполага с смоляни врати капаци брони като станат щети драсна едно лично
че се подгатвя тука в Плевен едно 540 за дрифт
съветвам те с този силен мотор недеи реза много ламарина сигурноста преди всичко
само най-добрите умират млади

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 23 Юни 2010, 3:42

biko написа:колега аз непиша много но следя темите в силов постояно вапроса ми е за какво я подготвяш тази красавица дрифт драг или таим атак ?
колкото до олекотяването скоро ще се разполага с смоляни врати капаци брони като станат щети драсна едно лично
че се подгатвя тука в Плевен едно 540 за дрифт
съветвам те с този силен мотор недеи реза много ламарина сигурноста преди всичко
Подготвям я за свое удоволствие а то е предимно дрифт. По натам живот и здраве може и по мероприятия да изляза но за сега събота и неделя се кара по родните "писти"
За ламарините до сега не съм махнал нищо с което да намаля здравината на купето. Всичко носещо и важно си стои и махам само ненужните за мен неща.
Отностно стъкломатовите неща съм заинтересован и ако можеш да ме свържеш с някой ще съм благодарен.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 23 Юни 2010, 3:47

няма проблем да се нареже,все пак има кейдж ;)

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook