Въпрос за гумички

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 14.01.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: E30 и A3
Мечтае да кара: Е90

Въпрос за гумички

Мнение от marty979 » 25 Фев 2007, 22:34

Реших да закарам колата при един "майстор" да ми смени гумичките на клапаните.Човечеца искренно ми отговори че досега не е сменял на БМВ и изказа хипотеза че трябва да сваля цялата глава и после да съм я карал на фреза????
Въпроса ми е трябва ли да се сваля цялата глава или не.
Ако е не можете ли да ми дадете някаква последователност на действията при смяната на гумичките.
:help: Купето ми е е30 мотора М40 316i 91година

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Re: Въпрос за гумички

Мнение от BMWPower » 25 Фев 2007, 23:47

Аз незнам за такава операция на М40 единствено на М10 е малко зор че е с кавали и се избиват назад към купето а пък то "пречи" демек......
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 14.01.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: E30 и A3
Мечтае да кара: Е90

Мнение от marty979 » 26 Фев 2007, 19:51

ОК.Значи не се сваля главата?
Може ли някои съвсем малко по подробно относно цялата галимация?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 27 Фев 2007, 10:32

Да ти кажа честно, май разправията е голяма. В смисъл, че на М40 трябва да разглобиш всичко отпреде, да свалиш ремъка, да свалиш зъбното колело на разпределителния вал и да свалиш вала. После не знам, но то к'во остана, само няколко болта и сваляш главата. Демек за едната смяна на гумички сменяш задължително гарнитури и ангренажния ремък (дори да е на няколко хиляди, поне така пише в ръководствата). А и доколкото знам, не е зле главата като се свали да се пилне лекичко - поне така съм чувал, че го правят по сервизите (това за частта с фрезата). Така че май за нищо не те е излъгал.
It's not who You are, it's who You know...

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 28 Фев 2007, 3:14

След два дена ще отварят на един авер мотора (М40) за същата операция. Като е готова ще пиша за да кажа какво е и как става ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 14.01.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: E30 и A3
Мечтае да кара: Е90

Мнение от marty979 » 28 Фев 2007, 15:11

ще се радвам да разбера :D

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 02 Мар 2007, 18:41

Мдааа значи главата се сваля но не е голяма галимацията ако майстора знае какво прави но не е задължително да сменяш ангренажа :idea: За гарнитурите зависи дали са се втвърдили или не. Ако са твърди ще трябва да ги смениш тази на капака е около 20лв (хубавата) за другата незнам. :roll: За фрезата не ми го препоръчаха защото главата беше ОК и нямаше нужда да я пиля. Но при смяната на гумичките почисти и тръбичката която смазва вала на ултразвук. Няма да повярваш какви боклуци излязоха от там и ТЯ беше причината за всички проблеми :confused: Смисъл че ако я отваряш защото трака може въобще да не е от гумички а от липсата на смазване ;) Поне при нас бе от това :!: Но ако е тракала дълго време може да е прецакан вала :confused: а това вече е много лошо :( Успех и дано минеш с малкото зло :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2317
Регистриран на: 16.12.2003
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е30, е36, e39
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: Nuclear Touring

Мнение от Nucl3arDru1D » 02 Мар 2007, 18:45

сматам, че гарнитурите винаги трябва да се сменят :idea:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 02 Мар 2007, 19:33

каква е логиката да трака заради гумичките :dunno: ?
колко пари ти взеха и къде в бургас го прави това ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 02 Мар 2007, 21:19

Ние не я отваряхме за гумички а защото тракаше.Колегата спомена гумички и затова му писах :winky: . Гумичките бяха здрави проблема е надран вал поради несмазване. А несмазването идва от запушването точно на тази скапана тръбичка :evil: . Правихме я на 5ти километър в "сервиза на БМВ" тоест при тукашния гуру Митко 8) .Излезе 100лв (с масло,филтър,гарнитура и компютърна диагностика) :D


Моя съвет към всички М40 е ако започнат да тракат да почистят тази тръбичка за да не стигнат до по-големи поражения

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Мар 2007, 21:27

Калояне, не разбрах, ти за твоята кола ли говориш?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 02 Мар 2007, 21:33

ясно, мерси... тия дни ще поседя в бургас и може да направя една профилактика или някой старт, знае ли човек :lol:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 02 Мар 2007, 22:00

TOM написа:Калояне, не разбрах, ти за твоята кола ли говориш?


Моята още не съм я отворил :lol: Тази е на авера дето бачка на ЛукОйл-а на касата ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 14.01.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: E30 и A3
Мечтае да кара: Е90

Мнение от marty979 » 04 Мар 2007, 13:55

Ще опиша проблема ми малко по отчетливо
Значи при палене то е ясно че всички тракат докато напълни маслото.Но примерно след 1,2 минути всичко се успокойло и мотора работи тихо.Да ама пак след 10мин почва това тракане.Отварям капака и се чува ясно и отчетливо от първите клапани.
Качвам се пак на колата, малко засилка, махам контакта за 5,6 сек. и пала на скорост и всичко е тихо.Или пък докато се движи,примерно на 5та натискам съединителя до половината и тракането утихва.Много странно ще си кажете ама факт, и за мене си е загадка.
Затова се насочих към гумичките на клапаните.Давайте мнения ако имате идея.Thanks!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 04 Мар 2007, 15:38

Kakто го описваш си стигнал до момента в който трябва да направиш прословутия ремонт на М40,а то се състои в смяна на разпределителния вал и повдигачите.
Гумичките няма да те спасят.
Гумички на клапаните могат да допринесат за по голям харч на масло ,а като се удървят много почва да пуши като варбург.
Но нямат общо с тракането на клапаните ;)
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook