E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Кире така е ама от тая турбина като почервенее и буквално ме е страх да не се разтопи тоя капак. Днес хем е студено времето и докато се прибера от гаража и като я паркирах капака направо беше врял хем изобщо не съм я юркал колата. Направо имах чувството че се е размекнал чакkirililiev написа:карам от доста време с такъв капак,няма никви грижи от жегата.всяка една изолация там е напълно безмислена,по добре да се сложат и въздухоодводи да се вади температурата от коша,а не да се задържа излишно с някви изолации които и се палят лесно.плюс това изолацията на предния капак служи основно за обезшумяване,докато карах с нея капака се загряваше не по малко от сега,просто ставаше по бавно.
изолирай си турбината,и сложи въздухоодвод на мястото кадето е съсредоточена високата температура,да не остава топлината в коша.ремуса май също беше с горна турбина и полиестерен капак.http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
така или иначе дори и с метален капак трябва да изкараш топлината от коша по някакъв начин.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ремус е със метален и само решетките му са пластмасови ама последният път знам че тая над турбината се беше разтекла тоталноkirililiev написа:изолирай си турбината,и сложи въздухоодвод на мястото кадето е съсредоточена високата температура,да не остава топлината в коша.ремуса май също беше с горна турбина и полиестерен капак.Така или иначе дори и с метален капак трябва да изкараш топлината от коша по някакъв начин.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Относно изолацията тази която аз ползвам е на фирмата Armafleks.Oбаче нямам идея къде може да се купи в Русе.
Аз в София я взимам от тая фирма http://www.airtradecentre.com/ обаче не я внасят те.
Т.е. има друг вносител.Разрови се в интернет да видиш дали ще намериш къде в Русе може да я намериш.
Трябва ти някакъв строителен магазин специализиран в областа на отоплението и вентилацията най-вече.
Аз в София я взимам от тая фирма http://www.airtradecentre.com/ обаче не я внасят те.
Т.е. има друг вносител.Разрови се в интернет да видиш дали ще намериш къде в Русе може да я намериш.
Трябва ти някакъв строителен магазин специализиран в областа на отоплението и вентилацията най-вече.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
друг варянт е изрежи дупка над турбината и една алуминиева мрежа като тея от аутоманийте само че черна и с черния ти капак няма да си личи изобщо а ще извежда топлината директно нагоре от коша,а и олекотяваш още 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Ремус е със метален и само решетките му са пластмасови ама последният път знам че тая над турбината се беше разтекла тоталноkirililiev написа:изолирай си турбината,и сложи въздухоодвод на мястото кадето е съсредоточена високата температура,да не остава топлината в коша.ремуса май също беше с горна турбина и полиестерен капак.Така или иначе дори и с метален капак трябва да изкараш топлината от коша по някакъв начин.Иначе тия дни задължително ще трябва да изолирам турбината.
Нали има такива китове направо за "обличане" на турбината ама тая изолация на чугуна няма ли да направи по-голям проблем

Re: E34 525turbo> E34 528turbo
bum_bum написа:slavianko написа:Ремус е със метален и само решетките му са пластмасови ама последният път знам че тая над турбината се беше разтекла тоталноkirililiev написа:изолирай си турбината,и сложи въздухоодвод на мястото кадето е съсредоточена високата температура,да не остава топлината в коша.ремуса май също беше с горна турбина и полиестерен капак.Така или иначе дори и с метален капак трябва да изкараш топлината от коша по някакъв начин.Иначе тия дни задължително ще трябва да изолирам турбината.
Нали има такива китове направо за "обличане" на турбината ама тая изолация на чугуна няма ли да направи по-голям проблем
И аз знам,че чугуна се ебава от изолирането и се цепи,но капацитетите да кажат!

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Не може ли да се хване въздух отнякъде и да се пусне да обдухва турбината? Да се направи някакъв кожух от негорим материал (клингерит или нещо подобно), като между него и охлюва да минава въздуха?
Si non confectus, non reficiat.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Славяне казах ти, че е хубаво да сложиш други колектори.
Направи си стоманени - облепи ги с термо лента, а за самата турбина - тук коелгите те посаветваха най-добре, използвай щит:

и отвеждане на въздуха.
Успех
Направи си стоманени - облепи ги с термо лента, а за самата турбина - тук коелгите те посаветваха най-добре, използвай щит:

и отвеждане на въздуха.
Успех

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Хаха. Ама и вие ме побъркахте с тия колектори///peter написа:Славяне казах ти, че е хубаво да сложиш други колектори.
Направи си стоманени - облепи ги с термо лента, а за самата турбина - тук коелгите те посаветваха най-добре, използвай щит:
и отвеждане на въздуха.
Успех



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Хаха. Ама и вие ме побъркахте с тия колектори///peter написа:Славяне казах ти, че е хубаво да сложиш други колектори.
Направи си стоманени - облепи ги с термо лента, а за самата турбина - тук коелгите те посаветваха най-добре, използвай щит:
и отвеждане на въздуха.
УспехКато си рекъл за тях утре ги чакам стоманените, разплетени турбо колектори. Ще имам малко заигравка по тях да ги преправя да ми паснат на мен и вече няма да съм с тия чугунените дето ме хокате всички за тях
![]()
хвърли ги насам щом не ги щеш


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Хаха. Ама и вие ме побъркахте с тия колектори///peter написа:Славяне казах ти, че е хубаво да сложиш други колектори.
Направи си стоманени - облепи ги с термо лента, а за самата турбина - тук коелгите те посаветваха най-добре, използвай щит:
и отвеждане на въздуха.
УспехКато си рекъл за тях утре ги чакам стоманените, разплетени турбо колектори. Ще имам малко заигравка по тях да ги преправя да ми паснат на мен и вече няма да съм с тия чугунените дето ме хокате всички за тях
![]()
Е нали знаеш, че от страни ни е лесно като не се взима от нашата валута

Какви купи или ти ги правят? Защо няма да станат?
- nikoror
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
а също вариант е да сложиш едно парче рефлектираща термо-изолация от вътрешната страна на капака над турбината и по този начин топлината няма вреди на капака и няма да седи само около турбото. едно от тия примерно http://www.designengineering.com/produc ... m=sc&cid=7
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
По-добрият вариант, ако може да си го позволи е кожухчето което показах. Но и предложението на колегата не е зле 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Кире сега по тоя новият имам малко работа да го нагодя че фланеца не пасва замоята турбина и още малко да пипна че съм сигурен че няма да пасне плъг енд плей. Сложа ли го и другият е твой няма проблемиkirililiev написа:slavianko написа:Хаха. Ама и вие ме побъркахте с тия колектори///peter написа:Славяне казах ти, че е хубаво да сложиш други колектори.
Направи си стоманени - облепи ги с термо лента, а за самата турбина - тук коелгите те посаветваха най-добре, използвай щит:
и отвеждане на въздуха.
УспехКато си рекъл за тях утре ги чакам стоманените, разплетени турбо колектори. Ще имам малко заигравка по тях да ги преправя да ми паснат на мен и вече няма да съм с тия чугунените дето ме хокате всички за тях
![]()
хвърли ги насам щом не ги щеш![]()

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Опс. Ето го и новият колектор. Днес дойде и като го получих останах супер доволен. Страшно добра изработка и направо нямам думи. За М50 е правен и само фланеца отгоре ще трябва да преработя освен ако не излезе нещо но няма да е проблем. Другото е че тоя е правен за турбо с външен гейт и аз само ще запуша отвора щото моята турбинка е с вграден и тоя ще ми е ненужен. С равни дължини е на това отгоре. Абе с две думи нямам думи. На седмото небе съм от щастие.
Ето и две снимки:
http://www.picbg.net/img.php?file=0b5be68d524a9d42.JPG
http://www.picbg.net/img.php?file=ffc17f59b4a6b9d8.JPG
Тия дни като си поиграя малко върху него и като го монтирам ще пусна снимки пак
Ето и две снимки:
http://www.picbg.net/img.php?file=0b5be68d524a9d42.JPG
http://www.picbg.net/img.php?file=ffc17f59b4a6b9d8.JPG
Тия дни като си поиграя малко върху него и като го монтирам ще пусна снимки пак
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани