М42-Вакуум ???
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
М42-Вакуум ???
Момци изкам да попитам за тоя вакуум кадето променя пътя на газовете (Намира се на всмукателните тръби отдолу) ако се премахне заедно със клапата какво ще се получи ,всмисал такъв че ще намали ли вървенето и изобщо по какъв начин ще се отрази ?????
Доколкото знам тея кадето ги Турбинират или Газивицират ги премахват напълно
Доколкото знам тея кадето ги Турбинират или Газивицират ги премахват напълно

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Ако го махнеш няма да имаш същия респонс във високите оборти
П.С. Разръчкай във Е36 форума там не може да не е писано по тоя въпрос


П.С. Разръчкай във Е36 форума там не може да не е писано по тоя въпрос



Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Новини
-
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Eфекта ще е поразителен, ама в лошия смисъл ! Ще загубиш както сила както в ниските, така и във високите обороти
Общо взето за сток кола клапата въпри прекрасна работа 




R.I.P Landikar
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
за газта няма да коментираме
а за турбото просто това, което прави, вече не е необходимо, че сигурно и пречи...
търси variable length intake manifold, в интернет има тонове информация.

а за турбото просто това, което прави, вече не е необходимо, че сигурно и пречи...
търси variable length intake manifold, в интернет има тонове информация.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
[steeN] написа:а за турбото просто това, което прави, вече не е необходимо, че сигурно и пречи...
Как го реши това



- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
ОК мерси на всички КЛЮЧ че както знам в типичен стил на някой хора ще започне едно заяждане и край няма 

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Не се притеснявай темата не е въобще безмислена и може да претърпи интересно за всички развитие, особенно за тези които мислят за смяна на колектори 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Turbo-Lag написа:[steeN] написа:а за турбото просто това, което прави, вече не е необходимо, че сигурно и пречи...
Как го реши товатия турбо коли само у бууст вървят така ли? И атмосферните режими не им трябват или
бате има си хора тука дето имат кво да ти разказват за въпросната клапа и турбо режима и дали са съвместими




- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
въпреки всичко днеска си купих въпросния вакуум и го сложих разликата е малка но се усеща
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
за атмосферните режими на двигател, който си има максимална мощност горе в оборотите, каквито са повечето бмв двигатели се нуждае от дълги рънъри за да може да се компенсира скоростта на газовете на ниски обороти и да прави някакъв свестен въртящ момент там. това което прави клапана е след определени обороти да превкл от дългия към късия път на колекторите, защото колектора почва да "запушва" двигателя, което не виждам от каква полза е за турбо приложение... и чакам да ме осветлите...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
[steeN] написа:за атмосферните режими на двигател, който си има максимална мощност горе в оборотите, каквито са повечето бмв двигатели се нуждае от дълги рънъри за да може да се компенсира скоростта на газовете на ниски обороти и да прави някакъв свестен въртящ момент там. това което прави клапана е след определени обороти да превкл от дългия към късия път на колекторите, защото колектора почва да "запушва" двигателя, което не виждам от каква полза е за турбо приложение... и чакам да ме осветлите...
не е от полза...даже напротив.при по-як боост въпросната калпа се чупи и прави мармалад в мотора
пробвано е поварвайте...
от началото даже момчетата се чудеха защо колата при 1,1бара бууст не върви
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани