Колеги моля за мнение - Е34 525 TDS 250 коня
Модератор: bum_bum
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
mityo105 написа:Фена има няква неприязън към мене и ояма нз защо!Аз още отначало ви казах как стават нещата!Отивате при Келеша, не че другите не могат, ама той се е занимавал с дизели и бая им отбира, разпитвате за цена, събирате парите(които далеч няма да стигнат за 535, най много за още 1-1,5 ТДС-а) оставяте му колата и след N брой време се наслаждавате на 200++++ коня от стария дарак!Всичко става и всичко може да се направи, само траа правилния мастор, пари и търпение!Към колегата с темата, в БГ ти се каза кой може да ти помогне, кво искаш повече аз нз!Оплакваш се че само сме се базикали и никой не бил ти казал къде да ходиш?!Ето по горе пак ти казах кой е твоя човек, така че според мене лично ще е пълна глупост да ходиш по чужбината да пълниш гушите на разни дебелосерци с прехвалени имена!Който не е ходил при Тони, той нз какво му е отношението към клиентите!Ако само той прави колата, демек проекта отначало е само негово изпълнение и нещо се строши по време на настройки, той го прави за негова сметка, което в БГ реалността е много рядко срещано явление(за справка Тошко Цунамски)Отделно, аз не съм чул за изпърдяла кола която той е правил!Човека е адски много в час с нещата!
п.п. към пича с ТДС-а!Интересно как мойта стара барака на 300 000+ я дера всеки ден колкото ми стига силата на десния крак, пък не дава признаци да умира, даже напротив!Извод, има по добри и по лошо мотори, както при едните марки така и при другите!При вас е ТДС-а, при нас е В6 ТДИ и те така......
само си мислите че стават 180-200 коня и са надъхвате
с мойта тупалка дет е 188 коня така им сипвам
( говоря за А6 2.5 тди И ТДС-и разни) пък за 3.5 да не говорим.
дизелите имат едно лъжливо чувство че много вървят защото тръгват от ниските
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
mityo105 написа:..Интересно как мойта стара барака на 300 000+ я дера всеки ден колкото ми стига силата на десния крак, пък не дава признаци да умира, даже напротив......
"даже напротив"


Хяхях бум бум, не бе, даже става по старо с всеки изминал ден!Мисълта ми е че не дава грам признак да се предава, а е на доволно километри!При колите на Тони, освен че има "измамно" чувство в ниските, има и ефект на диното!От 140коня сток на 240 засега, подчертавам я тази дума, ЗАСЕГА!Отделно има една Купра във Варна, пак негово дело, дето от 160 сток, сега е мнооого нагоре и дере бая сериозни коли, като гт3000, турбо сивик,S3, 300коня волво некво, абе има там в Ютуб, гледайте ако имате мерак!Мисълта ми е че Келеша знае как да подгони дизелаците да вървят!Естествено на подобаваща цена!Ама то безплатен обяд всички знаеме че нема!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
mityo105 написа:Хяхях бум бум, не бе, даже става по старо с всеки изминал ден!Мисълта ми е че не дава грам признак да се предава, а е на доволно километри!При колите на Тони, освен че има "измамно" чувство в ниските, има и ефект на диното!От 140коня сток на 240 засега, подчертавам я тази дума, ЗАСЕГА!Отделно има една Купра във Варна, пак негово дело, дето от 160 сток, сега е мнооого нагоре и дере бая сериозни коли, като гт3000, турбо сивик,S3, 300коня волво некво, абе има там в Ютуб, гледайте ако имате мерак!Мисълта ми е че Келеша знае как да подгони дизелаците да вървят!Естествено на подобаваща цена!Ама то безплатен обяд всички знаеме че нема!
купрата е на ивчо и е 250 коня,поне беше толкова



- angelj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds, 325Cic, 330Ci M, E39 525i M
- Мечтае да кара: M6
дъртия тдс,за да се направи тдс над 200 коня трябват радикални промени,дефакто само блока ще остане от мотора
тва значи много пари,ама наистина много
[/quote]
Малко не съм съгласен, щото познавам човек с Венто,което в момента е около 180 коня.Казваше че е било над 200 ама съединителя се късал.Той е си е майстора.


Малко не съм съгласен, щото познавам човек с Венто,което в момента е около 180 коня.Казваше че е било над 200 ама съединителя се късал.Той е си е майстора.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
angelj написа:дъртия тдс,за да се направи тдс над 200 коня трябват радикални промени,дефакто само блока ще остане от моторатва значи много пари,ама наистина много
Малко не съм съгласен, щото познавам човек с Венто,което в момента е около 180 коня.Казваше че е било над 200 ама съединителя се късал.Той е си е майстора.[/quote]


- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
kirililiev написа:angelj написа:дъртия тдс,за да се направи тдс над 200 коня трябват радикални промени,дефакто само блока ще остане от моторатва значи много пари,ама наистина много
Малко не съм съгласен, щото познавам човек с Венто,което в момента е около 180 коня.Казваше че е било над 200 ама съединителя се късал.Той е си е майстора.


аз се пусках с един такъв голф 3 на един тунингист бил 100 и незнам колко си коня и му направих 3 тира

дъртите дизели квото и да ги правиш неможе да стане кои знае кво
пусках се и с пасат 1.9тди 131 коня помпа-дюза ли беше комънреил ли незнам баран, чипиран и тн, там вече нещата бяха на кантар с много лек + в моя полза
на старта му дръпнах, после тои дръпна и към 350-я мътър го подминах с 1 калник -нагоре паДА
Киро, моя мотор е модел 90та ако не се лъжа, а може и по надолу да е!Е Тони като ми прави чипа, си поговорихме малко и ми пусна такава свежа оферта за около 250 коня, че ако ви кажа няма да повярвате!Мамата му е мастора и тва си е!
п.п. тоя с вентото, дето казвал че било 200 коня, хмм, мерено ли е?Щото аз така мога да ви кажа че мойта кола е към 200 коня ако не и повече
п.п. тоя с вентото, дето казвал че било 200 коня, хмм, мерено ли е?Щото аз така мога да ви кажа че мойта кола е към 200 коня ако не и повече

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
mityo105 написа:Киро, моя мотор е модел 90та ако не се лъжа, а може и по надолу да е!Е Тони като ми прави чипа, си поговорихме малко и ми пусна такава свежа оферта за около 250 коня, че ако ви кажа няма да повярвате!Мамата му е мастора и тва си е!
п.п. тоя с вентото, дето казвал че било 200 коня, хмм, мерено ли е?Щото аз така мога да ви кажа че мойта кола е към 200 коня ако не и повече
зная за кво става въпрос,познавам тони много е в час

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Oyama ти си много елементарен, стига си писал тука, никой не те слуша

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
ходи се състезавай на Божура и стига си бръмчал тука като някякъв вирус

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Zubcho написа:Аз изобщо се чудя, защо трябва да се води този изтъркан до безумие спор, дали ТДС е хубав мотор или не, и да се почва разговора за дебитомерите на бензиновите мотори и т.н.![]()
А до колегата с аУдито - Шефче ти изобщо, защо пишеш в този форум, а не в Алди форума? И от къде разбра, че ТДС бил скапан мотор? И кажи ми като си толкова голям майстор... Защо мислиш, че само ТДС-а на БМВ пука глава? И за да не съм голословен ще ти обесня неща които ми показаха в един голям сервиз, защото и аз мислех така за ТДС-а...
Бяха ми извадени 10 снимки на глави всичките пукнати между бренерите и водните магистрали, Рено, Алди, ТДС, ТДИ и всякакви такива мотори с ТД в буквите. След като питах, защо става така ми обесниха....
Защо TDS пука глава след 150000 км примерно? Това е колкото логично, толкова и просто. Вземете какъвто и да е дизелов двигател с турбо, глава от алуминиева сплав, редови, шестак. Вземете и друг тип също дизел, турбо и V-образен. В първия случай има една една глава обща за шестте цилиндъра. При повишена компресия, съчетана с турбочарджър, пукането на главата е въпрос на време, пробег, стил на каране и тунинговане. Естествето като надуем турбината и променим впръскването на горивото, значително се скъсява пробега. За да се подобри показателя издръжливост на главата е необходимо да се смени с чугунена такава и обща за всички цилиндри, или другия вариант 2 алуминиеви глави на всеки 3 цилиндъра. Както знаете товарните автомобили с редови, или V образни двигатели имат по една глава на цилиндър, или една на 2 цилиндъра, другите варианти са рядкост. Разбира се тези мотори работят в съвсем друг режим и несъмнено много по-големи ударни натоварвания. Предполагам това е слабото място на редовите шестцилиндрови дизелови двигатели с една алуминиева глава.
След 150 000 км се появяват въпросните пукнатини, които не текат но ги има. При евентуално прегряване/изпържване повече на мотора (примерно след 350 000 километър) пукнатината се разширява и почва да надува в охладителната система.
И сега директно, защо се пука глава на ТДС (и др. мотори) БМВ е адски издържлива кола (ако не вярваш питай Penchev), луксозна, с хубава возия и тн. Този мотор е много икономичен за параметрите. които има и за това се купува за да се кара. Италияно Челентано и Германо им скъсват задниците на тези коли от каране и след това Булгаристано ги купува и почва да реве, защото трябва да се правят ремонти на частите, които са накрая на жинения си път след 8-10 г. експлоатация (жестока при това). Ето я истината за ТДС-а, ТДИ-то и тн мотори.
Поздрави и надявам се да си доволен от обяснението ми. Аз в този форум до сега съм намерил адски много помощ от хора, които даже не са ме виждали 1 път преди това. Аз съм готов да направя същото за тях и съм го правил.
Мисля, че темата е за ключ вече и няма смисъл да се пълни с излишен спам от хора, които ходят при майстор за най малкото нещо, като могат да си спестят някой лев и да получат удоволствието от това да направят нещо сами.
Re:
тая ти формула не струваPrekysvach написа:павката написа:защо при увеличение на горивото се увеличава темпа
по-богата смес .. по-голямо дум.. => по-висока темп.

по-голяма вторична и по-малка първична .....от стоковия гарет..............скоро снимки от напредващия проект би турбо тдс


by ''kompleksa''
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани