E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Хм. Дъното мислех да не го махам но 5.6кг не е никак малко. Иначе напред където е вдлъбнатината и за там съм мислил и преди малко го пробвах и си пасва ама малко кофти ще се зарежда с бензин че е по навътре но то пък хем оная работа до края хем душата в рая нямаkirililiev написа:не е тежко,5,6 килограма май беше,но има още доста неща да се режат около него,остават се само рогата и се лее полиестер.резервоара може да се постави точно преди предната преграда,там кадето е правоъгалната вдлъбнатина,но на дали формата му ще пасне точно на нея.пък и докато се пързаляш настрани спреш в нещо със задницата,близоста му до страничния панел може да бъде опасна.лично аз на едно състезание съм виждал удар в насип със задната част,беше се нагънала до средата на резервната гума колата.самия удар беше в долната част и задницата стана триъгална.опасно е резервоара да е там,щото ако смяташ да режеш максимално може задната част да отслабне,а както знаеш всичко се случва по пистите....то зависи също дали ще махаш и гредите на броните.




Междо другото аз май те питах веднъж но съм забравил вече. Ти твоята коко я докара на тегло в момента ???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Хм. Дъното мислех да не го махам но 5.6кг не е никак малко. Иначе напред където е вдлъбнатината и за там съм мислил и преди малко го пробвах и си пасва ама малко кофти ще се зарежда с бензин че е по навътре но то пък хем оная работа до края хем душата в рая нямаkirililiev написа:не е тежко,5,6 килограма май беше,но има още доста неща да се режат около него,остават се само рогата и се лее полиестер.резервоара може да се постави точно преди предната преграда,там кадето е правоъгалната вдлъбнатина,но на дали формата му ще пасне точно на нея.пък и докато се пързаляш настрани спреш в нещо със задницата,близоста му до страничния панел може да бъде опасна.лично аз на едно състезание съм виждал удар в насип със задната част,беше се нагънала до средата на резервната гума колата.самия удар беше в долната част и задницата стана триъгална.опасно е резервоара да е там,щото ако смяташ да режеш максимално може задната част да отслабне,а както знаеш всичко се случва по пистите....то зависи също дали ще махаш и гредите на броните.![]()
Та ще го обмислям утре и тоя вариянт. Но за дъното щом казваш че тежи толкова направо си отива
![]()
Междо другото аз май те питах веднъж но съм забравил вече. Ти твоята коко я докара на тегло в момента ???
в момента е 1270 кг,но още не съм сложил задния олекотен капак и съм с оригиналната дясна седалка.по груби сметки мога да я докарам до 1000кг но ще се налага да се движи само на платформа....но и този ден не е далеч

- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Защо не сложиш резервоара под задната седалка, на мястото на оригиналния...Ако и местиш акумулатора отзад центъра на тежеста ще е по средата на купето, а не да се лашка олекотената иначе задница...
Без страх, без спирачка!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
MatriX_Fucked написа:Защо не сложиш резервоара под задната седалка, на мястото на оригиналния...Ако и местиш акумулатора отзад центъра на тежеста ще е по средата на купето, а не да се лашка олекотената иначе задница...
резервoара на е34 не стои под задната седалка,намира се в задната чат на автомобила под самия багажник.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
И акомулатора също е отзад.kirililiev написа:MatriX_Fucked написа:Защо не сложиш резервоара под задната седалка, на мястото на оригиналния...Ако и местиш акумулатора отзад центъра на тежеста ще е по средата на купето, а не да се лашка олекотената иначе задница...
резервoара на е34 не стои под задната седалка,намира се в задната чат на автомобила под самия багажник.
Днес минах през един кантар и не знам колко е верен но останах доста разочарован като ми показа 1420кг


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:И акомулатора също е отзад.kirililiev написа:MatriX_Fucked написа:Защо не сложиш резервоара под задната седалка, на мястото на оригиналния...Ако и местиш акумулатора отзад центъра на тежеста ще е по средата на купето, а не да се лашка олекотената иначе задница...
резервoара на е34 не стои под задната седалка,намира се в задната чат на автомобила под самия багажник.
Днес минах през един кантар и не знам колко е верен но останах доста разочарован като ми показа 1420кг![]()
Имам да добавям още към 30кг за кейджа и евентуално ще мога да разтоваря ориентировъчно към 50 още което ще рече че ще я докарам до 1400кг
ами нормално е,тежка кола е,пък и кейджа ти не е от най леките.трябват 4 врати,две брони и таван от полиестер,трябва ти поликарбонат за стъклата,има доста да се реже по предницата и задницата.до 1200 може и да я свалиш предполагам,ама после само на платформа ще се налага да я возиш

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Кире днес си махнах оригиналният резервоар а новият го сложих на мястото на резервната гума. Искаше ми се да го одрежа дъното но така и не намерих по подходящо място за новият резервоар. Но пък стана добре. Утре ще наснимам че днес не остана време.
Също утре ще се занимавам и с прозорците. Мисля да махна задните странични и предното дясно и да си оставя само шофьорското. Първо обаче ще обиколя из Русе от къде мога да си намеря някъв поликарбонат или нещо от сорта.
Имам и едно въпросче към тебе. Имаш ли идея колко може да тежи люка на наще Е34-ки ? Доста му се чудя и поне да знам дали си заслужава. И да видя да му пригодя от ония прозрачните люове дето са с една дръжка за отваряне да може все пак да влиза някъв въздух и от там.
Също утре ще се занимавам и с прозорците. Мисля да махна задните странични и предното дясно и да си оставя само шофьорското. Първо обаче ще обиколя из Русе от къде мога да си намеря някъв поликарбонат или нещо от сорта.
Имам и едно въпросче към тебе. Имаш ли идея колко може да тежи люка на наще Е34-ки ? Доста му се чудя и поне да знам дали си заслужава. И да видя да му пригодя от ония прозрачните люове дето са с една дръжка за отваряне да може все пак да влиза някъв въздух и от там.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Мисля,че беше с някакво сериозно тегло люка и напълно си заслужава да се махне!Шаро го беше направил доста културно на неговата.Поне едно 15кила е със сигурност,а най-вероятно е повече,но нека кажат хора които са го махали.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
От чисто любопитство - какъв разход ти дава ламята?
Засичал ли си?

Засичал ли си?
Si non confectus, non reficiat.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
минимум 15кг,.заслужава си да се махне
поликарбонат вземи 3мм,щото 4 е прекалено дебело и тежко.малко е скъпичак като цена обаче.страничните лесно ще ги направиш,обаче задния трябва да се наложи на оригиналния и да се полее с гореща вода за да заеме формата която е необгодима.след това затъмняваш и става почти като оригиналния джам.съветвам те да сложиш фолиото одвън за да не се дере поли карбоната,като се захаби сменяш и пак е като нов.

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Честно да ти кажа не съм я засичал. Понагорява си доста обаче.Градско мисля че отива към 25/100 но аз така и не съумявам да я карам лекичко щото просто е много трудно да се сдържишZagy написа:От чисто любопитство - какъв разход ти дава ламята?![]()
Засичал ли си?


Кире благодаря пак за бързия отговорkirililiev написа:минимум 15кг,.заслужава си да се махнеполикарбонат вземи 3мм,щото 4 е прекалено дебело и тежко.малко е скъпичак като цена обаче.страничните лесно ще ги направиш,обаче задния трябва да се наложи на оригиналния и да се полее с гореща вода за да заеме формата която е необгодима.след това затъмняваш и става почти като оригиналния джам.съветвам те да сложиш фолиото одвън за да не се дере поли карбоната,като се захаби сменяш и пак е като нов.





oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ето от днес. Това за сега ще е крайното решение. В процеса на експолатация ако има недостатъци ще се преустройва но за сега така ще е 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
колега аз непиша много но следя темите в силов постояно вапроса ми е за какво я подготвяш тази красавица дрифт драг или таим атак ?
колкото до олекотяването скоро ще се разполага с смоляни врати капаци брони като станат щети драсна едно лично
че се подгатвя тука в Плевен едно 540 за дрифт
съветвам те с този силен мотор недеи реза много ламарина сигурноста преди всичко
колкото до олекотяването скоро ще се разполага с смоляни врати капаци брони като станат щети драсна едно лично
че се подгатвя тука в Плевен едно 540 за дрифт
съветвам те с този силен мотор недеи реза много ламарина сигурноста преди всичко
само най-добрите умират млади
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Подготвям я за свое удоволствие а то е предимно дрифт. По натам живот и здраве може и по мероприятия да изляза но за сега събота и неделя се кара по родните "писти"biko написа:колега аз непиша много но следя темите в силов постояно вапроса ми е за какво я подготвяш тази красавица дрифт драг или таим атак ?
колкото до олекотяването скоро ще се разполага с смоляни врати капаци брони като станат щети драсна едно лично
че се подгатвя тука в Плевен едно 540 за дрифт
съветвам те с този силен мотор недеи реза много ламарина сигурноста преди всичко
За ламарините до сега не съм махнал нищо с което да намаля здравината на купето. Всичко носещо и важно си стои и махам само ненужните за мен неща.
Отностно стъкломатовите неща съм заинтересован и ако можеш да ме свържеш с някой ще съм благодарен.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
няма проблем да се нареже,все пак има кейдж 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани