помагайте че луднах

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

помагайте че луднах

Мнение от michev » 30 Апр 2008, 21:53

Проблема е следния - колата е 318 с М10, сутрин след запалване лампата на маслото свети много дълго, понякога угасва след 2-3 секунди. Сменях масла, филтри, вадих помпа, да проверя за запушен смукател, но не. След като веднъж качи масло няма проблеми и угасва още на стартер преди да е запалил още мотора, закачах механичен манометър и налягането при студен мотор на малки обороти е 2.5 бара , при 3000 е 5, при загрял мотор на празех ход е 1.2-1.3, а при 3000 пак си е 5.Набедил съм помпата, че се изтърва маслото при по-дълъг престой и после качва трудно, все едно всеки път магистралата е празна като след смяна на масло. Ако някой може нека помага :help:
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 30 Апр 2008, 21:57

;ми закачи и тогава пали на студено
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 30 Апр 2008, 21:58

Смени филтъра! В него е възвратния клапан, който спира маслото да не се стича обратно в картера. Сменил си го - смени магазина! Купи си филтър "за Лада" ;) .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 30 Апр 2008, 22:00

и такъв филтър слагах колега, при това веднъж бош, веднъж мале
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 01 Май 2008, 8:44

От долу до самият смукател има едно отвестие завършващо с една тънка тръбичка,цилиндрично което продължава нагоре посока главата/на самата масленна помпа си седи/и в него има една спирало-видна пружинакоято доста слабо се застопорява от долу.....ако не е на мястото си?ако някога вадиш картера просто я виж.Ищо си мисля,че е логично да е от филтъра понеже наистина е там клапана но на М10 нали стои прав и следователно няма как да се опразни-излее целият?Дано не съм те объркал повече,помисли над това!!!

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Мнение от ///Milen_bmw » 01 Май 2008, 11:29

Аз съм имал същият проблем с М20, смених и аз всичко, датчика за маслото го смених последен. Естествено, оказа се, че е от него. :mhihi:

Смени си датчика. Дано и при теб е от това. ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 01 Май 2008, 19:14

Манометъра дали стига 0,5атм преди да изгасне лампата?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 01 Май 2008, 23:06

и датчика смених, налягането писах какво е, а днес пък цял ден работи без проблем
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 01 Май 2008, 23:09

им тръбичката и пружинката ги знам /това ми е 4-то БМВ с М10/ колега и там всичко е проверено
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от kusho » 02 Май 2008, 0:13

Колега споко, дишай дълбоко както казват докторите.Двг-то няма да се окоти, колкото и да звучи ненормално, за М10 2-3 секунди си е повече от нормално.
Навремето мойта гаснеше на 8-9 сек. какво ли не правих,+100 филтъра смених и пак.Накрая се отказах и си карах 3год. така без проблеми.
И така до момента в който идва време да сменям масло тази зима, отивам в един сервиз обаче нямат филтър, но това се разбира след като стария го изхвърлиха и тук там стигнасе до положение какъвто и да е само на резба да стане. Сложиха някакъв даже и име на производител и номер си нямаше, и познаи лампата на маслото взе да гасне нормално :D.Но радоста трая кратко след 2 седмици катастрофирах :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 02 Май 2008, 21:01

със стандартния филтър за модела беше още по-зле, сега съм с филтър за Ауди и ФВ с клапан предотвратяващ обратното изичане на маслото и заради тези проблеми карам сега само Е30-ката, а Е36-цата почива и учудващо за 2 дни нито веднъж на ми направи този проблем, та се чудя защо само след неколкодневен престой сава така
only rear wheel drive


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 02 Май 2008, 21:21

Намери филтър от Ланча, има модели с по два клапана, а и не слагай филтър на Шампион. Другото е, с какво масло като гъстота караш? Като ти дойде време за смяна на масло, пробвай с ЛикиМоли с МОЛИБДЕН 10/40, много горещо препоръчвам това масло за моторите, а па за М40 и М50 е песен, може и да се оправи проблема ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: казанлък

Мнение от kazaka_kazanlak » 02 Май 2008, 21:33

филтьр от голф или лагер4ета.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 02 Май 2008, 22:22

Сони, 10W10 не е ли тънко за М10, за маслото за което говориш имаш предвид навярно за това с молибденовия сулфат, което и като ново е черно като отработило масло и то май само лики моли го правят. А какъв е този филтър за ланча, сещаш ли се за номер по някоя фирма, то и за аудито филтъра е с 2 клапана - анти слийв и байпаса, а точно антислийв го няма оригинално при М10 и заради това сложих такъв с клапан.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 02 Май 2008, 22:24

забравих да напиша че маслото е ново 15W40, а филтъра е на Mahle
only rear wheel drive

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook