Не пали, ако някой знае да помага

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Не пали, ако някой знае да помага

Мнение от Stoyan7777 » 12 Юни 2007, 5:39

Ще започна историята така:
Днес сменяхме цялата предница + реиката на 91 318ис
Всичко вървеше по план както си трябва. Свалихме
колата и я тествахме с новата предница. Направих
няколко кръгчета да усетя новото укачване. Беше ни
останоло да сложим пластмасовата кора под двигатели
и бяхме готови да изчезваме. Вдигнахме предницата,
закачихме пластмаската и си я свалихме пак. Тогава дойде
шибаният момент: врътнах ключа, а колата не пали. Шаш и
паника момчета, не можем да разберем какво е станало, че
преди 5мин всичко беше ОК, а сега върти и нищо повече...
проверихме бушоните и релетата, които са под капака в кутията
за бушончетата. Напръсках буксите на бъшоните и
релетата със спрей(контакт клиинър). Мислихме да не е
бензиновата помпа но...(все още не знаем дали е тя, но)
Проверихме буксите на помпата и ги напръскахме, че да
хващат. Проверихме дали идва ток до буксите на
бензиновата помпа, но до там май няма никой..
Просто не знам, някой ако има идея за какво става въпрос да пише.
Къде би бил проблема, ако не идва ток до помапата???
А между другото колата пали като впръскаме ... не знам как се казва
на български. Един спрей които се пръска в air box-a(въздушна кутия?) Така колата пали, но спреш ли да пръскаш, двигателя гасне.
Звучи всякаш бензина не стига до двигателя, но защо?


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 12 Юни 2007, 8:12

Сложете една пробна лампа на буксата на бензиновата помпа и някой да върти, и виж дали има светлинка, така ще разбереш дали стига ток дотам, ако нестига, провери пак бушоните. Като каза в първия момент за кората и че след това спряла да пали, си помислих да не е датчика долу на вала, ама след като със спрей пали, знами не е от него. Също можеш да свалиш маркуча на отиващия към двг-то бензин и да го туриш в едно шише, пак да върти някой а ти да гледаш има ли няма ли бензин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 12 Юни 2007, 8:45

Помпата не е ли на реле?
Имобилайзер?

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 12 Юни 2007, 12:26

Аз имам същия приблем с бензиновата помпа ,паля на бензин обаче карма известно време и колата гасне и после няма палене понеже бензиновата ми помпа не прави достатъчно налягане и не качва достатъчно бензин (говоря за помпата под купето ,която е от смуче от резервоара)Понякои път си карам спирам колата,гася двигателя и след 5 мин. пак не иска да пали.Тогава давам няколко пъти контакт (понякога по 15-20 пъти) да подкачи бензин.познавам ,че е подкачила бензин,понеже звука и се променя и тогава въртя и пали.
Инач през останалото време си карам на газ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 12 Юни 2007, 14:31

Сони бате, сложихме пробна крушка в буксите за бензиновата
помпа и не светка. Не знам дали би трябвало да светне, но
сложих и при буксата за бушоните. Ние също се чудим да не е
този датчик, за който говориш. Той има 4 кабела и всякаш
един от малките е скъсан, а големия протрит. Днес ще търся
да го сменя. Ще пробвам и номера с маркуча щом казваш.

Някой знае ли кое е точно релето за помпата? Аз ги
проверявах всичките и работят, но поне да знам със
сигурност. Какво е имобилайзер?
Ронсън, вчера от 4: 30 до 12 и половина съм я мъчил и
само си върти, един път не запали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 12 Юни 2007, 18:31

Пич аз имах същия проблем,но не ми подаваше "+"към инжекторите.Релето за инжекторите и за помпата са на един и същи кабел.Релето се намира над калника в коша от страната на шофьора.Вътре влиза "+"от контактния ключ,после се разпределия от самота реле на две патечки...едната за помпата другата за инжекторите.Отвори релето и виж при подаване на контакт трябва да се затвори веригата.Самото реле е с две малки пъпчици и предполагам че ще се наложи да ги позачистиш малко.При контакт трябва да имаш "+"на червено белия кабел.Провери дали имаш.Ако имаш "+"на крачето,а помпата не работи...провери масата на бензиновата помпа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 12 Юни 2007, 18:35

Ето ти и схема:
2-е бензиновата помпа
Изображение
Но както ти казаха...по-добре извади мъркуча от разпределителия към инжекторите "4" и върти на стартер да видиш дали ще хърля бензин,ако хвърля значи проблема не ти е в това което ти казвам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 12 Юни 2007, 20:34

е щом не свети пробната лампа, не би следвало да рукне безценна течност :mhihi:
Имобилайзер е едно много гадно нещо свързано с алармите, обикновенно гаси тока на свещите и помпата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 12 Юни 2007, 20:46

Ще пробвам това, което казваш Стенли...
Тази сутрин смених релетата и датчика долу
на вала. . . Датчика не беше читав на външен вид
и най-вече кабелите му. Пробвах номера с крушката
към буксата на бензиновата помпа и този път въртях
ключа-крушката светна. Какво излиза сега? Има ток до
помпата, но явно тя не пуска бензин към двигателя. Ще
я сменям след малко и ще пиша какво е станало.

Мерси на всички които писаха

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 25.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F15

Мнение от theraven_nz » 12 Юни 2007, 22:36

А бензин има ли? :mhihi:
И ако колата е под наклон и чурката ( :mhihi: ) на помпата не е потопена пак няма да стане очевидно :mhihi: въпреки да знаеш че има нещо у резервоара...
---

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 13 Юни 2007, 1:41

колата е в нормално положение. Бензин има,
че сме идиоти идиоти сме ама чак пък толкова.
Смених и помпата, не пали . . .Вече наистина
не знам кво и има
Едно време е36 ми беше паднало в учите, но
сега е30 поведе класацията

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 13 Юни 2007, 8:47

Добре де, стига ли бензин до инжекторите, там като извадиш маркуча на магистралата?
Има ли ток до свещите?
И пак питам има ли АЛАРМА с ИМОБИЛАЙЗЕР???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 13 Юни 2007, 15:49

Пич...първо разбери проблема токове ли е или бензин.Извади маркуча преди магистралата и провери дали имаш бензин до там.После търси проблема на друго място.

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 13 Юни 2007, 17:24

Stoyan7777 написа:колата е в нормално положение. Бензин има,
че сме идиоти идиоти сме ама чак пък толкова.
Смених и помпата, не пали . . .Вече наистина
не знам кво и има
Едно време е36 ми беше паднало в учите, но
сега е30 поведе класацията

Бате влязал си у грешната матрица, не се подменят неща така, трябва да се знае какво им е, и тогава, иначе може да смениш колата по лесно е :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 13 Юни 2007, 18:23

Ок бензин излиза от помпата до филтъра, и след филтъра обаче не стига до инжекотрите. Колата е на майстор ама дайте още идеи.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook