Разликата в окачването между 4 и 6 цилиндъра?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328iT 88' e46 328Ci
Мечтае да кара: e24 M635CSI

Разликата в окачването между 4 и 6 цилиндъра?

Мнение от zoomer » 24 Юни 2008, 12:20

Колеги не мога да разбера каква е разликата при спортните окачвания между 4 и 6 цилиндъра. До колкото мога да разбера разликата е в пружините. Единственото което мога да измисля е в теглото на двигателя и пружините за 4 цилиндровите да са по-меки.... :uups: :help:
Drive fast, drive free but watch out for that tree....
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 24 Юни 2008, 12:26

Правилно си се ориентирал, разликата идва от теглото на мотора и съответно са различни твърдостите, а не че конструктивно са различни ;)

П.С. Само да знаеш че някой 4 цилиндрови са със тънко стъбло и има и конструктивна разлика ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Re: Разликата в окачването между 4 и 6 цилиндъра?

Мнение от gazzzar » 24 Юни 2008, 12:27

zoomer написа:Единственото което мога да измисля е в теглото на двигателя и пружините за 4 цилиндровите да са по-меки.... :uups: :help:



точно това е разликата ;)
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328iT 88' e46 328Ci
Мечтае да кара: e24 M635CSI

Мнение от zoomer » 24 Юни 2008, 12:36

ge_a написа:Правилно си се ориентирал, разликата идва от теглото на мотора и съответно са различни твърдостите, а не че конструктивно са различни ;)

П.С. Само да знаеш че някой 4 цилиндрови са със тънко стъбло и има и конструктивна разлика ;)


за диаметъра на макферсона ли ми говориш?
Drive fast, drive free but watch out for that tree....
Изображение


Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 18.02.2008
Местоположение: Broken Balkanz
Пол: Мъж
Кара: 200CE

Мнение от Projektzwo » 24 Юни 2008, 13:03

zoomer написа:
ge_a написа:Правилно си се ориентирал, разликата идва от теглото на мотора и съответно са различни твърдостите, а не че конструктивно са различни ;)

П.С. Само да знаеш че някой 4 цилиндрови са със тънко стъбло и има и конструктивна разлика ;)


за диаметъра на макферсона ли ми говориш?

мда, някои са на 45мм, другите са на 51мм... ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 26.02.2007

Мнение от rappa » 24 Юни 2008, 14:21

има и тънки и дебели макферсони на 6-таци има и спортни пълнители от двата вида за 6-таци. 4 цилиндрова немам и не съм проверявал.
М-ката е с дебелия макферсон май. Непосмях да сложа М ково окачване отпред че май е много по лека.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook