Звука на шестака

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 25.10.2006

Звука на шестака

Мнение от pavca » 25 Окт 2006, 9:25

Преди време си взех М20Б20,всичко беше наред.Но сега ми изчезна специфичния звук на 6 цил. мотор.Какво ли не правих,но няма и няма :( Карах я на диагностика,казаха ми,че няма грешки,само свещите ми са за смяна и щяло да се оправи.Смених ги,но никакъв ефект.Махнах катализатора-разлика във вървенето има,но звука пак си е като на 4цил.Не гори и грам масло,клапаните се чуваха малко,но ги оправих.Веднъж както карах всичко се оправи,но за 1час.След това пак същото.Вадих новите свещи-работили са добре.Никакъв нагар или омасляване,светло керемидено опушване на изолатора на електрода.Възможно ли е ремъка да не е зацепен точно?Моля помагайте,ще се поболея...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Окт 2006, 13:02

да не би да прекъсва и да работят само част от цилиндрите (свещи, кабели)? върви ли по-малко от нормално сега? :dunno:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 26 Окт 2006, 16:44

Мериха ли ти компресии?
Да не нямаш нещо запушени дюзи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Шопландия

Мнение от Putzmeister » 26 Окт 2006, 18:39

Възможно ли е ремъка да не е зацепен точно?

:dunno: Ремък? Къв ремък бе бате?
Дай 102% от себе си! Винаги...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 27.10.2004

Мнение от gbkmkw » 26 Окт 2006, 18:57

верно бе тези м20 не са ли с верига
BMW forever
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 26 Окт 2006, 19:07

С ремък си е. Та даже и трябва да го сменям тия дни :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 26 Окт 2006, 20:37

Тия двигатели от 1979 година са с ремък.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 25.10.2006

Мнение от pavca » 27 Окт 2006, 8:23

Не съм си мерил компресията,но това е идея,благодаря!Имах впредвид да не е прескочил зъб на ремъка или да не е зацепен правилно.Свещите са нови,а ако е от кабели предполагам,че ще личи по работата на свещите.А те са си съвсем чисти,без никакво зацапване...Батериите също са сменени.За дюзи незнам,опитах да ги сваля,но се оказа,че са им залепнали гумичките и се отказах.Щях да ги скъсам и да се наложи да ги сменям.Имам също един проблем с управлението на инжекциона.Когато дам на контакт ми изчезва една станция,а когато изключа се появява след около2сек.Явно докато се разреди някакъв кондензатор.Говорих с човек,който разбира от електроника да не е изсъхнал кондензатор,но той каза,че е по-вероятно да е някой честотен генератор.Някой имал ли е такъв проблем?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 27 Окт 2006, 8:44

какво общо има това със звука на шестака ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 27 Окт 2006, 9:35

Ако ти е прескочил ремъка двигателя няма да ти работи равномерно даже може и хич да не запали :) Да не говорим и друго какво може да стане ;)

Най вероятните причини са зацапани дюзи и да не пръскат като хората нещо или клапани.

Виш си и запалителната системата. Отиди на елкон и да ти видят токовете дали са наред навсякъде :)

Един авер имаше отечка някъде до свещите и самата свещ не изкарва искра. А на елкона му излизаше всичко наред, защото кабелите с които замерват ги слагат посредата ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 25.10.2006

Мнение от pavca » 27 Окт 2006, 19:51

Благодаря на всички за идеите!Ще проверя още някои неща и ще пиша какво е станало.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Окт 2006, 21:35

Иначе върви добре, нали? Защото при мен се беше скосила доста (даже звънях на Дилян Пенчев, после на ДЕДАТА за съвет какво да правя) - сменихме бубина, сменихме кабели, свещи - накрая се оказа, че едната букса на дюзата на първи цилиндър се е измъкнала и като я закачихме се оправи. Прегледай електрониките там - кабели, делка, центровки, свещи, дюзи, компресии, ремък.... :)
BMW only!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook