ПОМОЩ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: ХИСАР
Кара: Е30

ПОМОЩ

Мнение от LEON_IM » 22 Юни 2008, 20:25

Е30 сМ20Б20 мотроник.не отива ток от бубината към делкото.датчика на коляновия вал и бубината са здрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 22 Юни 2008, 23:30

а опитали да смениш кабелчето от бобината към делкото? А и как разбра че бобината е здрава?

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: ХИСАР
Кара: Е30

Мнение от LEON_IM » 23 Юни 2008, 0:01

пробвах с друга бубина,а кабела с гаранция е читав

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 23 Юни 2008, 1:39

...и какво стана сновата бобина ?-и с нея ли не идва? ако е така провери да бобинта има захранване като хората - плюсче и минусче...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 23 Юни 2008, 11:20

мойта бубина има 2 плюса :?: :help:
не пали :(

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 23 Юни 2008, 11:27

проблема може да ти е от алармата ;)
ако ти блокира запалването.....доста често спират точно тока към бубината ;)
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 23 Юни 2008, 13:52

дайте схема от къде иде кабела на бобината,че мойта инсталация е барана от занаятчии

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 23 Юни 2008, 18:37

проверих отново, + само на зеления кабел, до лулите оди искра, може би да са свещи?

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: ХИСАР
Кара: Е30

Мнение от LEON_IM » 23 Юни 2008, 21:19

на мен не ми излиза искра от бубината.ако може някой да даде схема на голямата букса към купето,къде е плюс и къде е минус ще съм много благодарен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 24 Юни 2008, 10:23

Другия кабел трябва да е черен(от бобината).Той отива до Мотроника(на извод 1).Вътре е мощният транзистор дето командва бобината.За да си сигурен че причината е в транзистора като въртиш на стартер трябва да чуеш че дюзите се отварят и пропускат гориво.Не отварят ли дюзите значи проблема ти най-вероятно е в (или около) датчика на коляновия вал.
Megasquirt & Megaview user

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook