.!.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
намерих това ,,прочети последния коментар там е отговора както колегата по горе каза.. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1692bf194e
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Ся, карето вярно може да е спекло, може да се свали и пораздвижи малко, ефекта ше е осезаем но временен. Лошото е че читави такива карето просто няма много (втора употреба.)
Другото е че може капацитета на който е била колата да е навил болта в рейката който обира луфта на гребена, (щото може да е имала луфт) и затва да е така.
При сички положения, едно сваляне на карето, смазването му добре + раздвижване, и яко гресиране на рейката. После ако няма резултат, отпускаш малко болтчето, а ако се появи луфт, почва филма с втулки, били те пластмасови или някви метални, парафинени , гумени, дъвкови и т.н.
Другото е че може капацитета на който е била колата да е навил болта в рейката който обира луфта на гребена, (щото може да е имала луфт) и затва да е така.
При сички положения, едно сваляне на карето, смазването му добре + раздвижване, и яко гресиране на рейката. После ако няма резултат, отпускаш малко болтчето, а ако се появи луфт, почва филма с втулки, били те пластмасови или някви метални, парафинени , гумени, дъвкови и т.н.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Mpower84 написа:На мене ми затягаше така на моменти и се оказа шарнир.
Kак така от шарнир колега, я раздуй, да не искаш да кажеш от ябълковидния болт на кормилния накрайник ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
ми болта много сух и на определени моменти затяга,вкарва му се малко мазнотия(сп течност) със спринцовка
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
мойта рейка стана така като си свалих маншоните текна вода ,явно е карана с скъсан маншон и вътре беше с ръжда и вода , нови маншони яко грес и се оправи
успех

успех

BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
не разбирам много -ама да кажа какво стана с мен-тегава ми беше хидравликата ама след смяна на външни накраиници- като излязох от сервиза-щях да се претрепя-абе волана стана като масло- с малкия си пръст вече го въртя геврека- незнам дали имат значение накраиниците ама да споделя при мен какво стана..... 

Последна промяна laviatan на 23 Май 2008, 8:53, променена общо 1 път
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
deyan-enchev написа:Mpower84 написа:На мене ми затягаше така на моменти и се оказа шарнир.
Kак така от шарнир колега, я раздуй, да не искаш да кажеш от ябълковидния болт на кормилния накрайник ?
От схемата дето е дал колегата porostorm номер 6.
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани