Радиатора се загрява до половина!!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Радиатора се загрява до половина!!!!

Мнение от dancenation » 15 Яну 2008, 1:10

Здравейте на всички,след толкова време без проблеми ,пък и след доста време невъзможност да пиша,исками се някой друг съвет ако може.Проблема е следния,Антифриз има,термостата отваря,(има парно та да си ....),маркучите не се втвърдяват ,обезвъздушена е, виското върти,но след като загрее ,като стигне работна температура въпроса горната част на радиатора някъде 50 на 50 височината на радиатора е студена да не кажа ледена ,лятото я промих цялата система,радиатора изглежда нов,откакто зех колата,въпроса ми е така ли е нормалното състояние,защото на приятели като им пипна питите на радиатора са топли от горе до долу
ще съм ви мн благодарен...
:P :winky:
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 15 Яну 2008, 1:40

запушен ти е радиатора, не знам дали може д асе прочисти ил направо за нов да те съветвам да ходиш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 15 Яну 2008, 6:27

а на мен почва да ми писва няма и 1 седмица без проблеми и от 2 дена имам същия проблем но при мен около 10-20 процента от радитора са топли сичко друго е студено колата стой малко преди средата
обаче има налягане в маркуча при мен

как се обезвъздушава

скоро сменях водна помпа и виско
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 15 Яну 2008, 11:27

а термостатите отварят ли :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 15 Яну 2008, 11:39

Май не :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 15 Яну 2008, 13:39

Термостата си отваря нормално,колата си загрява нормално,стрелкарта седи на 1мм след средата,обаче горната част е направо ледена ,а радиатора е нов,,миналото лято мисля че е сменян с нов от предишния собственик даже си личи номенклатурен номер и щампа БМВ,мнго странно,няма ли някакъв начин да се продуха или нещо да се направи по въпроса ,че нов май излиза солено,Сони,ти май скоро продаваше един за 324тд?:)))
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 15 Яну 2008, 14:30

Втория крък ми е лед на мен обаче ква е логиката тъпия радиатор да е топъл само горе в ъгъла кадето влиза маркуча
а маркуча като си загрее колата си е бая топъл и има налягане

а темперетурата стой преди средата никога не ми се е дигала повече
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 15 Яну 2008, 14:55

Има нещо което не е наред ама какво е при мен сигурно ми е запушен в горната част радиатора,което с една дума работната площ сега е 50 % и аз се чудя защо като съм на дълъг път и стрелката за водата бега на дясно...някъде ис форума прочетох как се прави това прочистване ,сваля се радиатора,и тези черните пластмасовите капаци отстрани и с с перото от чистачките или със спринцовка се чисти и пръска вода и после със силикон се залепяли и уж готов ама да видим...
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: София

Мнение от KNOCK » 15 Яну 2008, 15:22

Свали радиатора и го закарай в автомивка!!с пароструйка ще излезе всичката гняс (ако е запушен) няма да ти струва повече от 5 лв и 1-2 часа работа
Изображение I LOVE MAZDA


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 15 Яну 2008, 16:28

KNOCK написа:Свали радиатора и го закарай в автомивка!!с пароструйка ще излезе всичката гняс (ако е запушен) няма да ти струва повече от 5 лв и 1-2 часа работа


Не е запушена питата, а тръбичките вътре където минава водата, с пароструйка нищо няма стане. най-добре на радиаторджия, он да си го отвори да си го изчисти да си го затвори, те си знаят как, ако не са се наконкали от сабале още

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 15 Яну 2008, 16:39

Мерси Сони, :bowdown: Златен си !!!На мойта уж се обезвъздушава (като най връхна точка) от помпата ,,ама на радиатора от единия край има един болт с ключ 19 и на ся се врущам от колата развих го преди да я запаля, ако има нещо въздух,,а съм я обезвъздушил и парно и всичко си има,и излезе въздух, и антифриза в казанчето спадна драстично ,,и като я загрях лявата част на питата горната е гореща както лявата долна обаче дясната е лекинко ама лекинко топлла едва 38 39 тградуса да има,явно и това сега е напредък,цялата пита от край до край ли трябва да е гореща или тякато минава надясно по тръбичките и се охлажда;)
благодаря
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 15 Яну 2008, 20:28

до това можеше да стигнеш и сам без много писане, щото няма физика дето да държи топлото отдолу в един пълен съд 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 15 Яну 2008, 20:29

до това можеше да стигнеш и сам без много писане, щото няма физика дето да държи топлото отдолу в един пълен съд 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 15 Яну 2008, 23:17

Това свъщност ми е ясно че топлото отива на горе ,но до ден днешен не бях пипал тази далавера на радиатора а тя се пада от дясно (отстрани на радиатора),И питата беше на половина,което не е нормално,на всички които съм пипал радитора да проверя дали е обезвъздушена грей от край до край независимо къде пипам ,аз сега е само от едната страна (лявата) е гореща точно до средата (това е че не мога да си пъхна ръката между перката и питата)да видя как е посредата .а дясната е едва се усеща. а радитора си е новичък,а на този радиатор няма пробка отгоре като другите за обезвъздушаване та сагата продължава ,ще се сваля радиатора да се продуха ,,макар лятото да промивах системата дории с калгон я бях прочистил за един ден и яко връткане да излезе каквото има.
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 16 Яну 2008, 11:09

чакай, че снощи се притесних, че ти изтрих темата :mhihi: ...по едно време изчезна :shock:
и вчера щях ти пиша, че отляво трябва да е топло, щото оттам се стича водата... за мене имаш още въздух :roll:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook