Зареждането! Неговата м....

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Зареждането! Неговата м....

Мнение от logout » 27 Фев 2007, 10:21

Паля си тая сутрин, всичко точно. След 10 километра радиото както си работеше и хоп, изключи. Странно! Оставих малката на градина и кога да запаля - едвам-едвам върти. Вдигам капака - зеленичкото на акумулатора не свети :( Давам на контакт, само лампата за маслото и тая за накладките светят. Викам си, крушката в таблото се прецака и ся нямам зареждане. Все пак запалих, изключих всички консуматори, отворих прозореца, че всичко се запоти и леко-леко към офиса (дееее.а и задръстванията тая сутрин :evil: ). Пристигнах, и угасих. Дадох на контакт и о, чудо, всички лампи светнаха, включително и тая за зареждането. Запалих пак. Угасих. Дадох на контакт, пак старата песен - свети само тая на маслото и тая за накладките. Премерих акумулатора - 11,90 V :( . Запалих и пак премерих - 11,40 и почна да пада :evil: Ама как се прее.а точно днеска, неговата семка. Дайте някакви съвети, че довечера трябва и да се прибирам, а най-лошото е, че трябва и децата да взимам - иначе го зае.вам по трасето и си хващам такси... Деее.а :evil:

Ся отивам да разбутам бушоните да видя, дано е от тях нещо, ма едва ли...
It's not who You are, it's who You know...

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 2.03.2006

Мнение от CONSUL » 27 Фев 2007, 11:33

преди месец ми се случи абсолютно същото.
На контакт не светеше лампата за акумулатора а тази за накладките светеше и при контакт.ABS лампата мигаше и след запалване на двигателя веднага светваше,без дори да съм потеглил.помислих че проблема е в клеми по таблото.понякога след рестартиране на двигателя всичко се оправяше.Така карах 3 дни и на 4 -тия отивайки на работа чистачките започнаха да се движат като "умрели".на паркинга на бачкането колата угасна тотално.след пауза от 5-10мин.отново запали без проблем,но първата ми работа бе да тръгна към близкия "жичкаджия"
Резултатът:реле -регулатор на алтернатора със износени четки,затова понякога при рестарт проблема изчезваше(четките зацепват и дават контакт)
Релето+труд=60лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 27 Фев 2007, 11:48

Дам, нещо по халтернатора ще да е. Ей сега бях при колата, проверих бушоните, всичко е ОК. Боднах една 4-та, дадох на контакт и побутнах, та да може ремъка да завърти алтернатора. Лампите светнаха, но като побутнах още малко, пак угаснаха. Възможно ли е да са само четките, или ще трябва там всичкото да се сменя... И колко време трае ремонтът? Дайте жичкаджия близо до Студентски град... А в Юве-то ако отида (на Симеоновско), дали ще има кой да го оправи бързо? :help: :help: :help:
It's not who You are, it's who You know...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 27 Фев 2007, 13:13

купи си релето с четките смяната е елементарна на 2 болчета се държи за алтернатора ;)
Изображение
http://www.vbox7.com/play:ad4f615a - на батко играчката :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 2.03.2006

Мнение от CONSUL » 27 Фев 2007, 13:20

C82 написа:купи си релето с четките смяната е елементарна на 2 болчета се държи за алтернатора ;)
:yes:

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 27 Фев 2007, 13:28

Не може ли да смени само четките :confused:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Nick » 27 Фев 2007, 13:46

Може разбира се, не по-малко елементарна процедура е.

Отвиваш това което държи четките от алтернатора, с поялник сваляш старите четки, взимаш едната в джоба в магазина и купуваш същия размер (около 3 и нещо лв. струваха като купувах миналата година). После по обратния път, запояваш новите четки, слагаш обратно джаджата на алтернатора и си готов.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 27 Фев 2007, 15:30

Такаааа, току-що се връщам от ремонт. Пораженията са били по-сериозни - колектор, лагерче, някакъв диоден блок, четки... не знам си какво. Човека вика: "Аз знам защо си го прее.ал. Много караш!" :mhihi: Каза, че от високите обороти съм му разкатал фамилията (щото не е било първа младост). Каза също, че сега мога пак да го пържа и да го тествам колкото си искам. :mhihi: Написа ми и гаранция 6 месеца. Скромната сума за всичко (+сваляне и качване) 91 лв. Може и соленичко да е, но аз съм доволен, защото за по-малко от 2 часа (заедно с разкарването из тия задръствания) всичко пак е ОК и сега ще си джиткам спокойно. А в Юве взеха да ми обясняват, че тая работа до довечера в никакъв случай не може да стане :mhihi:

Между другото за тоя майстор съм чувал, че рекламации при него няма ;) Ма търсех някой наблизо, че от Студ. град до Раковска... я камилата, я камиларя.

П.П. Ама не е истина в това време как се кара без чистачки и без парно. А по светофарите съм стоял на ръчна, да не хабя тоците..., че иначе загивах направо :mhihi:
It's not who You are, it's who You know...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 28 Фев 2007, 0:18

еми за 91 лева ако ми дадеш и аз ще ти дам 6 месеца гаранция и щях да те омагиосвам 2 часа ... иначе лагерчето и релето с четките щеше 25 кинта да ти се върже някъде :mhihi: а иначе не знам кое точно е остаряло че да се прецака от високите обороти може да е лагерчето :mhihi: дано за тая сума ти е сменил поне двете лагерчета
Изображение
http://www.vbox7.com/play:ad4f615a - на батко играчката :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 28 Фев 2007, 1:44

Ми... да ти кажа, видях колектора, беше бая надран. И някакви шайби пластмасови имаше, дето бяха станали на дреб. Той дядо ми цял живот само с такива работи се знаимава (стартери, алтернатори, въобще ел. инсталации по автомобили), но ми е доста далеч... Пък и когато колата трябва да ти се ремонтира в рамките на 1 час, и не ти се налага да сваляш, да ходиш, да носиш, да мъкнеш обратно, да монтираш, тогава парите не са кой-знае колко много. Да не говориме, ако се налага да се мъкна из магазините за чарколяци, та да си го отремонтирам сам...
It's not who You are, it's who You know...

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook