помагайте че луднах
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
помагайте че луднах
Проблема е следния - колата е 318 с М10, сутрин след запалване лампата на маслото свети много дълго, понякога угасва след 2-3 секунди. Сменях масла, филтри, вадих помпа, да проверя за запушен смукател, но не. След като веднъж качи масло няма проблеми и угасва още на стартер преди да е запалил още мотора, закачах механичен манометър и налягането при студен мотор на малки обороти е 2.5 бара , при 3000 е 5, при загрял мотор на празех ход е 1.2-1.3, а при 3000 пак си е 5.Набедил съм помпата, че се изтърва маслото при по-дълъг престой и после качва трудно, все едно всеки път магистралата е празна като след смяна на масло. Ако някой може нека помага 

only rear wheel drive
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
;ми закачи и тогава пали на студено
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Смени филтъра! В него е възвратния клапан, който спира маслото да не се стича обратно в картера. Сменил си го - смени магазина! Купи си филтър "за Лада"
.

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
От долу до самият смукател има едно отвестие завършващо с една тънка тръбичка,цилиндрично което продължава нагоре посока главата/на самата масленна помпа си седи/и в него има една спирало-видна пружинакоято доста слабо се застопорява от долу.....ако не е на мястото си?ако някога вадиш картера просто я виж.Ищо си мисля,че е логично да е от филтъра понеже наистина е там клапана но на М10 нали стои прав и следователно няма как да се опразни-излее целият?Дано не съм те объркал повече,помисли над това!!!
- ///Milen_bmw
- Drinker
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 328i
- Мечтае да кара: нормално
Аз съм имал същият проблем с М20, смених и аз всичко, датчика за маслото го смених последен. Естествено, оказа се, че е от него.
Смени си датчика. Дано и при теб е от това.

Смени си датчика. Дано и при теб е от това.


- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Манометъра дали стига 0,5атм преди да изгасне лампата?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
и датчика смених, налягането писах какво е, а днес пък цял ден работи без проблем
only rear wheel drive
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
им тръбичката и пружинката ги знам /това ми е 4-то БМВ с М10/ колега и там всичко е проверено
only rear wheel drive
Колега споко, дишай дълбоко както казват докторите.Двг-то няма да се окоти, колкото и да звучи ненормално, за М10 2-3 секунди си е повече от нормално.
Навремето мойта гаснеше на 8-9 сек. какво ли не правих,+100 филтъра смених и пак.Накрая се отказах и си карах 3год. така без проблеми.
И така до момента в който идва време да сменям масло тази зима, отивам в един сервиз обаче нямат филтър, но това се разбира след като стария го изхвърлиха и тук там стигнасе до положение какъвто и да е само на резба да стане. Сложиха някакъв даже и име на производител и номер си нямаше, и познаи лампата на маслото взе да гасне нормално
.Но радоста трая кратко след 2 седмици катастрофирах 
Навремето мойта гаснеше на 8-9 сек. какво ли не правих,+100 филтъра смених и пак.Накрая се отказах и си карах 3год. така без проблеми.
И така до момента в който идва време да сменям масло тази зима, отивам в един сервиз обаче нямат филтър, но това се разбира след като стария го изхвърлиха и тук там стигнасе до положение какъвто и да е само на резба да стане. Сложиха някакъв даже и име на производител и номер си нямаше, и познаи лампата на маслото взе да гасне нормално


- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
със стандартния филтър за модела беше още по-зле, сега съм с филтър за Ауди и ФВ с клапан предотвратяващ обратното изичане на маслото и заради тези проблеми карам сега само Е30-ката, а Е36-цата почива и учудващо за 2 дни нито веднъж на ми направи този проблем, та се чудя защо само след неколкодневен престой сава така
only rear wheel drive
Намери филтър от Ланча, има модели с по два клапана, а и не слагай филтър на Шампион. Другото е, с какво масло като гъстота караш? Като ти дойде време за смяна на масло, пробвай с ЛикиМоли с МОЛИБДЕН 10/40, много горещо препоръчвам това масло за моторите, а па за М40 и М50 е песен, може и да се оправи проблема 

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Сони, 10W10 не е ли тънко за М10, за маслото за което говориш имаш предвид навярно за това с молибденовия сулфат, което и като ново е черно като отработило масло и то май само лики моли го правят. А какъв е този филтър за ланча, сещаш ли се за номер по някоя фирма, то и за аудито филтъра е с 2 клапана - анти слийв и байпаса, а точно антислийв го няма оригинално при М10 и заради това сложих такъв с клапан.
only rear wheel drive
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани