E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 15 Яну 2010, 18:42

slavianko написа:
kirililiev написа:карам от доста време с такъв капак,няма никви грижи от жегата.всяка една изолация там е напълно безмислена,по добре да се сложат и въздухоодводи да се вади температурата от коша,а не да се задържа излишно с някви изолации които и се палят лесно.плюс това изолацията на предния капак служи основно за обезшумяване,докато карах с нея капака се загряваше не по малко от сега,просто ставаше по бавно.
Кире така е ама от тая турбина като почервенее и буквално ме е страх да не се разтопи тоя капак. Днес хем е студено времето и докато се прибера от гаража и като я паркирах капака направо беше врял хем изобщо не съм я юркал колата. Направо имах чувството че се е размекнал чак :confused:


изолирай си турбината,и сложи въздухоодвод на мястото кадето е съсредоточена високата температура,да не остава топлината в коша.ремуса май също беше с горна турбина и полиестерен капак.http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1

така или иначе дори и с метален капак трябва да изкараш топлината от коша по някакъв начин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 15 Яну 2010, 19:15

kirililiev написа:изолирай си турбината,и сложи въздухоодвод на мястото кадето е съсредоточена високата температура,да не остава топлината в коша.ремуса май също беше с горна турбина и полиестерен капак.Така или иначе дори и с метален капак трябва да изкараш топлината от коша по някакъв начин.
Ремус е със метален и само решетките му са пластмасови ама последният път знам че тая над турбината се беше разтекла тотално :confused: Иначе тия дни задължително ще трябва да изолирам турбината.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slatanic » 16 Яну 2010, 21:22

Относно изолацията тази която аз ползвам е на фирмата Armafleks.Oбаче нямам идея къде може да се купи в Русе.
Аз в София я взимам от тая фирма http://www.airtradecentre.com/ обаче не я внасят те.
Т.е. има друг вносител.Разрови се в интернет да видиш дали ще намериш къде в Русе може да я намериш.
Трябва ти някакъв строителен магазин специализиран в областа на отоплението и вентилацията най-вече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kiko » 17 Яну 2010, 19:45

друг варянт е изрежи дупка над турбината и една алуминиева мрежа като тея от аутоманийте само че черна и с черния ти капак няма да си личи изобщо а ще извежда топлината директно нагоре от коша,а и олекотяваш още :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от bum_bum » 17 Яну 2010, 20:10

slavianko написа:
kirililiev написа:изолирай си турбината,и сложи въздухоодвод на мястото кадето е съсредоточена високата температура,да не остава топлината в коша.ремуса май също беше с горна турбина и полиестерен капак.Така или иначе дори и с метален капак трябва да изкараш топлината от коша по някакъв начин.
Ремус е със метален и само решетките му са пластмасови ама последният път знам че тая над турбината се беше разтекла тотално :confused: Иначе тия дни задължително ще трябва да изолирам турбината.


Нали има такива китове направо за "обличане" на турбината ама тая изолация на чугуна няма ли да направи по-голям проблем :|
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slatanic » 17 Яну 2010, 21:07

bum_bum написа:
slavianko написа:
kirililiev написа:изолирай си турбината,и сложи въздухоодвод на мястото кадето е съсредоточена високата температура,да не остава топлината в коша.ремуса май също беше с горна турбина и полиестерен капак.Така или иначе дори и с метален капак трябва да изкараш топлината от коша по някакъв начин.
Ремус е със метален и само решетките му са пластмасови ама последният път знам че тая над турбината се беше разтекла тотално :confused: Иначе тия дни задължително ще трябва да изолирам турбината.


Нали има такива китове направо за "обличане" на турбината ама тая изолация на чугуна няма ли да направи по-голям проблем :|

И аз знам,че чугуна се ебава от изолирането и се цепи,но капацитетите да кажат! :conf:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Zagy » 18 Яну 2010, 11:42

Не може ли да се хване въздух отнякъде и да се пусне да обдухва турбината? Да се направи някакъв кожух от негорим материал (клингерит или нещо подобно), като между него и охлюва да минава въздуха?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ///peter » 18 Яну 2010, 14:04

Славяне казах ти, че е хубаво да сложиш други колектори.
Направи си стоманени - облепи ги с термо лента, а за самата турбина - тук коелгите те посаветваха най-добре, използвай щит:

Изображение


и отвеждане на въздуха.

Успех :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 18 Яну 2010, 19:33

///peter написа:Славяне казах ти, че е хубаво да сложиш други колектори.
Направи си стоманени - облепи ги с термо лента, а за самата турбина - тук коелгите те посаветваха най-добре, използвай щит:
и отвеждане на въздуха.

Успех :yes:
Хаха. Ама и вие ме побъркахте с тия колектори ;) Като си рекъл за тях утре ги чакам стоманените, разплетени турбо колектори. Ще имам малко заигравка по тях да ги преправя да ми паснат на мен и вече няма да съм с тия чугунените дето ме хокате всички за тях :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 18 Яну 2010, 19:57

slavianko написа:
///peter написа:Славяне казах ти, че е хубаво да сложиш други колектори.
Направи си стоманени - облепи ги с термо лента, а за самата турбина - тук коелгите те посаветваха най-добре, използвай щит:
и отвеждане на въздуха.

Успех :yes:
Хаха. Ама и вие ме побъркахте с тия колектори ;) Като си рекъл за тях утре ги чакам стоманените, разплетени турбо колектори. Ще имам малко заигравка по тях да ги преправя да ми паснат на мен и вече няма да съм с тия чугунените дето ме хокате всички за тях :mhihi: :mhihi:

хвърли ги насам щом не ги щеш :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ///peter » 18 Яну 2010, 20:00

slavianko написа:
///peter написа:Славяне казах ти, че е хубаво да сложиш други колектори.
Направи си стоманени - облепи ги с термо лента, а за самата турбина - тук коелгите те посаветваха най-добре, използвай щит:
и отвеждане на въздуха.

Успех :yes:
Хаха. Ама и вие ме побъркахте с тия колектори ;) Като си рекъл за тях утре ги чакам стоманените, разплетени турбо колектори. Ще имам малко заигравка по тях да ги преправя да ми паснат на мен и вече няма да съм с тия чугунените дето ме хокате всички за тях :mhihi: :mhihi:

Е нали знаеш, че от страни ни е лесно като не се взима от нашата валута :mhihi:
Какви купи или ти ги правят? Защо няма да станат?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от nikoror » 18 Яну 2010, 20:41

а също вариант е да сложиш едно парче рефлектираща термо-изолация от вътрешната страна на капака над турбината и по този начин топлината няма вреди на капака и няма да седи само около турбото. едно от тия примерно http://www.designengineering.com/produc ... m=sc&cid=7

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ///peter » 18 Яну 2010, 23:12

По-добрият вариант, ако може да си го позволи е кожухчето което показах. Но и предложението на колегата не е зле :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 19 Яну 2010, 10:54

kirililiev написа:
slavianko написа:
///peter написа:Славяне казах ти, че е хубаво да сложиш други колектори.
Направи си стоманени - облепи ги с термо лента, а за самата турбина - тук коелгите те посаветваха най-добре, използвай щит:
и отвеждане на въздуха.

Успех :yes:
Хаха. Ама и вие ме побъркахте с тия колектори ;) Като си рекъл за тях утре ги чакам стоманените, разплетени турбо колектори. Ще имам малко заигравка по тях да ги преправя да ми паснат на мен и вече няма да съм с тия чугунените дето ме хокате всички за тях :mhihi: :mhihi:

хвърли ги насам щом не ги щеш :mhihi: :mhihi:
Кире сега по тоя новият имам малко работа да го нагодя че фланеца не пасва замоята турбина и още малко да пипна че съм сигурен че няма да пасне плъг енд плей. Сложа ли го и другият е твой няма проблеми :yes:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 19 Яну 2010, 16:13

Опс. Ето го и новият колектор. Днес дойде и като го получих останах супер доволен. Страшно добра изработка и направо нямам думи. За М50 е правен и само фланеца отгоре ще трябва да преработя освен ако не излезе нещо но няма да е проблем. Другото е че тоя е правен за турбо с външен гейт и аз само ще запуша отвора щото моята турбинка е с вграден и тоя ще ми е ненужен. С равни дължини е на това отгоре. Абе с две думи нямам думи. На седмото небе съм от щастие.

Ето и две снимки:

http://www.picbg.net/img.php?file=0b5be68d524a9d42.JPG
http://www.picbg.net/img.php?file=ffc17f59b4a6b9d8.JPG

Тия дни като си поиграя малко върху него и като го монтирам ще пусна снимки пак
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook