Полиране на алуминиеви джанти

Тунинг на екстериорни елементи.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от MaxMeyer » 11 Мар 2013, 22:35

CA3108KM написа:Що просто не я намаза,след тва да я оставиш на слънце за 1-2 мин макс, мажеш 2ри слой веднага , чакаш 1-2 минути , и зимаш 1 шабър/шпакла и действаш..

Не разбрах на мен ли говориш или на колегата.Но когато аз го правих мазах няколко пъти и слагах на слънце но чаках по поне 30 мин да стои на слънцето.Дали това не е било грешката?И ако да,защо?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
Пол: Мъж
Кара: само русо и с 19"
Мечтае да кара: същото (е39) ама М

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от CA3108KM » 12 Мар 2013, 0:12

MaxMeyer написа:
CA3108KM написа:Що просто не я намаза,след тва да я оставиш на слънце за 1-2 мин макс, мажеш 2ри слой веднага , чакаш 1-2 минути , и зимаш 1 шабър/шпакла и действаш..

Не разбрах на мен ли говориш или на колегата.Но когато аз го правих мазах няколко пъти и слагах на слънце но чаках по поне 30 мин да стои на слънцето.Дали това не е било грешката?И ако да,защо?


ми нормално... той се е изпекъл бре МОЙ... ако ще и 10 слоя боди да има за 30 мин. ефекта ше е 0... по-малко с времето от 1-3мин е перфектно

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от alpina-ma6inata » 12 Мар 2013, 0:39

Айде сега въпрос с повишена трудност... Понеже почнах Keskin-ите (КТ1). Как да махна декоративните болтчета? По културен начин. Идеята е да се запазят, никелират и да се набият отново.

Пробвах с клещи обвити с изолир банд, но нищо не става, хлъзгат се (идеята я взех от един чужд форум). Пробвах да набия лекичко тънка отверка отдолу, и когато се понадигне малко болтчето от джантата и уж тръгне да излиза пак се чупи. Две болтчета дадоха фира вече и вече не ми се правеха експерименти. Което не ме бърка де, защото по начало ми липсваха две болтчета и трябва така или иначе да поръчвам.

Та моля ви споделяйте мнения.

И моля ви се без съвети да разкарам оригиналните, да направя резба и да сложа истински, защото не ми се дават 200-300 лв за болтчета, още по-малко да сложа от тези евтините шестограмни. За истински болтчета бих се навил само ако става въпрос за нещо до 100-тина лева и пак малко се напрягам, защото и нарязването на 120-130 резби отнема време, което нямам много. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
Пол: Мъж
Кара: само русо и с 19"
Мечтае да кара: същото (е39) ама М

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от CA3108KM » 12 Мар 2013, 0:57

а пробва ли с 2 отвертки ? от 2те страни и да напъваш горе доло еднакво и 2те.. ? пръсни неква смазка..ВД нещо..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от bmw 318 is » 12 Мар 2013, 19:59

Колеги различните марки шкурки оказват ли влияние върху цялостната работа?Четох във ваген форума кой каква марка ползвал,коя била подходяща коя не.Та въпроса ми е коя е по подходяща за полиране,кой какво ползва?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
Пол: Мъж
Кара: само русо и с 19"
Мечтае да кара: същото (е39) ама М

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от CA3108KM » 12 Мар 2013, 21:31

Онли Смирдекс...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от bmw 318 is » 12 Мар 2013, 22:01

M10 написа:Слаба, вземи си в кутия както всички казват... въпреки че при мен и в кутията не свърши нищо особено, имаше 4-5 слоя различен цвят един върху друг :mhihi: на единия от средните химията не му влияеше изобщо. Доколкото разбрах от предния собственик той ги е боядисвал 10 пъти със спрей като му омръзнел цвета, какъв ще е тоя спрей незнам :shock:

Питах в един магазин и ми предложиха на спрей щото другия бил спрян от производство.Къде да търся?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
Пол: Мъж
Кара: само русо и с 19"
Мечтае да кара: същото (е39) ама М

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от CA3108KM » 12 Мар 2013, 23:11

bmw 318 is написа:
M10 написа:Слаба, вземи си в кутия както всички казват... въпреки че при мен и в кутията не свърши нищо особено, имаше 4-5 слоя различен цвят един върху друг :mhihi: на единия от средните химията не му влияеше изобщо. Доколкото разбрах от предния собственик той ги е боядисвал 10 пъти със спрей като му омръзнел цвета, какъв ще е тоя спрей незнам :shock:

Питах в един магазин и ми предложиха на спрей щото другия бил спрян от производство.Къде да търся?


АхАхахахаХ в Баумакс ли пита хахахахааАХах.. спрян вика... срещу Балканстар има Практис..ма на другия ъгъл има железария.. в нея 11лв е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от bmw 318 is » 12 Мар 2013, 23:33

CA3108KM написа:
bmw 318 is написа:
M10 написа:Слаба, вземи си в кутия както всички казват... въпреки че при мен и в кутията не свърши нищо особено, имаше 4-5 слоя различен цвят един върху друг :mhihi: на единия от средните химията не му влияеше изобщо. Доколкото разбрах от предния собственик той ги е боядисвал 10 пъти със спрей като му омръзнел цвета, какъв ще е тоя спрей незнам :shock:

Питах в един магазин и ми предложиха на спрей щото другия бил спрян от производство.Къде да търся?


АхАхахахаХ в Баумакс ли пита хахахахааАХах.. спрян вика... срещу Балканстар има Практис..ма на другия ъгъл има железария.. в нея 11лв е.


Колега не съм писал къде съм питал за бодито незнам ти за кой град ми говориш?!Щом казваш ,че се продава добре .Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
Пол: Мъж
Кара: само русо и с 19"
Мечтае да кара: същото (е39) ама М

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от CA3108KM » 13 Мар 2013, 0:10

bmw 318 is написа:
CA3108KM написа:
bmw 318 is написа:
M10 написа:Слаба, вземи си в кутия както всички казват... въпреки че при мен и в кутията не свърши нищо особено, имаше 4-5 слоя различен цвят един върху друг :mhihi: на единия от средните химията не му влияеше изобщо. Доколкото разбрах от предния собственик той ги е боядисвал 10 пъти със спрей като му омръзнел цвета, какъв ще е тоя спрей незнам :shock:

Питах в един магазин и ми предложиха на спрей щото другия бил спрян от производство.Къде да търся?


АхАхахахаХ в Баумакс ли пита хахахахааАХах.. спрян вика... срещу Балканстар има Практис..ма на другия ъгъл има железария.. в нея 11лв е.


Колега не съм писал къде съм питал за бодито незнам ти за кой град ми говориш?!Щом казваш ,че се продава добре .Поздрави!


София.. ма ако искаш моа ти напрая услуга ида ти пусна 1 разфасовка..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от bmw 318 is » 13 Мар 2013, 19:35

Колега ако не намеря ще се възползвам от предложението ти!Поздрави!

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от alpina-ma6inata » 14 Мар 2013, 0:59

Май никой не ми е прочел предпоследния пост и това как на чисто нов ббс лип само боди на спрей имаше ефект. Боди в кутия, терминатори, ремовали и т.н. не можаха един мм лак да отлюпат. Но успех все пак. :)

Относно марките шкурки - колегата написа, наистина има разлика, а и някои се износват много по-бързо. Аз ползвам Смирдекс и съм доволен.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от dankata » 14 Мар 2013, 16:59

alpina-ma6inata написа:Айде сега въпрос с повишена трудност... Понеже почнах Keskin-ите (КТ1). Как да махна декоративните болтчета? По културен начин. Идеята е да се запазят, никелират и да се набият отново.

Пробвах с клещи обвити с изолир банд, но нищо не става, хлъзгат се (идеята я взех от един чужд форум). Пробвах да набия лекичко тънка отверка отдолу, и когато се понадигне малко болтчето от джантата и уж тръгне да излиза пак се чупи. Две болтчета дадоха фира вече и вече не ми се правеха експерименти. Което не ме бърка де, защото по начало ми липсваха две болтчета и трябва така или иначе да поръчвам.

Та моля ви споделяйте мнения.

И моля ви се без съвети да разкарам оригиналните, да направя резба и да сложа истински, защото не ми се дават 200-300 лв за болтчета, още по-малко да сложа от тези евтините шестограмни. За истински болтчета бих се навил само ако става въпрос за нещо до 100-тина лева и пак малко се напрягам, защото и нарязването на 120-130 резби отнема време, което нямам много. :)


Ще те разочаровам :arrow: никакъв шанс няма да ги свалиш всичките без да ги деформираш/счупиш.
Ако не си видял какво представляват - платмасови болтчета с шлици в долната си част. С времето, колкото и плътно да са набити, попада гняс между тях и дупката и се запечатват.
Това дето си го гледал по форумите как ги вадят е на новозакупени джанти (мисля в wheelwhores беше). Там опрерацията ще стане, да.
При твоите, а и при моите - греда :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Търговище
Кара: Е36-325i Тurbo 605 Max Torque

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от kirilov/325i » 14 Мар 2013, 17:23

Ето и ефекта от полирането на един BBS RS 061 16"
Сърцевините ще се боядисват златисто :yes:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение.

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Полиране на алуминиеви джанти

Мнение от alpina-ma6inata » 14 Мар 2013, 21:24

dankata написа:
alpina-ma6inata написа:Айде сега въпрос с повишена трудност... Понеже почнах Keskin-ите (КТ1). Как да махна декоративните болтчета? По културен начин. Идеята е да се запазят, никелират и да се набият отново.

Пробвах с клещи обвити с изолир банд, но нищо не става, хлъзгат се (идеята я взех от един чужд форум). Пробвах да набия лекичко тънка отверка отдолу, и когато се понадигне малко болтчето от джантата и уж тръгне да излиза пак се чупи. Две болтчета дадоха фира вече и вече не ми се правеха експерименти. Което не ме бърка де, защото по начало ми липсваха две болтчета и трябва така или иначе да поръчвам.

Та моля ви споделяйте мнения.

И моля ви се без съвети да разкарам оригиналните, да направя резба и да сложа истински, защото не ми се дават 200-300 лв за болтчета, още по-малко да сложа от тези евтините шестограмни. За истински болтчета бих се навил само ако става въпрос за нещо до 100-тина лева и пак малко се напрягам, защото и нарязването на 120-130 резби отнема време, което нямам много. :)


Ще те разочаровам :arrow: никакъв шанс няма да ги свалиш всичките без да ги деформираш/счупиш.
Ако не си видял какво представляват - платмасови болтчета с шлици в долната си част. С времето, колкото и плътно да са набити, попада гняс между тях и дупката и се запечатват.
Това дето си го гледал по форумите как ги вадят е на новозакупени джанти (мисля в wheelwhores беше). Там опрерацията ще стане, да.
При твоите, а и при моите - греда :(

Съгласих се.
Вчера отделих сигурно около половин час само на едно болтче съвсем леко с две много тънки отверки и много внимателно да го извадя - греда. И това след пръскане с вд-та и т.н.

Жертвах още едно болтче :mhihi: и пробвах един начин, който един колега ме посъветва - с корда. Отидох до един риболовен магазин и взех възможно най-тънката и здравата корда. Много е тегаво, тъй като перпендикулярната стена на борда е точно до болтчето. Както и да е - успях да намамя :mhihi: кордата между болтчето и борда и то на няколко пъти я увих и въпреки, че уж беше много здрава, при първото напъване се къса веднага.

Сега имам две опции:

1. селската :mhihi: - да махна всички глави (чупейки "болтчетата" и долната част на "болтчето" си остава в джантата форевър), полирам бордовете и после просто залепвам главите отгоре :smoke: . Всичко добре.. ОБАЧЕ, с какво бих могъл да залепя главите, така че да стане здраво? Предполагам нещо от типа на поксипол не би свършило работа?

2. Намерих болтчета истински, но по-дълги. Трябва да се изрежат всички 130 болтчета, да се полират и да се закарат на хромиране. И после някакси да отстраня долната част на декоративните болтчета, които са останали в джантата, така че да има място да набия новите, метални болтчета. Предполагам трябва да оперирам с бормашината и така да се разпаднат пластмасовите остатъци.

Втория вариант е по-кадърен, наистина. Но и по-тегав, отнемащ доста време особено с полирането на болтчетата. А времето ми е доста ограничено, имайки предвид колко бързо се стопля времето и колко скоро трябва да ги метна на колата.

Така че моля ви дайте съвет по т.1 - с какво мога здраво да залепя главите. Ако съвсем няма никакъв шанс ще мисля втория вариант. :help:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Оптичен тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook