Е30 /М10Б

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Е30 /М10Б

Мнение от Людмил » 23 Окт 2007, 8:43

Здравейте,аз пак съм"идеен" :mhihi: .Някой има ли предложение как да си сложа 'спортен филтър 'на колата,като се има впредвид ,че е карбуратор-кръгла тава отгоре/ако се сещате за какво говоря/И другото е че мисля да го газифицирам/вече/няма ли да се отрази на работата?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Окт 2007, 9:44

Tъкмо щях да закова, че такова животно няма, и виж на сайта на К&Н се отвори нещо точно като за теб :D

http://www.knfilters.com/search/product ... rod=E-2850
http://www.knfilters.com/search/product ... od=56-9049
BMW only!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 23 Окт 2007, 10:00

Пич, слагай мръсни чорапи в тавата и карай, ни бензин щи треа, ни спортен филтър. Само ше треа противогази на целото семейство, щото ше треа да одите по една седмица с едни чорапи, та да вдигнеш токсичното число

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 23 Окт 2007, 11:41

sonny написа:Пич, слагай мръсни чорапи в тавата и карай, ни бензин щи треа, ни спортен филтър. Само ше треа противогази на целото семейство, щото ше треа да одите по една седмица с едни чорапи, та да вдигнеш токсичното число


Ще ме умориш някой ден :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 23 Окт 2007, 17:10

sonny написа:Пич, слагай мръсни чорапи в тавата и карай, ни бензин щи треа, ни спортен филтър. Само ше треа противогази на целото семейство, щото ше треа да одите по една седмица с едни чорапи, та да вдигнеш токсичното число

:mhihi: :mhihi:

с ГОЛЕМИЯ черпак :mhihi: :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 23 Окт 2007, 20:05

amd написа:Tъкмо щях да закова, че такова животно няма, и виж на сайта на К&Н се отвори нещо точно като за теб :D

http://www.knfilters.com/search/product ... rod=E-2850
http://www.knfilters.com/search/product ... od=56-9049

Мерси за вниманието,не сам толкова 'бос',за колкото ме мислят колегите!Спрял съм се на втория вариянт,но ме притеснява 1- студеният въздух зимата,при палене.2-голямото количество въздух ако сложа газ.
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Окт 2007, 20:10

И мен много ме изкефи втория вариант, като американски мускули ще изглежда мотора с него, все едно караш BIG BLOCK :) Пък и определено ще пуска повече въздух от оригиналния в кутията. Иначе притесненията са ти основателни, защото на тръбата след кутията има един клапан, той отваря/затваря в зависимост от температурата на въздуха и колата, за да контролира количеството въздух - това го губиш. Не знам дали е добра идея с газ и спортен филтър, може да ти гасне по инерция примерно. Иначе с паленето не би трябвало да има кой знае какъв проблем.

Първия филтър замества стандартния в кутията и няма да имаш проблеми с него, но може би ефекта откъм перформънс да е по-малък. Всеки случай би искал да дадеш 100+++ лева за филтър? :)
BMW only!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 23 Окт 2007, 20:34

а къв спорт ще практикуваш с гЪзта :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 23 Окт 2007, 21:43

Людмил написа:
amd написа:Tъкмо щях да закова, че такова животно няма, и виж на сайта на К&Н се отвори нещо точно като за теб :D

http://www.knfilters.com/search/product ... rod=E-2850
http://www.knfilters.com/search/product ... od=56-9049

Мерси за вниманието,не сам толкова 'бос',за колкото ме мислят колегите!Спрял съм се на втория вариянт,но ме притеснява 1- студеният въздух зимата,при палене.2-голямото количество въздух ако сложа газ.


като сложиш филтъра внимаваи с повера че става страшно
да не се врътнеш някаде
един приятел си сложи на едно такава е30-ка карбураторна и стана 200 коня :shock:
аман ве4ее....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Мнение от димящият вожд » 23 Окт 2007, 23:05

пич,намираш кварталният рацер с ВАЗ2103.
гарантирам ти че ще ти даде много по добри идеи.
иначе мойта е следната.
за ладите се продава плочка за газта която се слага му дифузиорите и дроселите.
провери дали има за твоя карб. нещо такова ,защото ако не се лъжа имаш автоматичен смукач,ако газта е преди него няма да може да направи добра смес докато е студена. :shock:
спортен филтер -има такъв J\R-по евтин от КН в хеед 91.
ако искаш и ефект режеш ръба на тавата, за да влиза въздух отвсякъде. ;)
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 24 Окт 2007, 16:39

Спортния филтър и рязането на тавата при работа на газ няма смисъл.На високи и идва много въздуха и забива муцуна.Щом ще си слагаш газ не се занимавай с филтри.Отделно тия филтри са та*ак лично мнение.По-оферта е да намалиш съпротивлението като изрежеш тавата и дърпа от всякъде,а не от едно място.И си караш с нормален качествен филтър ;)
Изображение
8.32

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 24 Окт 2007, 20:10

то,с тавата така ще стане,само ме притеснява да не стане както казва колегата да забива муцуна от бедна смес и дагасне,пък и да му идва много студения въздух зимата...
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 24 Окт 2007, 21:45

Най-добре не пипай нищо, че ще патиш с простотии после. Тва газта толко го намразих, че немам нерви да си карам колата вече :evil: То си ебало майката - киснем часове над ония изпарител, въртим го а на лево, а на десно, ама той си има собствено мнение - веднъж високи обороти, веднъж ниски, като сипя газ всеки път различно се държи колата, ту гасне от много въздух, ту се замисли от богата смес. Общо взето си е мизерия да му подаваш много въздух като имаш газ, щото задължително ще гасне като изключиш от скорост и си по инерция някой път, пък и всеки път ще се държи различно колата. Ако караш на бензин има разни варианти да потръгне колата, но на газ си е пълен х**. Оставам с впечатление, че най-чиста работа си е да не се пипа нищо, различно от заводските идеи.
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 25 Окт 2007, 1:16

amd написа: Оставам с впечатление, че най-чиста работа си е да не се пипа нищо, различно от заводските идеи.


Не е баш тъй.Няма лошо да се променя и доработва ама да се правят неща,които с времето са се доказали като ефективни и надеждни.
На сега засичахме колата на един приятел.С 10лв. газ мина 105км градско.И си работи добре-държи си обороти,върви добре,пали добре.Направо си е облекчение откъм финанси :) Просто ти имаш проблеми,които са реално разрешими.Като намериш повредата и си настроиш всичко ще си доволен ;)
Изображение
8.32

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 25 Окт 2007, 1:34

Предполагам, ама си има детонации, бе въобще не искам да чувам за газта. Като се има в предвид какви километри минавам си предпочитам бензинец. Ако 320-ката ми гори 15/100, бензина ако е 2 лева (айде и отгоре да качи малко, ама примерно) и минавам по 15 километра на ден (отиване до УНСС и връщане, плюс малко висене по сфетофарите и ръчки тук-там) - излиза, че 15*30=900 километра -> 4.5*15 = 135 лева, айде 150 ги сложи на месец. Мисля, че няма да са ми проблем. Това при крайно тежко положение, практически ще са по-малко (не се возя всеки ден)
Има хора, които пътуват много пъти повече, та всеки си преценява.

За доработките - сигурно е така.
BMW only!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook