Диференциала?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
Диференциала?
Колеги , искам да ви попитам дали някой е сменял лагери на диференциал и дали има някакъв реглаж?

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!
- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
Аз още не съм отворил ПРАСЕТО , обаче лагерите на ПИНЬОНАТА и КОРОНАТА са за смяна. Аз лагерите ще си ги намеря , интересуваме колко пари е РЕГЛАЖЪТ? 


Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
А защо се занимаваш с глупости а не си купиш един диф.?
Отворените са тънки по 70-80 лв . съм срещал в раздел продава.
Дори в момента има една Е30 ка на части
Отворените са тънки по 70-80 лв . съм срещал в раздел продава.
Дори в момента има една Е30 ка на части


- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
След като си сменя лагерите на Пиньоната и Короната , искам да знам кой може да ми направи реглажа ? Аз ще му намеря инструменти.

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
A между другото на мен ми вие диференциала стабилно - дали при смяна на тез лагери и скоростната кутия с някаква читава (защото трудно включва и без друго) ще се пооправи работата? Също и на четвърта като пусна газта, особено надолу по баира почва едно ЯКО стържене, като подам газ се пооправя - това май е "прасето"? 

BMW only!
- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
amd написа:A между другото на мен ми вие диференциала стабилно - дали при смяна на тез лагери и скоростната кутия с някаква читава (защото трудно включва и без друго) ще се пооправи работата? Също и на четвърта като пусна газта, особено надолу по баира почва едно ЯКО стържене, като подам газ се пооправя - това май е "прасето"?
Колега , при мене лагерите на Пиньоната и Короната са износени и са за смяна , и заради тях Короната се е лека извадила (тоес има луфт) от Пиньоната и сега го карам БМВ-то с яко гъсто масло за да издържи докато сабера пари за нови лагери , но на мене си ми влизам без проблем скоростите (дори с малкия пръст ги вкарвам

Но мисля че проблема ти е като при мене , ама и на тебе маслото нещо е гадно така че непременно го виж.Качи колата на канал и виж диференциала, какво е положението там и (лагери , пиньона , корона , масло ) ВСИЧКО



Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Маслото ми е добро навсякъде
Mobil 1 в скоростите, едно много гъсто и черно като катран в дифа, Кастрол High milliage в мотора. Аз си мисля, че има износени чаркове, а не, че маслото е проблем. Не знам за скоростите - освен разбитата втулка (задната влиза трудно) дали няма и скапан синхронизатор. Съединител уж е горе-долу ОК. Но за чегъртането и виенето на дифа (както и луфта разбира се) вече са си виновни лагери и прасе. Бе кво се мъча, тая кола ще се продава явно, търси се нова в момента - по възможност М20
п.с. било то и Е34



п.с. било то и Е34

BMW only!
pepibmwe30 написа:amd написа:A между другото на мен ми вие диференциала стабилно - дали при смяна на тез лагери и скоростната кутия с някаква читава (защото трудно включва и без друго) ще се пооправи работата? Също и на четвърта като пусна газта, особено надолу по баира почва едно ЯКО стържене, като подам газ се пооправя - това май е "прасето"?
Колега , при мене лагерите на Пиньоната и Короната са износени и са за смяна , и заради тях Короната се е лека извадила (тоес има луфт) от Пиньоната и сега го карам БМВ-то с яко гъсто масло за да издържи докато сабера пари за нови лагери , но на мене си ми влизам без проблем скоростите (дори с малкия пръст ги вкарвам)
Но мисля че проблема ти е като при мене , ама и на тебе маслото нещо е гадно така че непременно го виж.Качи колата на канал и виж диференциала, какво е положението там и (лагери , пиньона , корона , масло ) ВСИЧКО, да не стане някой ФАЛ да не дава господ !
4е то имнно и затова се регулира да си дойде вси4ко на местото а не веднага ае нов диф.... проросто има подложни шайби които коригират зацепването на пиньона към короната
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Вече нямам проблем с дифа (Е34-ка е по-здрав явно, слага богу), но още се чудя - тия диференциали по 70-80 лева каква е гаранцията, че и те не вият, стържат и т.н.? Все ми се струва, че 20 годишен диф от Е30 ... трудно ще се намери хубав 

BMW only!
- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
viper70 написа:4е то имнно и затова се регулира да си дойде вси4ко на местото а не веднага ае нов диф.... проросто има подложни шайби които коригират зацепването на пиньона към короната
Знам ги тия шайби

Аз преди няколко дена ходих до ДаруКар и ми казаха 80 лв ще ми вземат за реглажа !
Най-хубаво си е дифа. , с който си е направен колата , по-добре си го оправи него !
Аз друг диф. на моето комби няма да слагам. Ще си купя 4 лагера и съм готов .



Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани