имам нужда от помощ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
имам нужда от помощ




- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
кое е тва всичко и как се изгубиха,че махалото не казва
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: имам нужда от помощ
ми отзад накладки и цилиндърчета ,а отпред накладките и дисковете. А как се изгубиха.. След " ремонта" нямам предни спирачки хващат само задните ... 

- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
И аз минах през този чеп вече спира мъжката макар задните нещо да се лъзгат без да спират ама шом предните спират е добре:)Виж си спирачната помпа,смени си течността че големи гнусоотии излизатмпродухай я цялостно,сложи си няква Дот4 обезвъздуши ,като напомпиш педала задръж ,и докато държиш запали колата ако крака ти пова да потъва главоломно надолу в смисъл трябва да потъне и да спре на малко разстояние,обаче ако продължава помпата изтърва не се бой ремонтира се:П))Успех ако има нещо пиши че го измислим:)
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Именно и аз това му писах д апродуха системата:)че аз като обезвъздушавах от две от колелата не излизаше през мястото за обезвъздушяване на апарата натискаш развиваш няма никой ,че как се отпуши незнам от само себе си и тръгна ,недай си боже някой ден да се случи на предните да караш с висока скорост и да натиснеш и нивка спирачна да не стигне до апарата ....ужас си е за това трябва да се сменя спирачната че тя обира бая мръсотия и влага
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
така и трябва ама ти сам не може да обезвъздушиш само ше вкараш още въздух ся щи напиша как с епраи
1.Отваряш капака на колата
2.Развиваш капачката за спирачната течност и доливаш до макс и малко отгоре ,защотото ще изхвърлиш голяма част от нея нявън
3.Един човек вътре ,един (първо задно ляво, задно дясно,предно ляво и накрая преднодясно колело май това е реда)
4.Единия човек помпи вътре докато стане твърд педала и задържа,другия през това време развърта докато на него му падне педала до дъно и задържа така ,(непускаш при отворен вентил защото ще смукне въздух) ,докато държи човека вътре завиваш винтила,И така няколко пъти се повтаря докато излиза само течност.Всичко се прави в синхрон(освен ако нямаш обезвъздупител.
5след като си обезвъздушил колелата помпиш известно време и съединителя на отворена капачка на казанчето и ше видиш мехури докато излезе въздуха след което доливаш до макс чертата и свиркаш
айде успех
1.Отваряш капака на колата
2.Развиваш капачката за спирачната течност и доливаш до макс и малко отгоре ,защотото ще изхвърлиш голяма част от нея нявън
3.Един човек вътре ,един (първо задно ляво, задно дясно,предно ляво и накрая преднодясно колело май това е реда)
4.Единия човек помпи вътре докато стане твърд педала и задържа,другия през това време развърта докато на него му падне педала до дъно и задържа така ,(непускаш при отворен вентил защото ще смукне въздух) ,докато държи човека вътре завиваш винтила,И така няколко пъти се повтаря докато излиза само течност.Всичко се прави в синхрон(освен ако нямаш обезвъздупител.
5след като си обезвъздушил колелата помпиш известно време и съединителя на отворена капачка на казанчето и ше видиш мехури докато излезе въздуха след което доливаш до макс чертата и свиркаш

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Малка корекция на реда - от най-далечно към най-близко до помпата ...
Задно дясно, задно ляво, предно дясно, предно ляво. Ма не е фатално
Задно дясно, задно ляво, предно дясно, предно ляво. Ма не е фатално

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани