Въпросче за радиатор от М40

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Въпросче за радиатор от М40

Мнение от krika » 31 Май 2008, 23:13

Изпадна ми един читав воден радиатор за М40 и реших да го нахакам на М10ката :mhihi: . Та преправих захващането и тръбите сичко заспа, но тръба номер 4 от снимката на радиатора от М40(а и на м50 изглежда по същия начин) при М10 няма къде да ходи, та я запуших :mhihi: Налях вода, ма почна да тече от едно нещо като клапан, но изглежда като палче синьо на цвят, намиращо се точно под пробката за източване на водата най-долу от ляво. На тази снимка не се вижда въпросната джада, но се намира точно над числото 5 :mhihi: Та въпроса ми е дали заради това, че съм запушил тъбичката номер 4, това палче под пробката тече, или е заради нещо друго :confused:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 01 Юни 2008, 10:49

Трябва да се види на место :roll: Аз поне така не мога да си представя нищо :roll: :uups:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София

...

Мнение от Blackmag » 01 Юни 2008, 11:59

Не мога да съм сигурен защо се получава при тебе, но по принцип от там започва да тече когато системата не е херметизирана.

Конкретният пример, който имам е че като си отвия капачето за обезвъздушаване (отгоре вляво), започва да тече от там, откъдето ти казваш, а като се затвори плътно - спира...

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: ...

Мнение от krika » 01 Юни 2008, 13:05

Blackmag написа:Не мога да съм сигурен защо се получава при тебе, но по принцип от там започва да тече когато системата не е херметизирана.

Конкретният пример, който имам е че като си отвия капачето за обезвъздушаване (отгоре вляво), започва да тече от там, откъдето ти казваш, а като се затвори плътно - спира...
И аз така си го представях, но вече пробвах втори радиатор :confused: . Завивам винчето за обезвъздушаване и пак капе от тая пробка под тапата за източване :shock: Аз за това реших, че има няква игра с тая тръба номер (4) дето съм я запушил :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София

ре

Мнение от щирлиц » 01 Юни 2008, 20:22

пробваи да смениш гумичката на синята капачка и при мен беше така ама мотора ми е м40 така че.... от опит глава не боли все пак :roll:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: ре

Мнение от krika » 01 Юни 2008, 23:34

jorofaceoff написа:пробваи да смениш гумичката на синята капачка и при мен беше така ама мотора ми е м40 така че.... от опит глава не боли все пак :roll:
Ми ще я сменя, нали гумичката на тапата за източване имаш в предвид :?: Иначе неска няколко пъти я пълних и обезвъздушавах и за известно време спря да капе.....после пак прокапа леко и спря. Утре пак ще я видя тая гад, радиатор от М40 дали ще се жени за М10ката :mhihi:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook