Разликата в окачването между 4 и 6 цилиндъра?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Разликата в окачването между 4 и 6 цилиндъра?
Колеги не мога да разбера каква е разликата при спортните окачвания между 4 и 6 цилиндъра. До колкото мога да разбера разликата е в пружините. Единственото което мога да измисля е в теглото на двигателя и пружините за 4 цилиндровите да са по-меки....



- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Правилно си се ориентирал, разликата идва от теглото на мотора и съответно са различни твърдостите, а не че конструктивно са различни
П.С. Само да знаеш че някой 4 цилиндрови са със тънко стъбло и има и конструктивна разлика

П.С. Само да знаеш че някой 4 цилиндрови са със тънко стъбло и има и конструктивна разлика

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Re: Разликата в окачването между 4 и 6 цилиндъра?
zoomer написа:Единственото което мога да измисля е в теглото на двигателя и пружините за 4 цилиндровите да са по-меки....![]()
точно това е разликата

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
ge_a написа:Правилно си се ориентирал, разликата идва от теглото на мотора и съответно са различни твърдостите, а не че конструктивно са различни
П.С. Само да знаеш че някой 4 цилиндрови са със тънко стъбло и има и конструктивна разлика
за диаметъра на макферсона ли ми говориш?
- Projektzwo
-
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Broken Balkanz
- Пол: Мъж
- Кара: 200CE
zoomer написа:ge_a написа:Правилно си се ориентирал, разликата идва от теглото на мотора и съответно са различни твърдостите, а не че конструктивно са различни
П.С. Само да знаеш че някой 4 цилиндрови са със тънко стъбло и има и конструктивна разлика
за диаметъра на макферсона ли ми говориш?
мда, някои са на 45мм, другите са на 51мм...

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани