Смяна на амортисери
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Смяна на амортисери
Намерих си амортисер на пред и после ке го менявам, некой tips?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
За преден или за заден ?
За преден няма нищо непредвидимо,трябват ти скоби за пружините и това е.От горе три болта долу два.Сваляш макферсона и разглабяш сменяш пълнителя и качваш.
За заден пак така ма няма да имаш нужда от скоби.
отгоре една гайка,долу един болт
За преден няма нищо непредвидимо,трябват ти скоби за пружините и това е.От горе три болта долу два.Сваляш макферсона и разглабяш сменяш пълнителя и качваш.
За заден пак така ма няма да имаш нужда от скоби.
отгоре една гайка,долу един болт


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Първо сваляш гумата, после отвиваш спирачния апарат и го сваляш от главината, отвиваш болтовете на шарнира и на накрайника и ги избиваш (препоръчително е със скоби за да се ползват след това), развиваш трите билта на ботуша отгоре и целия макферсън пада!
От там със скоби за пружини свиваш пружините, каот преди това си отвил донякъде отгоре болта в тампона, че като стиснеш пружините ще ти трябва и контра и става кофти!
След като махнеш пружината е лесно, с един голям трубен ключ развиваш капачката на макферсона която държи амортисьора и го вадиш!
По обратната процедура сглабяш
Ако си със спортни пружини не ти трябват скоби за тях!
Аз съм сменял амортисьори със стандартни пружини и без скоби но не бих казал на никой щото е много опасно и ще ми се смеете много
От там със скоби за пружини свиваш пружините, каот преди това си отвил донякъде отгоре болта в тампона, че като стиснеш пружините ще ти трябва и контра и става кофти!
След като махнеш пружината е лесно, с един голям трубен ключ развиваш капачката на макферсона която държи амортисьора и го вадиш!
По обратната процедура сглабяш

Ако си със спортни пружини не ти трябват скоби за тях!
Аз съм сменял амортисьори със стандартни пружини и без скоби но не бих казал на никой щото е много опасно и ще ми се смеете много


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
и ас см меняажал без скоби на 101 врзувах ги со теловеама заеби таа работа, ама на бмв не сум после ке се фатам за работа, а и намерих си читава dashboard од 324тд плус има некоја изолација од доле, няама ли да имам проблеми со тоа табло?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Шал табла, незнам како се казва при вас, мойта е много испукана што е стойала 3-4 години, и намерих една од е30 324тд 89-90 година, много читава, и разбрах дека таа има звучна изолацийа од доле...
еве слика од амортисерот што го извадив, во никаква состойба не е имала никаква амортизацийа колата, интересеува ме дали е оригналниот? од 83 година?????

еве слика од амортисерот што го извадив, во никаква состойба не е имала никаква амортизацийа колата, интересеува ме дали е оригналниот? од 83 година?????


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Да не става дума за предния капак?
Иначе амортесиорите пак ли от 324тд-то си ги взел ,или тия на снимката са твоите дето си извадил от твоята кола?
Иначе амортесиорите пак ли от 324тд-то си ги взел ,или тия на снимката са твоите дето си извадил от твоята кола?

- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
тийа са мойте амортисори, што ги извадих од мойто бмв, од 324тд не стават од подебелите беа. извадих ги од една 320 како мойта.
шал табла како да обйасна на англиски е dashboard, cockpit. мойт ае преебана од снцето.
шал табла како да обйасна на англиски е dashboard, cockpit. мойт ае преебана од снцето.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
cockpit - мястото на пилота в състезателна кола
dashboard- табло
Значи за таблото става дума.Е за какво ти е на него оборотомера е до 5000 об/мин.Иначе за амортесиорите взимай макферосона от 324тд по дебел е пълнителя ма все си мисля че ще е по як.
dashboard- табло

Значи за таблото става дума.Е за какво ти е на него оборотомера е до 5000 об/мин.Иначе за амортесиорите взимай макферосона от 324тд по дебел е пълнителя ма все си мисля че ще е по як.

- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани