М42-Вакуум ???

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

М42-Вакуум ???

Мнение от BMWPower » 15 Окт 2007, 11:12

Момци изкам да попитам за тоя вакуум кадето променя пътя на газовете (Намира се на всмукателните тръби отдолу) ако се премахне заедно със клапата какво ще се получи ,всмисал такъв че ще намали ли вървенето и изобщо по какъв начин ще се отрази ?????
Доколкото знам тея кадето ги Турбинират или Газивицират ги премахват напълно ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 15 Окт 2007, 11:22

Ако го махнеш няма да имаш същия респонс във високите оборти :winky:

П.С. Разръчкай във Е36 форума там не може да не е писано по тоя въпрос :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 15 Окт 2007, 15:31

ge_a написа:П.С. Разръчкай във Е36 форума там не може да не е писано по тоя въпрос :mhihi: :mhihi: :mhihi:



:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 15 Окт 2007, 15:52

Eфекта ще е поразителен, ама в лошия смисъл ! Ще загубиш както сила както в ниските, така и във високите обороти ;) Общо взето за сток кола клапата въпри прекрасна работа :D
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 16 Окт 2007, 18:54

Ок ами защо тогава ги махат тея пичове ???
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 16 Окт 2007, 19:39

за газта няма да коментираме :mhihi:
а за турбото просто това, което прави, вече не е необходимо, че сигурно и пречи...
търси variable length intake manifold, в интернет има тонове информация.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 16 Окт 2007, 20:15

[steeN] написа:а за турбото просто това, което прави, вече не е необходимо, че сигурно и пречи...

Как го реши това :roll: тия турбо коли само у бууст вървят така ли? И атмосферните режими не им трябват или :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 16 Окт 2007, 23:37

ОК мерси на всички КЛЮЧ че както знам в типичен стил на някой хора ще започне едно заяждане и край няма ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 17 Окт 2007, 0:56

Не се притеснявай темата не е въобще безмислена и може да претърпи интересно за всички развитие, особенно за тези които мислят за смяна на колектори :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 17 Окт 2007, 1:26

Turbo-Lag написа:
[steeN] написа:а за турбото просто това, което прави, вече не е необходимо, че сигурно и пречи...

Как го реши това :roll: тия турбо коли само у бууст вървят така ли? И атмосферните режими не им трябват или :roll:

бате има си хора тука дето имат кво да ти разказват за въпросната клапа и турбо режима и дали са съвместими :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 17 Окт 2007, 21:01

въпреки всичко днеска си купих въпросния вакуум и го сложих разликата е малка но се усеща
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Окт 2007, 2:33

за атмосферните режими на двигател, който си има максимална мощност горе в оборотите, каквито са повечето бмв двигатели се нуждае от дълги рънъри за да може да се компенсира скоростта на газовете на ниски обороти и да прави някакъв свестен въртящ момент там. това което прави клапана е след определени обороти да превкл от дългия към късия път на колекторите, защото колектора почва да "запушва" двигателя, което не виждам от каква полза е за турбо приложение... и чакам да ме осветлите...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 19 Окт 2007, 2:39

[steeN] написа:за атмосферните режими на двигател, който си има максимална мощност горе в оборотите, каквито са повечето бмв двигатели се нуждае от дълги рънъри за да може да се компенсира скоростта на газовете на ниски обороти и да прави някакъв свестен въртящ момент там. това което прави клапана е след определени обороти да превкл от дългия към късия път на колекторите, защото колектора почва да "запушва" двигателя, което не виждам от каква полза е за турбо приложение... и чакам да ме осветлите...

не е от полза...даже напротив.при по-як боост въпросната калпа се чупи и прави мармалад в мотора
пробвано е поварвайте...
от началото даже момчетата се чудеха защо колата при 1,1бара бууст не върви

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook