Турбина от Г40 на 318 е 30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- agrogrind
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 22.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E30, E34
- Мечтае да кара: E30
Турбина от Г40 на 318 е 30
Възможно ли е да се присади такава турбина на БМВто ?
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Проблема е, че дори и най-перфектната за целта турбина да намериш поадрък, пак ще ти трябват доста пари за другите части.
BMW only!
- K27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Върджин Папрат Бийч
Г40 е с компресор, а не с турбина, това първо.
Второ, механично е възможно, но трябва да направиш стойка за компресора, да смениш шайбата за климатика с шайба за компресора, да намериш ремък с подходящата дължина. Също така се замисли, че полото е с доста по-малка кубатура от 318-ката, така че за да я 'храниш' 318-ката трябва да сложиш шайба с друг диаметър, но това ще скъси задължително живота на компресора.
Трето, хубаво е да има и интеркулер, защото това е Г-Ладер компресор и напича, не толкова, колкото торбината, естествено. Така че може и без.
Четвърто, как ще правиш смесите? Вариант е да вземеш цялата горивна система на Г40, но влизаш във филм, иначе ти трябва друго + мап-ване.
Пето, щом ти го дават без пари, тоя компресор най-вероятно е за ремонт, а там почваш да мислиш за суми от 400 лв. нагоре. Но ти си знаеш какво му е състоянието. Имай предвид, че 10 - 15К и пак ремонт.
Дано да съм бил полезен.
Второ, механично е възможно, но трябва да направиш стойка за компресора, да смениш шайбата за климатика с шайба за компресора, да намериш ремък с подходящата дължина. Също така се замисли, че полото е с доста по-малка кубатура от 318-ката, така че за да я 'храниш' 318-ката трябва да сложиш шайба с друг диаметър, но това ще скъси задължително живота на компресора.
Трето, хубаво е да има и интеркулер, защото това е Г-Ладер компресор и напича, не толкова, колкото торбината, естествено. Така че може и без.
Четвърто, как ще правиш смесите? Вариант е да вземеш цялата горивна система на Г40, но влизаш във филм, иначе ти трябва друго + мап-ване.
Пето, щом ти го дават без пари, тоя компресор най-вероятно е за ремонт, а там почваш да мислиш за суми от 400 лв. нагоре. Но ти си знаеш какво му е състоянието. Имай предвид, че 10 - 15К и пак ремонт.
Дано да съм бил полезен.
- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: Турбина от Г40 на 318 е 30

agrogrind написа:Възможно ли е да се присади такава турбина на БМВто ?









8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани