Въпрос относно парното на 320i

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 22.11.2006

Въпрос относно парното на 320i

Мнение от tomov320 » 03 Дек 2006, 12:20

Добро утро,
вчера ми се появи някакъв много странен проблем с парното. Когато е на едно място колата, работила и карана достатъчно време в общи линии от парното духа студено. Ама студено ви казвам...все едно съм навънка. А като форсирам двигателя на едно място започва да духа по-топло. От какво може да е? Освен това може ли да ми кажете как се обезвъздушава? Мерси предварително.

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 03 Дек 2006, 12:31

Еми тва май е гарнитура или глава ;) апък иначе отпред на мотора има 1 болтченце за клуче 8 високо се пада, от там се обезвъздушава, там дето ти стои термостата и влизат едни много маркучи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 03 Дек 2006, 13:13

вода си долей като за начало ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 22.11.2006

Мнение от tomov320 » 03 Дек 2006, 13:46

Вода, казанчето направо прелива. От както имам колата не е спирало да прелива. А, гарнитура, глава...тия работи са кофти. Не звучи приятно. Иначе на една компютърна диагностика ще ми кажат ли къде е проблема?

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 03 Дек 2006, 15:46

Еми за тия работи, едва ли ще ти гледат на телевизор те са по скоро механични не по датчици и т.н. по други признаци се определят може просто да не ти работи клапана за парното ама по скоро си мисля, че е първото дето ти написах, може и обезвъздушителя на радиатора ти да се е запушил

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 15 Мар 2007, 12:41

Еми кво да ти кажа аз сега се прибрах същия проблем ми го правеше от няколко дена.Доливах вода ... тя се губеше някъде ,прегряваше леко.Стрелката на температурата минаваше малко след средата.И днеска нещо почна да работи странно,гасне като позагрее едвам се прибрах.И като изтеглих пръчката на масолото ,маслото беше като боза.Явно е гарнитурата и е почнало да меша водата и салото. :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 15 Мар 2007, 14:38

Ако е само гарнитура си свиркай. Аз съм имал подобен проблем няколко пъти с едно 323 и да ти кажа първо беше главата после блока па накрая вземах, че смених мотора и тогава се оправи всчико :roll:

Дано е гарнитура само :arrow: Успех
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 15 Мар 2007, 14:51

Първо ако водата извира и се излива като налееш от казанчето начи си иска обезвъздушаване! Щом на место парното не ти духа това е много лошо защото не циркулира вода през него, а щом не циркулира през него най-вероятно и през главата не минава и е въпрос на време да разцепиш главата като диня!!!
Опитай се да обезвъздушиш мотора - наливаш вода в казанчето яко и отвиваш оня болт горе на термостата и колата да работи на место с пуснато парно и надуваш с уста яко в разширителния съд, отгоре трябва да почне да излиза само чиста вода без мехърчета въздух!
Като стигнеш до там че да отвори термостата и продължи да го прави - буди упорит продължавай :mhihi: пипни маркучите на радиатора (горния и долния) дали се затоплят и дали циркулира вода!
Отвий горното маркуче коеот отива към парното - като застанеш от към шофьора и погледнеш в задната част на мотора горе между главата и купето има два маркуча! отвий горния и го издърпай и виж дали има вода там или излиза въздух!
Продължавай да се опитваш да го обезвъздушиш! Проблема е от въздух в системата и най-вероятно вече си цепнал главата ако си я карал така! Минава ли средата на скалата? Загрява ли мотора каот седи на едно место да къулца на празен ход?
В никакъв случай не карай колата и не я оставяй да работи дълго време ако не духа топло от парното! Духа ли студено от парното работата е лоша!
Ако след всички мъки не успееш да го оправиш си виж маслото (или първо го виж) ако е станало на боза работата е ясна (малко вероятно е да е само гарнитура ;) ) А ако не е станало на боза пък продължава да изхвърля водата свали капака на термостата и го махни клапанчето и там в дъното на тялото мушни една коркова тапа да спреш притока към малкия кръг! По този начин ще се върти водата само през големия и ще извади въздуха за нула време! С тая тапа няма никакъв шанс да остане въздух където и да било в системата и трябва всичко да е ОК освен че бавно ще загрява мотора! Ако продължават проблемите виж си пак маслото дали няма вода, или водата дали няма масло, и в краен случай отиваш някъде с един специален тестер (не толкова специален) да ти проверят в охладителната уредба за газове - ако има начи гарнитурката е духнала!
Аз не мога да кажа че имам много опит, но до сега рядко съм виждал М20 което да прави такива мизерий и да не е пукнало глава...не че искам да те разочаровам - подготвям те психически, а ти е редно да го приемеш за нещо нормално каот притежател на М20 мотор :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 15 Мар 2007, 18:31

А аз по какво да позная дали съм прецакал и лагерите на коляновия вал ? :shock:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 16 Мар 2007, 11:41

Имаш ли налягане на маслото?!? Смисъл каот колата работи на прзен ход нали не ти свети лампата :mhihi: Щото ако свети са мноооу зле :lol:
Другия тест е като запалиш колата дали веднага ти загасва лампата за маслото или можеш да запалиш колата и след като я загасиш веднага дай контакт и виж след колко време ще светне лампата за маслото...след колкото повече време светне - толкова по-добре! Ама имай в предвид че и ако масления филтър ти е скапан тея два теста са бошлаф работа...те по принцип за бошлаф работа но поне ти дават някъв нагледен пример дали маслото ти има налягане ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 16 Мар 2007, 16:46

Няма проблем,гасне си налягане има ,масления филтър е сменян преди 4000 км. заедно с маслото.Тва поне ме успокоява мъничко.Мерси много!!! Tomov320 кажи ти какво направи ? Аз утре мисля да почна да се заемам с ремонта

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 17 Мар 2007, 2:41

Абе карай, като почне да свети лампата за маслото значи лагерите са зле :lol: Или като почне мотора да чука като дизелак :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook