Кой мотор в купе на Е30...
Модератор: bum_bum
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
и аз съм с м20б25 като мога да кажа че е 88г и откак е в мене се кара в ограничител само а дори и разхода е добър
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: -
White 1913 Power написа:и аз съм с м20б25 като мога да кажа че е 88г и откак е в мене се кара в ограничител само а дори и разхода е добър
на коя писта,при каква температура,колко обиколки подред?


- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
къде е казано че само на писта се кара в ограничител аз споделям мнение за мотор а ти се правиш на интересен
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: -
White 1913 Power написа:къде е казано че само на писта се кара в ограничител аз споделям мнение за мотор а ти се правиш на интересен
не се правя на интересен,темата е за мотор подходящ за дрифт в е30,кара се предимно на писти в лютеницата,там натоварването е най голямо,никаде другаде неможеш да държиш само в критични завой след завой,в продължение на 10,20 обиколки при ниска скорост настрани с ограничено охлаждане при температура на околната среда 30-36-38 градуса.
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
прав си просто мойто м20б25 не се кара на писти но се кара само в ограничител което си е натоварване също и съм доволен защото нямам проблеми никакви с него
- Cherenz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d,Е46 М3
- Мечтае да кара: E46 M3 Touring
ОК Кире казваш М50 добре,но ти постави и въпроса относно обслужванвто им,че глава за М20 струва(според теб)300-400 лв. ,а колко струва за М50 (дай боже да не ти се случва,че ей така ще станат очичките
)

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
за дваески се намират тикви,а за б25/и от двете разновидности/...а клапани за б28 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
С големите мотори какъвто и фал да стане, все е скъпо. Общо взето...какъвто най-запазен си намериш...макар, че това господ знае как ще установиш
Абе пожелавам ти късмет! Лупвай нещо вътре и газ 


BMW only!
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Cherenz написа:ОК Кире казваш М50 добре,но ти постави и въпроса относно обслужванвто им,че глава за М20 струва(според теб)300-400 лв. ,а колко струва за М50 (дай боже да не ти се случва,че ей така ще станат очичките)
M50 за 700-800 лв. ще си купиш целия мотор

и има разлика из града да се кара на ръчка и на писта да се кара на ръчка... в града и да искаш няма как да го държиш постоянно на прекъсвач... а на пистата и да искаш няма как да не го държиш постоянно на прекъсвач

Cherenz написа:Zdravkoe30 написа:///peter написа:Ogi написа:сам знаеш М20-ката е слаба и не става...
170 коня на Е30 е слабо така ли?
И какви са тея меги за 1400лв бре
не е слаба,но просто много късно идва повер-а![]()
друго си е да ти тръгва от 2000 оборота...
Колеги ако е М20-ката е слаба ми се обадете на тел.0889 826430,с някое силно М50 пък да им сверим часовниците![]()
![]()
п.п. Испанчо като гледам Плевен силно те окуражават към М50,но ти си си от Русе ,а знаеш в тоя град каде е силата
Къде е силата бе



Oniq_Lud написа:Cherenz написа:Zdravkoe30 написа:///peter написа:Ogi написа:сам знаеш М20-ката е слаба и не става...
170 коня на Е30 е слабо така ли?
И какви са тея меги за 1400лв бре
не е слаба,но просто много късно идва повер-а![]()
друго си е да ти тръгва от 2000 оборота...
Колеги ако е М20-ката е слаба ми се обадете на тел.0889 826430,с някое силно М50 пък да им сверим часовниците![]()
![]()
п.п. Испанчо като гледам Плевен силно те окуражават към М50,но ти си си от Русе ,а знаеш в тоя град каде е силата
Къде е силата беМисля че бъркаш сила и пъргавина
Щото силата е при S-a

П.С. Оги , мисля че черния говереше за М50 , ама Б25 , а те не са споменатата от тебе цифра

В главата ми стана яко каша вече


- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
е30 и със м50б20 ще се пързаля достатъчно добре,просто трябва да се олекоти.такъв двигател може да се вземе за 400лв вече.като си подготвиш купето и окачването и стигнеш предела на възможностите с този двигател,винаги можеш да го подсилиш или да измислиш вариант за друг.може да няма много сила,но с достатъчно умения можеш да компенсираш либсата и.като овладееш техниката на каране ще разбереш какво ти либсва и ще достигнеш до изводите сам
ако заложиш на скъпи неща а не си достатъчно усигурен финансово ще станеш монтьор а не дрифтар,вместо да трупаш умения ще се бориш с техниката и отстраняването на проблемите които неминуемо сапътстват всеки един дрифтар
по добре да си скромен и да караш,отколкото да се изхвърлиш и да чакаш части и леф и да си роб на едно скъпо хоби 



- Cherenz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d,Е46 М3
- Мечтае да кара: E46 M3 Touring
Кире,Оги вие кога карахте М 20-ки,че сте толкова компетентни
А ония Лудия да малчи,че ще му скрия някое бутало и тогава ще видим как варви "S"ка ама 5 цилиндрова

А ония Лудия да малчи,че ще му скрия някое бутало и тогава ще видим как варви "S"ка ама 5 цилиндрова

- p0wEr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
е не секи може да кара турбинирани бегачки ...Cherenz написа:Кире,Оги вие кога карахте М 20-ки,че сте толкова компетентни![]()
А ония Лудия да малчи,че ще му скрия някое бутало и тогава ще видим как варви "S"ка ама 5 цилиндрова

Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...

Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Cherenz написа:Кире,Оги вие кога карахте М 20-ки,че сте толкова компетентни![]()
А ония Лудия да малчи,че ще му скрия някое бутало и тогава ще видим как варви "S"ка ама 5 цилиндрова
преди 12 години закупих първото си бмв с м20двигател карбуратор,след това смених 7,8 подобни мотора от които счупих 4,5



74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани