Лампата на маслото
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Лампата на маслото
От скоро започна да ми гасне късно лампата на маслото някъде 3-4 секунди след като запали и се чуват клапани поне 1 минута след това
.Скоро свалях картера да го заваряват че капеше леко и после като го слагах му изрязах гарнитура 1.5мм и ми се струва че от тогава почна да прави така а преди лампата гаснеше веднага като запали . Възможно ли е да е свързано с ремонта на картера (въпреки че немога да си го обясня)
След няколко дена смених и маслото с MOTUL 6100 Sinergie 10W40 но проблема си остана
Давайте съвети какво да я правя,а моторетката е М42Б18


След няколко дена смених и маслото с MOTUL 6100 Sinergie 10W40 но проблема си остана

Давайте съвети какво да я правя,а моторетката е М42Б18

- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Или с друго масло, а в краен случай друга помпа (ако не помогне случайно) лагери основни биелни и ще помогне ама по добре откачи лампата и не се вкарвай в такива филми, че е страшно 

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Turbo-Lag написа:Или с друго масло, а в краен случай друга помпа (ако не помогне случайно) лагери основни биелни и ще помогне ама по добре откачи лампата и не се вкарвай в такива филми, че е страшно
Да ама преди да й разбутам картера си беше огън и след това изведнъж почна да го прави дали е възможно да се е запушило нещо


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Що не го свалиш пак за оглед(тоя път му купи оригинална гарнитура), може да има боклуци по зедката на маслената помпа и да не смуче както трябва.Като отвориш капачката на капака за клапаните се вижда дали как качва масло,погледни да видиш дали е достатъчно,въпреки,че не знам как ще сравниш ако не си обърнал внимание преди проблема.

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Лампата на маслото
GEORGIEV написа:От скоро започна да ми гасне късно лампата на маслото някъде 3-4 секунди след като запали и се чуват клапани поне 1 минута след това.Скоро свалях картера да го заваряват че капеше леко и после като го слагах му изрязах гарнитура 1.5мм и ми се струва че от тогава почна да прави така а преди лампата гаснеше веднага като запали . Възможно ли е да е свързано с ремонта на картера (въпреки че немога да си го обясня)
![]()
След няколко дена смених и маслото с MOTUL 6100 Sinergie 10W40 но проблема си остана![]()
Давайте съвети какво да я правя,а моторетката е М42Б18
Ами ако нещо си барнал без да си щеш да...Ама не съм сигурен дали е от това май не там при картера няма нещо което да я преебе..







- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
viper написа:Предишното масло какво беше? Може би сега трябва да минеш на по-тънко....
Колата я взех скоро и незнам предишното масло какво е било но последно го правеше и със старото масло ,проблема не се появи като смених маслото.А за по тънко от 10W40 незнам все пак не е първа младост

Най-вероятно ще сваля пак картера да видя цедката на помпата ма много ме съмнява


- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Обикновено това става от гъсто масло или кофти клапан... само, че на мен не ми е ясно къде е клапана на М42. Ако някой компетентен се изкаже ще е много добре 

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
маслото
имам го тоя проблем-лятото 2 пъти свалях картера,помпата я почистих,ама 1ия път останала без масло и не можа да засмуче и повървя няколко минути така.сваляне,пълнене с масло и монтиране пак.развих масления филтър и оттам също налях масло,после нямаше проблеми,но след време стана така-паля и след секунди гасне лампата.мисля че помпата си изтърва маслото,но не го прави всеки път
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
viper70 написа:е то стана малко по студено..... маслото се сгъстява и трудно го засмуква .... като е топъл мотора пак ли така се държи?
Пак така


- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Я някой да се искаже тоя маслен клапан под кутията с филтъра ли е и ако не е добре как да го позная
А и вчера забелязах че като я карам 1-2 минути с 5к-6к и почва яко да трака

А и вчера забелязах че като я карам 1-2 минути с 5к-6к и почва яко да трака


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
пробвай първо с промивка на мотора и смяна на масления филтър, някой път има невероятни нагари в мотора, съответно клапана за маслото не затваря също и клапанчетата на повдигачите и явно предишния собственик е налял добавка да утихне преди да ти я продаде. ако не утихне от това, разглоби повдигачите и да ги чистиш ( аз така направих и мотора ми утихна - изчезна тропането и бавното загасване на лампата на маслото))макар, че ако е тракалясвала много, може да са захабени съчмичките (клапънчетата) и спасението е само смяна с нови повдигачи или по-гъсто масло, което не е препоръчително.
п.п. сега се сещам, че има и една добавка на лики моли за ПОЧИСТВАНЕ на хидравлични повдигачи, трябва да се кара около 100-200 км, след това точене на маслото и промивка с промивно масло.
п.п. сега се сещам, че има и една добавка на лики моли за ПОЧИСТВАНЕ на хидравлични повдигачи, трябва да се кара около 100-200 км, след това точене на маслото и промивка с промивно масло.

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани