Пак за температурата ама...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- NAVIGATOR_
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Варна
Пак за температурата ама...
Много теми и мнения изчетох по този въпрос ама не намерих точно същия проблем. Та за това се хващам с нова тема, дано не ми се скарат нещо модераторите.
Ето и проблема: Колата е 318i с мотор М40 с ГАЗ, стрелката на температурата не се качва повече от първата чертичка след синия сектор(ама никога), само веднъж по магистралата с постоянна скорост от 180 км/ч успя да стигне на 2 мм преди средата. Температурата на антифриза не съм я мерил с труг уред ама ми се струва че датчика отчита правилно. Четох много по въпроса за термостатa кога отварял, кога не едни, казват 88 градуса други 82, някъде четох май и за повисоки стойности и т.н. Перката с виското е нова работи нормало според мен. Парно имам веднага след като стрелката мръдне малко от първата чертичка.
Ето и въпросите:
1. На колко градуса трябва да отваря термостата за този мотор?
2. Когато стрелката е в средата, това колко градуса са на охладителната течност?
3. Имам странното чувство че и разхода и е доста сериозен 17л/100км ГАЗ градско каране при положение че повече от 4000rpm/min нарочно не съм вдигал и имали връзка едното с другото?
4. Ако проблема е някъде по електрониката(за разхода) къде във Варна мога да я закача на Стенд?
Ето и проблема: Колата е 318i с мотор М40 с ГАЗ, стрелката на температурата не се качва повече от първата чертичка след синия сектор(ама никога), само веднъж по магистралата с постоянна скорост от 180 км/ч успя да стигне на 2 мм преди средата. Температурата на антифриза не съм я мерил с труг уред ама ми се струва че датчика отчита правилно. Четох много по въпроса за термостатa кога отварял, кога не едни, казват 88 градуса други 82, някъде четох май и за повисоки стойности и т.н. Перката с виското е нова работи нормало според мен. Парно имам веднага след като стрелката мръдне малко от първата чертичка.
Ето и въпросите:

1. На колко градуса трябва да отваря термостата за този мотор?
2. Когато стрелката е в средата, това колко градуса са на охладителната течност?
3. Имам странното чувство че и разхода и е доста сериозен 17л/100км ГАЗ градско каране при положение че повече от 4000rpm/min нарочно не съм вдигал и имали връзка едното с другото?
4. Ако проблема е някъде по електрониката(за разхода) къде във Варна мога да я закача на Стенд?
NAVIGATOR_


- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
термостата на м40 е на 88градуса
по средата темп трябва да е 88-92гр
ако наистина т-та е блокирал отворен(както предположи карадимов)трябва доста бавно да загрява
и за варна търси -краси...
по средата темп трябва да е 88-92гр
ако наистина т-та е блокирал отворен(както предположи карадимов)трябва доста бавно да загрява
и за варна търси -краси...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
- Stu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 22.10.2004
- Местоположение: София
- Кара: E53 X5 2004
Аз съм със същия мотор със същия проблем. Ако откриеш решение напиши моля. Аз сега отивам при Явор да видим той какво ще каже.
Термостат баце. По каталог ти го дават 88 но мисля че трябва да сложиш на 83. И аз имах същия проблем но съм с М10 и след дълго търсене най-накрая си намерих на Waler на 80 и работи безупречно.
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани