Смяна на сърцето...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Смяна на сърцето...
В главата ми бушуват разни мисли и дилеми относно трансплантация на по-здраво сърце от моето двулитрово пони и в момента съм пред решение кое да направя,но не мога да избера може би защото ми липсва информация...
Дилемата е между М20В25 и М30В30
"Baby six" ще влезе като у дома си в кабриото без никакви преправяния на каквото и да било,но може би няма да ми даде нужния "power"
От друга за "the big fat six in-line" М30 ще е нужно бая творчество,преправянето е необходимост с която не съм много запознат и ме притеснява.Но пък....ще се получи "a hell of a drop-top" с доста склонност към палавинки...
До тук съм по склонен към М30ката и точно тук идва молбата ми...Моля тези които имат представа и могат да ми бъдат полезни с инфо относно размяната да ми напишат по няколко реда с тънкости,плюсове и недостатъци на този мотор и пъхването му в Е30...
Чел съм доста информация нявсякъде по нета и ще ми бъдат по-полезни съветите ви относно това дали си заслужава и какво ще ми струва като труд и средства постигането на този ъпгрейд.Ще се радвам ако се разпише някой който го е правил и може да снесе информация от извора.В E30.de има перфектен гайд как да бъде направено всичко и мисля да се водя по него ако се реша на това...
Прилагам и анкета към темата за да може да сондирам мнение относно какво да избера...
Дилемата е между М20В25 и М30В30



"Baby six" ще влезе като у дома си в кабриото без никакви преправяния на каквото и да било,но може би няма да ми даде нужния "power"

От друга за "the big fat six in-line" М30 ще е нужно бая творчество,преправянето е необходимост с която не съм много запознат и ме притеснява.Но пък....ще се получи "a hell of a drop-top" с доста склонност към палавинки...
До тук съм по склонен към М30ката и точно тук идва молбата ми...Моля тези които имат представа и могат да ми бъдат полезни с инфо относно размяната да ми напишат по няколко реда с тънкости,плюсове и недостатъци на този мотор и пъхването му в Е30...
Чел съм доста информация нявсякъде по нета и ще ми бъдат по-полезни съветите ви относно това дали си заслужава и какво ще ми струва като труд и средства постигането на този ъпгрейд.Ще се радвам ако се разпише някой който го е правил и може да снесе информация от извора.В E30.de има перфектен гайд как да бъде направено всичко и мисля да се водя по него ако се реша на това...
Прилагам и анкета към темата за да може да сондирам мнение относно какво да избера...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
TurboЯвор написа:м50б25


Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Я вземи си седни на гъзо , че май пак в беля искаш да се вкараш
И аз като го взимах кабриото си казвах, "ееейй ся глей кво става" , ама нали се сещаш че не е никога така както ти го искаш
Да не мислиш че това е всичко - гледаш в Е30.де и хоп - гатово - е30 с много повер
................. ДА, ДА ама НЕ
Пак ще си я кажа поговорката - много ме кефи - "Да бе мирно седяло , не би чудо видяло "
оптимисти

И аз като го взимах кабриото си казвах, "ееейй ся глей кво става" , ама нали се сещаш че не е никога така както ти го искаш

Да не мислиш че това е всичко - гледаш в Е30.де и хоп - гатово - е30 с много повер


Пак ще си я кажа поговорката - много ме кефи - "Да бе мирно седяло , не би чудо видяло "

Scott написа:TurboЯвор написа:м50б25![]()
оптимисти

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
335и (М30Б35 Имплант) 218к.с. 315нм
Ако 327и преработването е толкова добро, защо да си мислим изобщо за 335и? Е нека да започнем първо с въртящия момент от 315нм. Още от празния ход разполагаме с
над 200нм на вала. Сериозен агрегат, който идва доста брутален, за слабичката каросерия на Е30. За да се плъзнем в двиението е достатъчно да използваме втора скорост
за да потеглим и от 60км/ч може спокойно да си круизваме на пета предавка и при натиск на педала на газта да наберем. 335и има и друг образ. При повечко газ
остава доста гума върху асфалта. Ако имаме и по-къс диференциал, то за грип на гумите неможе и дума да става. Любителите на мощ ще бъдат много доволни. Сравнително
изгодните части от Е23 и Е34 са в голям плюс за концепцията.
Има разбира се и негативни черти. Проекта не е съвсем елементарен за изпълнение и има не малко проблеми за разрешаване. Мотора и скоростната са с около 60кг по-тежки,
от които в позиция 3 на мотора поне 40кг остават върху предната ос. Така Е30 загубва една част от способността си да завива. При по-спортно каране, трябва да се върти
волана доста по-здраво в завоите, но при ежедневно каране, не се усеща тази разлика. Разходът е една от спорните теми. Добри 211к.с. 335и могат да достигнат един
минимален разход от около 10 литра при спокойно каране. При повечко газ и с некастрирания 218к.с. мотор, може да говорим за разход над 13 литра. Този вид
моторизиране на Е30 има доста фенове по света и то не без основание.
0-100> 6.7 сек
Максимална скорост> 240 км/ч
Разход 10-14 литра / 100 км
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
325и (м20Б25 Имплант) 170к.с. 222Нм
За 320и шофьорите се предлага 325и задвижване. Имплантирането на такъв мотор е доста лесно, имайки се в предвид идентичните части. 2.5 мотор в Е30 е едно
изключително добро решение. Мотора се развърта добре и в ниските обороти разполага с мощ. Истинки повер има при 4000 оборота.
0-100> 7.8 сек
Максимална скорост> 215 км/ч
Разход> 9.5-12.5 литра / 100 км
Превод от е30.де
Ако 327и преработването е толкова добро, защо да си мислим изобщо за 335и? Е нека да започнем първо с въртящия момент от 315нм. Още от празния ход разполагаме с
над 200нм на вала. Сериозен агрегат, който идва доста брутален, за слабичката каросерия на Е30. За да се плъзнем в двиението е достатъчно да използваме втора скорост
за да потеглим и от 60км/ч може спокойно да си круизваме на пета предавка и при натиск на педала на газта да наберем. 335и има и друг образ. При повечко газ
остава доста гума върху асфалта. Ако имаме и по-къс диференциал, то за грип на гумите неможе и дума да става. Любителите на мощ ще бъдат много доволни. Сравнително
изгодните части от Е23 и Е34 са в голям плюс за концепцията.
Има разбира се и негативни черти. Проекта не е съвсем елементарен за изпълнение и има не малко проблеми за разрешаване. Мотора и скоростната са с около 60кг по-тежки,
от които в позиция 3 на мотора поне 40кг остават върху предната ос. Така Е30 загубва една част от способността си да завива. При по-спортно каране, трябва да се върти
волана доста по-здраво в завоите, но при ежедневно каране, не се усеща тази разлика. Разходът е една от спорните теми. Добри 211к.с. 335и могат да достигнат един
минимален разход от около 10 литра при спокойно каране. При повечко газ и с некастрирания 218к.с. мотор, може да говорим за разход над 13 литра. Този вид
моторизиране на Е30 има доста фенове по света и то не без основание.
0-100> 6.7 сек
Максимална скорост> 240 км/ч
Разход 10-14 литра / 100 км
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
325и (м20Б25 Имплант) 170к.с. 222Нм
За 320и шофьорите се предлага 325и задвижване. Имплантирането на такъв мотор е доста лесно, имайки се в предвид идентичните части. 2.5 мотор в Е30 е едно
изключително добро решение. Мотора се развърта добре и в ниските обороти разполага с мощ. Истинки повер има при 4000 оборота.
0-100> 7.8 сек
Максимална скорост> 215 км/ч
Разход> 9.5-12.5 литра / 100 км
Превод от е30.де
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Знам че звучи гадно но ако нямаш КЕШ яко ще си береш ядове с кон без СЪРЦЕ демек "Мортос"
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
особено Б30Stanchev написа:аз съм за М30





С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Явор написа:особено Б30Stanchev написа:аз съм за М30...ако е М30/то само с винтилова глава да е
.2 или .5

не си криви душата


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
не бе пич, s38 , имах впредвидStanchev написа:Явор написа:особено Б30Stanchev написа:аз съм за М30...ако е М30/то само с винтилова глава да е
.2 или .5![]()
не си криви душата



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани