Аз пак с моя проблем...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Аз пак с моя проблем...

Мнение от bravo » 08 Сеп 2007, 3:41

Още като купих колата имах следния проблем.
Като карам 120-140 км/ч 500-600км колата започва да придърпва паралелно с това започва да играе стрелката на разходомера и колата гори като ЛАМЯ. Ако изсключа от скорост докато придърпва дори гасне. Включвам пак на скорост пали като даржа равна газ се задържа за съвсем кратко време и след малко започва пак.
добре имаме ток, въздух, бензин
сменени са всички маркучи с оригинални на БМВ
възд. филтър е нов
кабелите на свещите и свещите са добре
бензинов филтър нов
бензинова помпа сменена
дебитомера го свалях и го чистих
е да му е*а майката от къде е?имам чувството че е в налягането на бензина. Според мен проблема не е токов, не е и въздушен.
И най-голямата мистерия всеки път след 500км постоянно константно каране.
Има ли някъде регулатор на налягането на бензина или нещо което може да е по бензиноснабдяването?Или и аз незнам вече...
Най-мразя да съм прав!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 21.05.2004
Местоположение: gr Sofia

Мнение от Bobaka » 08 Сеп 2007, 9:16

Какъв е маторя. Ако е е М 10 виж да не са разбити втулките на делкото. Аз едно време имах същият проблем и какво ли не правих докато не отидох до бат Явор за делко. След това всичко се опраи.Успех с борбата :mhihi: :mhihi:
И Батето е бил трезвен някога.

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 08 Сеп 2007, 10:21

А като сваля дебитомера мери ли го ? Защото в най сложния вариант ако тая кола е с мотроник то тоя мотроник е дядото на мотрониците и няма нищо у него ;)
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 08 Сеп 2007, 12:24

Знаеш ли че щом стрелката на разходомера ти започва да играе значи е го базика някой от нещата от който взима информация и за разходомера ;) А това е дебитомера :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 08 Сеп 2007, 12:55

Bravo, какво се занимаваш с тия Дебитомери и т.н. .... сложи Мегата и нямаш грижи ;) ... т.е. имаш други грижи :mhihi: ... ама като цяло с малко време и желание се отстраняват и после си много доволен.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 08 Сеп 2007, 14:09

Дилян Пенчев написа:Знаеш ли че щом стрелката на разходомера ти започва да играе значи е го базика някой от нещата от който взима информация и за разходомера ;) А това е дебитомера :idea:

мотора е М42...
Диляне, преди като беше спукан маркуча на дебитомера....пак прекъсваше и то доста по рано да рече 20-30 км. магистрала, тогава смених всички маркучи и продължи да се случва но след много повече км. За тва реших че може би вече не е от въздуха.
Апропо разходомера как функционира? Като ми се беше откачл кабела отзад на дифа от датчика за скоростомера и разходомера същ не бачкаше...той от сто места ли черпи инф?
А като сваля дебитомера мери ли го ? Защото в най сложния вариант ако тая кола е с мотроник то тоя мотроник е дядото на мотрониците и няма нищо у него

а как да го измеря тоя дебитомер....какво ми трябва за тая цел.

AlibiTu
Bravo, какво се занимаваш с тия Дебитомери и т.н. .... сложи Мегата и нямаш грижи ... т.е. имаш други грижи ... ама като цяло с малко време и желание се отстраняват и после си много доволен.

амиии на мен много ми се иска да се убедя на живо че ИС с МС е по-бърз от ИС с чип , ако не е по бърз не ми требе таз го го джаджа.
виж ако си сложа валове или имах турбо тва е друго ама така...
Най-мразя да съм прав!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 08 Сеп 2007, 14:17

Зависи как ще си го настроиш :)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 08 Сеп 2007, 17:56

bravo

Ако имаш възможност вземи от някой със същата кола дебитомера и покарай с него за да видиш ще има ли разлика.

И още нещо .... виж дали кабела, които отива към дебитомера, има някакво удължение, свързано към него.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 08 Сеп 2007, 18:17

ми да това е следващото което ще пробвам.
как удължение не те разбирам....
кабела за дебитомера накрая е с една завиваща се букса и това е , какво удължение имаш в предвид?
Най-мразя да съм прав!!!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 08 Сеп 2007, 18:27

Злати, пробвай да смениш дебитомера със друг временно ;)

А разходомера взима информация от скоростта, оборотите и натоварването на мотора (положението на дроселовата клапа/положението на клапата на дебитомера), за да ти се базика и разходомера, проблема най-вероятно е или в Тротъл Позишън Суйча на дроселовата клапа или в дебитомера! Ако е ТПС-а може да дава друго съпротивление и да дава сигнал на ЕКУ-то че си на ФУЛЛ ТРОТЪЛ и да обогатява и от там да идва харченето и придръпването (дави се) за това и разходомера полудява - като отвориш докрай дроселовата клапа и ЕКУ-то си казва: "Аха тоя нехранимайко иска въздух, чакай да му фърля бензин" :lol: Е да ма на практика той фърля бензин за който нема въздух :mhihi:

Даже мисля че трябва да почнеш от ТПС-а..само че на М42 мисля че трябва да се поразглобят колекторите за да се смени :roll: Но не съм наясно за това не взимай мнението ми относно това за чиста монета ;) :idea:

Успех!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 08 Сеп 2007, 20:51

При М42 ролята на ТПС не играе ли номер 2 от тая схема :roll:
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 08 Сеп 2007, 23:05

bravo написа:как удължение не те разбирам....
кабела за дебитомера накрая е с една завиваща се букса и това е , какво удължение имаш в предвид?


На мойта кошница кабела не влиза директно в дебитомера, а в друг кабеляк, който после ходи в дебитомера. Въпросния допълнителен кабел съдържа някакви щуротии, благодарение на които дросела ти стои повече време отворен. Целта вероятно е повече повер, но най-фрапиращото е, че въпросната джаджа е на БМВ и си има и парт номер :shock: Афтърмаркет истории.
Доколкото ми е известно тази глупост има недостатъци, един от които се проявява след продължително шофиране.
Щом обаче нямаш този допълнителен кабел, значи не е това.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 09 Сеп 2007, 3:56

за сега се водя по идеята на Пенчев.
Обаче! Диляне прав си, но по тая логика на пълна газ трябва да не прекъсва.... ех докато прекъсва като натисна до край газта прекъсва на по малки интервали но се дави доста по дълбоко,НО прекъсва.
Така че ми се струва че може да се оправи от дебитомера. В понеделник отивам до кварталния е30-кадвия да рекетирам една червена иеска която е в двора му :mhihi:
Най-мразя да съм прав!!!

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 09 Сеп 2007, 4:24

Като има резултати от теста, пиши да не те мислим ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 09 Сеп 2007, 16:33

Забелязах 4е от No1 на картинката ми излиза кабел защото там има датчик точно като на ТПС-то и се включва в кабела на дебитометъра.
За какво е това No1 ? Пише че е за газовете от резервоара или нещо такова. И тва резервоарче с маркучи 3 и 5 дето прилича на бензинов филтър какво е? Ако си махна КАТ-а трябва ли да бутам нещо и тая пишка?
Изображение
да да задължително тия дни ще има продължение.
Тъпото е че чак на края на мсеца като си тръгна за БГ ще се усети :evil:
Най-мразя да съм прав!!!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook