мотор от
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
мотор от
е34-520 или е36-320 в купе на е 30 кое е по добрия вариянт питам понеже ваншно са леко различни а пак ги има и двата на бласнати коли и незнам кой е по добрия и каква е разликата
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: мотор от
nesko написа:е34-520 или е36-320 в купе на е 30 кое е по добрия вариянт питам понеже ваншно са леко различни а пак ги има и двата на бласнати коли и незнам кой е по добрия и каква е разликата
Нито един от двата двигателя, показани на снимката не става на купе Е30. Причината е в картера, на който при купе Е30 издутината е в предната част, поради по-късото торпедо, а при е36 е в задната част. Предполагам, че след смяна на картера може да се напасне по някакъв начин, но не съм сигурен дали има и други съществени неща, които го отличават с нещо от аналогичния двигател монтиран на другото купе
- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
имаше вече тема за М50 в Е30 и понеже го видях това чудо... кво да кажа




Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



Re: мотор от
ивчо3 написа:...Нито един от двата двигателя, показани на снимката не става на купе Е30...
иди го кажи на haho и Явор

mitak_o написа:на първата сминка е М52 , на втората м50 , потърси инфо и реши кой е по добър. В е36 има и М50ки много , познават се най лесно по закривените всмукателни колектори - на м50 са успоредни , на м52 не са

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



Re: мотор от
ивчо3 написа:nesko написа:е34-520 или е36-320 в купе на е 30 кое е по добрия вариянт питам понеже ваншно са леко различни а пак ги има и двата на бласнати коли и незнам кой е по добрия и каква е разликата
Нито един от двата двигателя, показани на снимката не става на купе Е30. Причината е в картера, на който при купе Е30 издутината е в предната част, поради по-късото торпедо, а при е36 е в задната част. Предполагам, че след смяна на картера може да се напасне по някакъв начин, но не съм сигурен дали има и други съществени неща, които го отличават с нещо от аналогичния двигател монтиран на другото купе
По-добре тоа пост, земи го затрии, че сега ше те разпнеме с останалите

- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
Re: мотор от
sonny написа:ивчо3 написа:nesko написа:е34-520 или е36-320 в купе на е 30 кое е по добрия вариянт питам понеже ваншно са леко различни а пак ги има и двата на бласнати коли и незнам кой е по добрия и каква е разликата
Нито един от двата двигателя, показани на снимката не става на купе Е30. Причината е в картера, на който при купе Е30 издутината е в предната част, поради по-късото торпедо, а при е36 е в задната част. Предполагам, че след смяна на картера може да се напасне по някакъв начин, но не съм сигурен дали има и други съществени неща, които го отличават с нещо от аналогичния двигател монтиран на другото купе
По-добре тоа пост, земи го затрии, че сега ше те разпнеме с останалите
късно е

- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
несам сагласен с теб той стария мтор м20б25-е 170коня а този дето е м52б25 е 192 коня а 2.8_цата е 193 коня но с поголям вартящ момент
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
да де ама м50 б25 на 325 е 192 коня а след 95 няма 325 а има 323 и 328 с мотори м52 б25 и б28 с 170 и 193 коня 

- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
tonkata написа:да де ама м50 б25 на 325 е 192 коня а след 95 няма 325 а има 323 и 328 с мотори м52 б25 и б28 с 170 и 193 коня

Tux0 Ca !


18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани