Ръчна спирачка- проблем....
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Ръчна спирачка- проблем....
А така сега... от доста време не съм писал, само следя форума, обаче ми излезе проблем ....търсих да открия нещо, ама не можах. Та става въпрос за ръчната, вчера сменях задни накладки ( чисто нови сложих), всичко си закачих както трябва( поне така си мисля) обаче ръчната не държи. Натегнах я докрай от онея двете гайки но ефекта е почти никакъв. Съвсем леко държи... осеща се че има нещо , ама не въши никаква работа. А преди това, още като взех колата имаше страшна ръчна, но постепенно взе да намалява и така докато дойде време за смяна на накладки.Не мисля че жилата са скъсани, затова какъв може да е проблема



- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
http://bmwfans.info/original/E30/2-T/318i-M10/ECE/L/M/1983/09/mg-34/ill-34_0068/
№6 дали се е нащракал докрай?
№6 дали се е нащракал докрай?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Ами честно казано незнам...не съм го бутал то едно назабено с резба беше май... то по- принцип неговата роля каква е?ivantchoG написа:http://bmwfans.info/original/E30/2-T/318i-M10/ECE/L/M/1983/09/mg-34/ill-34_0068/
№6 дали се е нащракал докрай?

Ако си сглобил правилно спирачния апарат при сглобен такъв, когато натискаш за 1-ви път спирачката пластината номер 4 при всяко натискане трябва да затяга по малко това нещо с номер 6. Така докато се навие максимално и един вит затегне ръчната спирачка възможно най-много, така че да хваща още на 1-вия зъб като я дръпнеш.
Ако имаш проблем със сглобяването - кажи, имам снимки и книги
Ако имаш проблем със сглобяването - кажи, имам снимки и книги


Айде да ми пратиш някоя друга снимка, защото се съмнявам че съм объркал точно това, което затягаporostorm написа:Ако си сглобил правилно спирачния апарат при сглобен такъв, когато натискаш за 1-ви път спирачката пластината номер 4 при всяко натискане трябва да затяга по малко това нещо с номер 6. Така докато се навие максимално и един вит затегне ръчната спирачка възможно най-много, така че да хваща още на 1-вия зъб като я дръпнеш.
Ако имаш проблем със сглобяването - кажи, имам снимки и книги

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Вилицата трябва да е натегната толкова, колкото накладките да са най плътно в барабана, а не да я нетегнеш прекалено и после да ти грее 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
intenZive написа:Аха...ясноge_a написа:Вилицата трябва да е натегната толкова, колкото накладките да са най плътно в барабана, а не да я нетегнеш прекалено и после да ти грееЗначи след малко започва упражнението със отварянето на двете колелета ...
и да видим какво ще стане

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Също така хоризонталните пружини ако не си ги закачил на правилните дупки пак ще ти грее...
п.п.: да правя ли още снимки
п.п.2:

п.п.: да правя ли още снимки
п.п.2:


Последна промяна porostorm на 15 Юни 2008, 15:08, променена общо 2 пъти

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Що подвеждате човека, бре!
Пич, като си го сглобил, почваш да вдигаш и сваляш ръчната. На всяко сваляне (в началото), се чува едно щракане от механизма за разпъване на накладките (едно интересно лостче прескача зъбите на гайката). Като спре да щрака (а ти продължаваш да "вдигаш-сваляш"), значи хлабината вече е регулирана
.
Ако щракането не се чува - или не си сглобил пружинки/лостчета правилно, или пружинките са хлабави/лостчетата не се движат от ръжда/гняз.
Като трябва да разглобяваш, през един от отворите за болтовете на джантата, с тънка отверка буташ зъбите и събираш "вилицата" - събираш накладките, за да излезе барабана
. Само не питай, как без Хайнес стигнах до тоя извод
...
Пич, като си го сглобил, почваш да вдигаш и сваляш ръчната. На всяко сваляне (в началото), се чува едно щракане от механизма за разпъване на накладките (едно интересно лостче прескача зъбите на гайката). Като спре да щрака (а ти продължаваш да "вдигаш-сваляш"), значи хлабината вече е регулирана

Ако щракането не се чува - или не си сглобил пружинки/лостчета правилно, или пружинките са хлабави/лостчетата не се движат от ръжда/гняз.
Като трябва да разглобяваш, през един от отворите за болтовете на джантата, с тънка отверка буташ зъбите и събираш "вилицата" - събираш накладките, за да излезе барабана


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани