Въпрос относно Weber DCOE 40 карбуратори
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Въпрос относно Weber DCOE 40 карбуратори
Преди време пусках една тема за турбо конверсия на карбураторно М10Б18 и се поотказах, защото явно е сложна работа и ме убедихте, че за турбо конверсия е по-подоходящ М20 и М30 мотор + инжекция и повечко пари. Сега се чудя дали един добре направен атмосферен М10Б18 няма да свърши работа. Моя приятел Viper е известен сред вас може би с фенщината си към тези мотори и успя да ме убеди, че има доста потенциал в тези мотори. Конверсията към М10Б20 се оказа, че също е скъпа поради твърде трудно намиращите се части. Остана като вариант конверсията към въпросните Weber DCOE 40 карбуратори и евентуално 286 градусов Шрик разпределителен вал (а защо не и по-яки пружинки на клапаните, та да се развърта по-сигурно мотора). Въпросът, който си задавам е - намират ли се такива части в България и на каква цена? Предполагам, че е трудна задача да се намерят, а и ми се струва, че ще е над 1000 лева, но съм любопитен. Също познавате ли човек, който може да пазарува от Ebay, защото там има разни такива части. Друго, което ме интересува е как се монтират тези карбуратори - стават ли на заводските смукателни колектори, защото виждам, че са хоризонтални и всъщност някой има ли обяснение защо дават повече мощност на мотора от заводския Pierburg B2E ? Иначе ако мога да намеря частите за добри пари много бихс е радвал да ги взема, защото лятото ще имам време, ще имам друга кола, а Е30-ката може да претърпи един приличен тунинг (пък и маховика може да се пипне) и да тръгне поне колкото една добра 320-ка (само, че без забавянето до 3000рпм
).
п.с. ето това мисля, че ми трябва :
http://www.piercemanifolds.com/carbdeta ... oe_151.htm

п.с. ето това мисля, че ми трябва :
http://www.piercemanifolds.com/carbdeta ... oe_151.htm
BMW only!
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Бате намислил си си да се върнеш в 80-те
качват мощността защото подобряват пълненето, но за да стане всичко както трябва ... някак си ми се вижда супер много труд и загуба на средства, а резултата не е кой знае какъв

качват мощността защото подобряват пълненето, но за да стане всичко както трябва ... някак си ми се вижда супер много труд и загуба на средства, а резултата не е кой знае какъв


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Е, ако се направи добре съм сигурен, че ще има положителен резултат откъм перформънс - все пак БМВ 1800/2000/2002 са постигали доста прилична мощност с такива конфигурации. Интересно, че даваш снимка точно от двигател ЛАДА, сигурно с такъв Жоро карбуратора ги изкърти на божура
Има хляб в карбураторите, щото електрониките и инжекциите си струва купища пари. Явно е, че добре направен шестак ще даде много повече пауър и як, режещ звук, ама си мисля, че М10-ката има много, много потенциал. По-лек е, бързо се развърта с хубава настройка и чаркалаци и може да наказва и той. Обаче предполагам, че ще трябват модификации за да се монтират тези карбуратори + трудно синхронизиране, а аз нямам сериозен опит с автомоилите (най-много филтрите, свещите и маслото да си сменя), а ще трябва да се виси под капака (но пък ще ползвам жокер "обади се на баща си"
). Ще се радвам някой да сподели за наличност, цени и т.н.
Накрая имам чувството, че ще се окаже, че с жигула ще стане по-лесно
И сега си отговарям на въпроса защо десетилетия по ралита се карат лади 





BMW only!
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
От това няма смисъл, само едни вебери нищо не правят
за много коне от атмосферка... те не може да са кой знае колко де ще похарчиш повече пари отколкото за най скапания турбо проект дето се сещаш, т.е. минал съм по пътя по който искаш да тръгнеш и ти казвам, че не е хубаво там
но ти сам решаваш. А ако искаш да станме всичко както си трябва, ти трябва поне глава раздута на конус, а с на М10 главата тва не може да стане поради формата на всмукателните и отвори
трябват ти тръби за веберите които много трудно ще направиш дори и да знаеш с какви размери трябва да са, трябва ти задължително спортен разпределителен вал, спортни пружини за клапаните, леки бутала, мотовилки, маховик който после трябва да си балансираш, като цяло ще имаш много сериозни проблеми, а както ти казах ефекта няма да е такъв какъвто си мислиш
и аз като тебе си мислех яко повер едно време и си накупих всичко ама се оказа, че ако надуеш на 0.5 върви с пъти по добре, не трътка, не си викаш малеее ся като направя 8000рпм дали няма да се счупи нещо 






[quote="amd"]Е, ако се направи добре съм сигурен, че ще има положителен резултат откъм перформънс - все пак БМВ Колега,на мен 1година немогат да ми регулират обикновен 2Б карб.-ти в голямо приключение се хвърляш,мисля..
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Да, наистина ме убедихте и отново съм в задънена улица
100 варианта мислих и стигнах до извода, че за всичко си трябват здраво пари
Нещата са по-сложни отколкото си ги представях, но добре, че има хора с опит да споделят. Turbo-lag, абсолютно си прав, че всички тези части дори да си ги набавя ще дам пак доста пари, после ще отиде много, много труд, а резултата няма да е кой знае какъв. Аз си представях някакви 500-1000 лева и мотора да почне да се развърта като S14, ама не е така
Явно ако беше толкова евтино и лесно доста хора щяха да си тунинговат моторите. За многото обороти също мисля е вярно твърдението ти - давам газ здраво и постоянно бих се притеснявал дали няма изведнъж 20+ годишния мотор да стане на салата (при 7500-8000 оборота). Ако ще се наливат пари много по-добре излиза да се вложат в турбо проект, ама там става сложно - требва инжекжия, требват камара части, пък и е по-добре да се прави М20 или М30 вместо М10, въобще отивам на друга планета далеч от моите възможности. 




BMW only!
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
в момента в лада клуба има се продават 2 вебера от модела които търсиш и цената е приемлива 150-160лв мисля
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
не знам как не може да стане ма от същата глава+В20 бичат 200кс+ по цял свят....тва че у нас никой няма да тръгна да налива пара в м10 и че ще се вкараш у ебати филма с тая антика си напълно правTurbo-Lag написа: А ако искаш да станме всичко както си трябва, ти трябва поне глава раздута на конус, а с на М10 главата тва не може да стане поради формата на всмукателните и отвори

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
и по мое мнение могат да се докарат прилични коне,както и вървене,без да тряя си син на петролен магнат
хората от руски смъртници по 1.3 кво праят пък какво остава от 1.8

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Най-общо въпросът ми винаги е свързан с това колко пари са нужни за приличния минимум. Ако смятате, че с до 1000 лева и то не наведнъж, а за няколко месеца може да се постигне нещо смислено бих се занимавал, тъкмо ще придобия някаква техническа култура.
BMW only!
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Ако искаш 10-15 коня отгоре просто си смени всички жигльори по карбуратора, като за да има този ефект дори ще се наложи да ги разпробиваш, защото в магазина трудно се намират над 160сс
Но при всички положения трябва да ги смяташ, за да запазиш отношението бензин-въздух.
Всичко това ще ти излезне около 5лв. и 2часа работа, но после трябва да си закачиш цистерна с бензин за ремарке т.е. от 3 до 10 литра по-голям разход.
И знай - с пръ**я боя не става или поне трябва доста пръ**я(разбирай гориво)
Успех.


Но при всички положения трябва да ги смяташ, за да запазиш отношението бензин-въздух.
Всичко това ще ти излезне около 5лв. и 2часа работа, но после трябва да си закачиш цистерна с бензин за ремарке т.е. от 3 до 10 литра по-голям разход.
И знай - с пръ**я боя не става или поне трябва доста пръ**я(разбирай гориво)



Успех.
Последна промяна Radichev на 03 Май 2007, 22:32, променена общо 1 път
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Turbo-Lag написа:Докато не спреш да говориш за пари никога няма да имаш бърза колаза 4-5 години тва разбрах
бате кат тва на първата снимка колко кинти излиза ,че бащата реши да минем на Е36 и ся няма нищо за каране и ще стягам една лада

горе долу какви пари върви шриковия вал с пружините

BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Турбо-лаг за пореден път е прав, но аз пък за пореден път ще задам въпроса по разичен начин
Лятото очаквам около 300-350 лева собствен доход и по-голямата част от тях съм склонен да дам за колата. Откъде смятате е добре да започна - навит съм да правя подобрения, но не мога да се бръкна наведнъж 4000-5000 лева за турбо проект, даже 1000 лева няма как да извадя наведъж, но примерно първи месец карбуратори, после вал и пружини, после друго - до края на лятото примерно да имам някаква по-бърза кола. Не съм сигурен какво ще стане, но явно ще взимам за всекидневна кола Е36 или сегашната Е34-ка и тази Е30-ка има шанс да остане за "бегачка". Иначе ще приема и съвета на Radichev за жигльорите - Е30-ката е момента се кара само на газ, на бензин само кашля, но не върви - може евентуално да се реставрира, като разхода не е фактор, защото ще се кара рядко (евентуално).

BMW only!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани