Въпрос относно парното на 320i
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос относно парното на 320i
Добро утро,
вчера ми се появи някакъв много странен проблем с парното. Когато е на едно място колата, работила и карана достатъчно време в общи линии от парното духа студено. Ама студено ви казвам...все едно съм навънка. А като форсирам двигателя на едно място започва да духа по-топло. От какво може да е? Освен това може ли да ми кажете как се обезвъздушава? Мерси предварително.
вчера ми се появи някакъв много странен проблем с парното. Когато е на едно място колата, работила и карана достатъчно време в общи линии от парното духа студено. Ама студено ви казвам...все едно съм навънка. А като форсирам двигателя на едно място започва да духа по-топло. От какво може да е? Освен това може ли да ми кажете как се обезвъздушава? Мерси предварително.
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Еми тва май е гарнитура или глава
апък иначе отпред на мотора има 1 болтченце за клуче 8 високо се пада, от там се обезвъздушава, там дето ти стои термостата и влизат едни много маркучи 


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
вода си долей като за начало 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Еми за тия работи, едва ли ще ти гледат на телевизор те са по скоро механични не по датчици и т.н. по други признаци се определят може просто да не ти работи клапана за парното ама по скоро си мисля, че е първото дето ти написах, може и обезвъздушителя на радиатора ти да се е запушил
Еми кво да ти кажа аз сега се прибрах същия проблем ми го правеше от няколко дена.Доливах вода ... тя се губеше някъде ,прегряваше леко.Стрелката на температурата минаваше малко след средата.И днеска нещо почна да работи странно,гасне като позагрее едвам се прибрах.И като изтеглих пръчката на масолото ,маслото беше като боза.Явно е гарнитурата и е почнало да меша водата и салото. 

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Първо ако водата извира и се излива като налееш от казанчето начи си иска обезвъздушаване! Щом на место парното не ти духа това е много лошо защото не циркулира вода през него, а щом не циркулира през него най-вероятно и през главата не минава и е въпрос на време да разцепиш главата като диня!!!
Опитай се да обезвъздушиш мотора - наливаш вода в казанчето яко и отвиваш оня болт горе на термостата и колата да работи на место с пуснато парно и надуваш с уста яко в разширителния съд, отгоре трябва да почне да излиза само чиста вода без мехърчета въздух!
Като стигнеш до там че да отвори термостата и продължи да го прави - буди упорит продължавай
пипни маркучите на радиатора (горния и долния) дали се затоплят и дали циркулира вода!
Отвий горното маркуче коеот отива към парното - като застанеш от към шофьора и погледнеш в задната част на мотора горе между главата и купето има два маркуча! отвий горния и го издърпай и виж дали има вода там или излиза въздух!
Продължавай да се опитваш да го обезвъздушиш! Проблема е от въздух в системата и най-вероятно вече си цепнал главата ако си я карал така! Минава ли средата на скалата? Загрява ли мотора каот седи на едно место да къулца на празен ход?
В никакъв случай не карай колата и не я оставяй да работи дълго време ако не духа топло от парното! Духа ли студено от парното работата е лоша!
Ако след всички мъки не успееш да го оправиш си виж маслото (или първо го виж) ако е станало на боза работата е ясна (малко вероятно е да е само гарнитура
) А ако не е станало на боза пък продължава да изхвърля водата свали капака на термостата и го махни клапанчето и там в дъното на тялото мушни една коркова тапа да спреш притока към малкия кръг! По този начин ще се върти водата само през големия и ще извади въздуха за нула време! С тая тапа няма никакъв шанс да остане въздух където и да било в системата и трябва всичко да е ОК освен че бавно ще загрява мотора! Ако продължават проблемите виж си пак маслото дали няма вода, или водата дали няма масло, и в краен случай отиваш някъде с един специален тестер (не толкова специален) да ти проверят в охладителната уредба за газове - ако има начи гарнитурката е духнала!
Аз не мога да кажа че имам много опит, но до сега рядко съм виждал М20 което да прави такива мизерий и да не е пукнало глава...не че искам да те разочаровам - подготвям те психически, а ти е редно да го приемеш за нещо нормално каот притежател на М20 мотор
Опитай се да обезвъздушиш мотора - наливаш вода в казанчето яко и отвиваш оня болт горе на термостата и колата да работи на место с пуснато парно и надуваш с уста яко в разширителния съд, отгоре трябва да почне да излиза само чиста вода без мехърчета въздух!
Като стигнеш до там че да отвори термостата и продължи да го прави - буди упорит продължавай

Отвий горното маркуче коеот отива към парното - като застанеш от към шофьора и погледнеш в задната част на мотора горе между главата и купето има два маркуча! отвий горния и го издърпай и виж дали има вода там или излиза въздух!
Продължавай да се опитваш да го обезвъздушиш! Проблема е от въздух в системата и най-вероятно вече си цепнал главата ако си я карал така! Минава ли средата на скалата? Загрява ли мотора каот седи на едно место да къулца на празен ход?
В никакъв случай не карай колата и не я оставяй да работи дълго време ако не духа топло от парното! Духа ли студено от парното работата е лоша!
Ако след всички мъки не успееш да го оправиш си виж маслото (или първо го виж) ако е станало на боза работата е ясна (малко вероятно е да е само гарнитура

Аз не мога да кажа че имам много опит, но до сега рядко съм виждал М20 което да прави такива мизерий и да не е пукнало глава...не че искам да те разочаровам - подготвям те психически, а ти е редно да го приемеш за нещо нормално каот притежател на М20 мотор


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Имаш ли налягане на маслото?!? Смисъл каот колата работи на прзен ход нали не ти свети лампата
Щото ако свети са мноооу зле
Другия тест е като запалиш колата дали веднага ти загасва лампата за маслото или можеш да запалиш колата и след като я загасиш веднага дай контакт и виж след колко време ще светне лампата за маслото...след колкото повече време светне - толкова по-добре! Ама имай в предвид че и ако масления филтър ти е скапан тея два теста са бошлаф работа...те по принцип за бошлаф работа но поне ти дават някъв нагледен пример дали маслото ти има налягане


Другия тест е като запалиш колата дали веднага ти загасва лампата за маслото или можеш да запалиш колата и след като я загасиш веднага дай контакт и виж след колко време ще светне лампата за маслото...след колкото повече време светне - толкова по-добре! Ама имай в предвид че и ако масления филтър ти е скапан тея два теста са бошлаф работа...те по принцип за бошлаф работа но поне ти дават някъв нагледен пример дали маслото ти има налягане


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе карай, като почне да свети лампата за маслото значи лагерите са зле
Или като почне мотора да чука като дизелак 



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани