Турбина от Г40 на 318 е 30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 22.06.2008
Пол: Мъж
Кара: E30, E34
Мечтае да кара: E30

Турбина от Г40 на 318 е 30

Мнение от agrogrind » 22 Юни 2008, 18:41

Възможно ли е да се присади такава турбина на БМВто ?

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 22 Юни 2008, 19:54

Как я избра точно тази ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 22.06.2008
Пол: Мъж
Кара: E30, E34
Мечтае да кара: E30

Мнение от agrogrind » 22 Юни 2008, 19:56

Просто питам , щото мога да си намеря почти без пари
Последна промяна agrogrind на 22 Юни 2008, 19:58, променена общо 1 път

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 22 Юни 2008, 19:57

Възможно е, ама сигурно е един от най-неподходящите варианти ;)
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 22 Юни 2008, 19:58

Щом я търсиш за без пари , по добре не се занимавай ;)
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 22 Юни 2008, 22:06

Проблема е, че дори и най-перфектната за целта турбина да намериш поадрък, пак ще ти трябват доста пари за другите части.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Мнение от K27 » 22 Юни 2008, 22:12

Г40 е с компресор, а не с турбина, това първо.
Второ, механично е възможно, но трябва да направиш стойка за компресора, да смениш шайбата за климатика с шайба за компресора, да намериш ремък с подходящата дължина. Също така се замисли, че полото е с доста по-малка кубатура от 318-ката, така че за да я 'храниш' 318-ката трябва да сложиш шайба с друг диаметър, но това ще скъси задължително живота на компресора.
Трето, хубаво е да има и интеркулер, защото това е Г-Ладер компресор и напича, не толкова, колкото торбината, естествено. Така че може и без.
Четвърто, как ще правиш смесите? Вариант е да вземеш цялата горивна система на Г40, но влизаш във филм, иначе ти трябва друго + мап-ване.
Пето, щом ти го дават без пари, тоя компресор най-вероятно е за ремонт, а там почваш да мислиш за суми от 400 лв. нагоре. Но ти си знаеш какво му е състоянието. Имай предвид, че 10 - 15К и пак ремонт.

Дано да съм бил полезен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Турбина от Г40 на 318 е 30

Мнение от Rumburak » 23 Юни 2008, 10:08

:mhihi:
agrogrind написа:Възможно ли е да се присади такава турбина на БМВто ?

:dummy: :puke: :no: :kuku: ти луд ли си :?: :censored: :ranting: недей си вкарва баварията в такъв ужас, МОЛЯ ТИ СЕ :!: :maad:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook