Диференциала?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 18.04.2005
Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище

Диференциала?

Мнение от pepibmwe30 » 15 Окт 2006, 19:37

Колеги , искам да ви попитам дали някой е сменял лагери на диференциал и дали има някакъв реглаж?
Изображение

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 15 Окт 2006, 22:52

има реглаж и е важно да се направи както трябва;
само че аз бъкел не разбирам какво се регулира;
би ли казал:
1. кои лагери точно си сменял;
2. с какви и за колко пари?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 18.04.2005
Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище

Мнение от pepibmwe30 » 16 Окт 2006, 17:08

Аз още не съм отворил ПРАСЕТО , обаче лагерите на ПИНЬОНАТА и КОРОНАТА са за смяна. Аз лагерите ще си ги намеря , интересуваме колко пари е РЕГЛАЖЪТ? :help:
Изображение

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 16 Окт 2006, 17:35

А защо се занимаваш с глупости а не си купиш един диф.?
Отворените са тънки по 70-80 лв . съм срещал в раздел продава.
Дори в момента има една Е30 ка на части ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 18.04.2005
Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище

Мнение от pepibmwe30 » 27 Окт 2006, 20:25

След като си сменя лагерите на Пиньоната и Короната , искам да знам кой може да ми направи реглажа ? Аз ще му намеря инструменти.
Изображение

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Окт 2006, 21:30

A между другото на мен ми вие диференциала стабилно - дали при смяна на тез лагери и скоростната кутия с някаква читава (защото трудно включва и без друго) ще се пооправи работата? Също и на четвърта като пусна газта, особено надолу по баира почва едно ЯКО стържене, като подам газ се пооправя - това май е "прасето"? :roll:
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 27 Окт 2006, 23:37

Регулира се с индигова хартия.. при поставяне между зъбите отпе4атака трябва да е по средата на зъбите и колкото се може по голям правил съм го няколко, пъти но не мисля 4е, ще се хвана ако не го правя за мене......
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 18.04.2005
Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище

Мнение от pepibmwe30 » 28 Окт 2006, 1:29

amd написа:A между другото на мен ми вие диференциала стабилно - дали при смяна на тез лагери и скоростната кутия с някаква читава (защото трудно включва и без друго) ще се пооправи работата? Също и на четвърта като пусна газта, особено надолу по баира почва едно ЯКО стържене, като подам газ се пооправя - това май е "прасето"? :roll:

Колега , при мене лагерите на Пиньоната и Короната са износени и са за смяна , и заради тях Короната се е лека извадила (тоес има луфт) от Пиньоната и сега го карам БМВ-то с яко гъсто масло за да издържи докато сабера пари за нови лагери , но на мене си ми влизам без проблем скоростите (дори с малкия пръст ги вкарвам :mhihi: )

Но мисля че проблема ти е като при мене , ама и на тебе маслото нещо е гадно така че непременно го виж.Качи колата на канал и виж диференциала, какво е положението там и (лагери , пиньона , корона , масло ) ВСИЧКО :mhihi: , да не стане някой ФАЛ да не дава господ ! 8)
Изображение

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 28 Окт 2006, 2:00

Маслото ми е добро навсякъде ;) Mobil 1 в скоростите, едно много гъсто и черно като катран в дифа, Кастрол High milliage в мотора. Аз си мисля, че има износени чаркове, а не, че маслото е проблем. Не знам за скоростите - освен разбитата втулка (задната влиза трудно) дали няма и скапан синхронизатор. Съединител уж е горе-долу ОК. Но за чегъртането и виенето на дифа (както и луфта разбира се) вече са си виновни лагери и прасе. Бе кво се мъча, тая кола ще се продава явно, търси се нова в момента - по възможност М20 :D :P

п.с. било то и Е34 :mhihi:
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 28 Окт 2006, 20:04

pepibmwe30 написа:
amd написа:A между другото на мен ми вие диференциала стабилно - дали при смяна на тез лагери и скоростната кутия с някаква читава (защото трудно включва и без друго) ще се пооправи работата? Също и на четвърта като пусна газта, особено надолу по баира почва едно ЯКО стържене, като подам газ се пооправя - това май е "прасето"? :roll:

Колега , при мене лагерите на Пиньоната и Короната са износени и са за смяна , и заради тях Короната се е лека извадила (тоес има луфт) от Пиньоната и сега го карам БМВ-то с яко гъсто масло за да издържи докато сабера пари за нови лагери , но на мене си ми влизам без проблем скоростите (дори с малкия пръст ги вкарвам :mhihi: )

Но мисля че проблема ти е като при мене , ама и на тебе маслото нещо е гадно така че непременно го виж.Качи колата на канал и виж диференциала, какво е положението там и (лагери , пиньона , корона , масло ) ВСИЧКО :mhihi: , да не стане някой ФАЛ да не дава господ ! 8)


4е то имнно и затова се регулира да си дойде вси4ко на местото а не веднага ае нов диф.... проросто има подложни шайби които коригират зацепването на пиньона към короната
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 12 Ное 2006, 15:51

Вече нямам проблем с дифа (Е34-ка е по-здрав явно, слага богу), но още се чудя - тия диференциали по 70-80 лева каква е гаранцията, че и те не вият, стържат и т.н.? Все ми се струва, че 20 годишен диф от Е30 ... трудно ще се намери хубав :roll:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 18.04.2005
Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище

Мнение от pepibmwe30 » 13 Ное 2006, 2:49

viper70 написа:4е то имнно и затова се регулира да си дойде вси4ко на местото а не веднага ае нов диф.... проросто има подложни шайби които коригират зацепването на пиньона към короната


Знам ги тия шайби 8)
Аз преди няколко дена ходих до ДаруКар и ми казаха 80 лв ще ми вземат за реглажа !
Най-хубаво си е дифа. , с който си е направен колата , по-добре си го оправи него !
Аз друг диф. на моето комби няма да слагам. Ще си купя 4 лагера и съм готов . 8)
:yes:
Изображение

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook