Премахнат ланда контрол

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Премахнат ланда контрол

Мнение от GEORGIEV » 24 Сеп 2006, 15:31

Значи търся си 318ис и днес звъня на една обява и човека ми каза че скоро е слагал някакъв чип тунинг и колата е без ланда контрол :roll:
Та ми е интересно вашето мнение за тази работа , хубаво ли е лошо ли е :?:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 4.12.2005
Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
Мечтае да кара: BMW 2002 tii

Мнение от mr_petroff » 24 Сеп 2006, 19:28

според мене е вазможно да хапва здраво гориво,а и компютъра и ще се чуди кво става...

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 25 Сеп 2006, 11:22

:roll: Хайде давайте съвети че без кола не се трае :mhihi:
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 25 Сеп 2006, 11:36

Принципно, има доста разлики при съпоставка на една програма със и без ламбда контрол.
Различават се корекционни таблици, таблиците в режим на празен ход и на частично
отворена дроселова клапа. На въпроса, ако е премахнат само ламбда контрола и не са
оптимизирани споменатите таблици (нека изключим корекционните таблици), определено
разхода ще се повиши. Та, така...
Изображение
Driver's Racing Team

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 25 Сеп 2006, 12:53

Да но сигурно има вариант да се премахне този чип и да си е със заводските си работи там :roll:
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 25 Сеп 2006, 14:37

Според мен чип тунинга на една атмосферна кола си е голяма простотия, защото не може бай ..... да направи нещо по хубаво от това което са направили в БМВ нали се сещаш... и сичко си е ташак работа, маха ограничитела прайш 1 път 9000 рпм на празен ход удря клапаните и честит сбор... отностно ламдата, може да си работи и перфектно без нея ако всичко е ОК (ама едва ли...) освен това ламда сондата се изключва при някой режими от рода на пълна газ, над 4500 рпм зависи от много неща, а като искаш ИС-ка сигурно няма да я караш на 2500рпм на 3-та със 58 км/ч, така, че това да не те спира ;)

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 26 Сеп 2006, 0:47

Айде и аз да се намешам :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Значи и аз мойта ИС-ка я взех с откачена ламда ( ма го разбрах чак кат тръгнах да слагам МС-а ), и съм засичал и разход и вервеж и всичко си беше в нормите, нито висок разход нито по малко вервеж, ама мойта е със сток чип де, след като я закачих пак нямаше никва промяна, по идея ламдата трябва да коригира сместа на ниски обороти, ама както каза Turbo-Lag не си купуваш ИС-ка зада я галиш, така че ако е здрав мотора и е читава си я взимай щот туко виш те изпреварил някой :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 26 Сеп 2006, 12:28

GEORGIEV написа:Да но сигурно има вариант да се премахне този чип и да си е със заводските си работи там

Има, разбира се...
Turbo-Lag написа:Според мен чип тунинга на една атмосферна кола си е голяма простотия, защото не може бай ..... да направи нещо по хубаво от това което са направили в БМВ нали се сещаш... и сичко си е ташак работа

До някъде си прав, до някъде не си...Болшинството от двигатели, излезнали от завода,
работят с оптимални стойности на дадени параметри...Но оптимални експлоатационни,а не
номинални (разбирай максимални), тъй като инженерите се интересуват и от по-възвишени
неща, като: работни часове; вредни емисии; мощностен клас, в който ще попадне този
двигател; икономични показатели и т.н., и т.н. А както ни е известно,режимите на
максимална икономия и максимална мощност НЕ съвпадат (това, между другото, може
да се прочете във всеки учебник по Теория на ДВГ...и то с големи букви :mhihi: ).
Точно този "резерв" се търси при евентуално "оптимизиране" на параметрите.
ge_a написа:по идея ламдата трябва да коригира сместа на ниски обороти

...и в режимите на частично отворена дроселова клапа.
Изображение
Driver's Racing Team

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 26 Сеп 2006, 23:23

lowdriver написа:...

Мисля, че в случая на ИС-а, са се постарали малко повече и не е баш като на другите ;)

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 29 Сеп 2006, 12:51

Колеги ходих да гледам (карам) колата и ми хареса вървежа, особено прекъсвача на 7200 об/мин :shock:
Обаче външния й вид малко ме отказа и сега продължавам търсенето :roll:
А на втора как вървяхме 100км/ч :twisted:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 3.04.2005
Местоположение: ЛОВЕЧ

Мнение от MOTORSPORT » 25 Окт 2006, 11:53

Като прочетох внимателно всичко написано по темата се чудя дали аз съм правил този чип и програмата в него или някои от вас. Струва ми се че доста още трябва да се учите момченца.
ЖИВЕЙ ЗА ДА ЯДОСВАШ ДРУГИТЕ!!!!!!!!!!!!!!

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 25 Окт 2006, 11:55

MOTORSPORT написа:Като прочетох внимателно всичко написано по темата се чудя дали аз съм правил този чип и програмата в него или някои от вас. Струва ми се че доста още трябва да се учите момченца.


:roll: кажи по точно какво имаш предвид
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 25 Окт 2006, 12:06

ge_a написа:Айде и аз да се намешам :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Значи и аз мойта ИС-ка я взех с откачена ламда ( ма го разбрах чак кат тръгнах да слагам МС-а ), и съм засичал и разход и вервеж и всичко си беше в нормите, нито висок разход нито по малко вервеж, ама мойта е със сток чип де, след като я закачих пак нямаше никва промяна, по идея ламдата трябва да коригира сместа на ниски обороти, ама както каза Turbo-Lag не си купуваш ИС-ка зада я галиш, така че ако е здрав мотора и е читава си я взимай щот туко виш те изпреварил някой :winky:


И аз така ... абсолютно същия хал! карах си с откачена Ламбда, после я закачих и НИЩО! :mhihi: :mhihi: :mhihi: Дано поне да работи! 8)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 25 Окт 2006, 12:58

vicho написа:И аз така ... абсолютно същия хал! карах си с откачена Ламбда, после я закачих и НИЩО! :mhihi: :mhihi: :mhihi: Дано поне да работи! 8)


Аааа аз я оправих мойта :winky: беше окислен куплуга и не даваше контакт :D
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 25 Окт 2006, 13:08

ge_a написа:
vicho написа:И аз така ... абсолютно същия хал! карах си с откачена Ламбда, после я закачих и НИЩО! :mhihi: :mhihi: :mhihi: Дано поне да работи! 8)


Аааа аз я оправих мойта :winky: беше окислен куплуга и не даваше контакт :D


а как разбра дали работи? :(
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook