Премахнат ланда контрол
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Премахнат ланда контрол
Значи търся си 318ис и днес звъня на една обява и човека ми каза че скоро е слагал някакъв чип тунинг и колата е без ланда контрол
Та ми е интересно вашето мнение за тази работа , хубаво ли е лошо ли е

Та ми е интересно вашето мнение за тази работа , хубаво ли е лошо ли е


- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Принципно, има доста разлики при съпоставка на една програма със и без ламбда контрол.
Различават се корекционни таблици, таблиците в режим на празен ход и на частично
отворена дроселова клапа. На въпроса, ако е премахнат само ламбда контрола и не са
оптимизирани споменатите таблици (нека изключим корекционните таблици), определено
разхода ще се повиши. Та, така...
Различават се корекционни таблици, таблиците в режим на празен ход и на частично
отворена дроселова клапа. На въпроса, ако е премахнат само ламбда контрола и не са
оптимизирани споменатите таблици (нека изключим корекционните таблици), определено
разхода ще се повиши. Та, така...

Driver's Racing Team
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Според мен чип тунинга на една атмосферна кола си е голяма простотия, защото не може бай ..... да направи нещо по хубаво от това което са направили в БМВ нали се сещаш... и сичко си е ташак работа, маха ограничитела прайш 1 път 9000 рпм на празен ход удря клапаните и честит сбор... отностно ламдата, може да си работи и перфектно без нея ако всичко е ОК (ама едва ли...) освен това ламда сондата се изключва при някой режими от рода на пълна газ, над 4500 рпм зависи от много неща, а като искаш ИС-ка сигурно няма да я караш на 2500рпм на 3-та със 58 км/ч, така, че това да не те спира 

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Айде и аз да се намешам
Значи и аз мойта ИС-ка я взех с откачена ламда ( ма го разбрах чак кат тръгнах да слагам МС-а ), и съм засичал и разход и вервеж и всичко си беше в нормите, нито висок разход нито по малко вервеж, ама мойта е със сток чип де, след като я закачих пак нямаше никва промяна, по идея ламдата трябва да коригира сместа на ниски обороти, ама както каза Turbo-Lag не си купуваш ИС-ка зада я галиш, така че ако е здрав мотора и е читава си я взимай щот туко виш те изпреварил някой



Значи и аз мойта ИС-ка я взех с откачена ламда ( ма го разбрах чак кат тръгнах да слагам МС-а ), и съм засичал и разход и вервеж и всичко си беше в нормите, нито висок разход нито по малко вервеж, ама мойта е със сток чип де, след като я закачих пак нямаше никва промяна, по идея ламдата трябва да коригира сместа на ниски обороти, ама както каза Turbo-Lag не си купуваш ИС-ка зада я галиш, така че ако е здрав мотора и е читава си я взимай щот туко виш те изпреварил някой

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


GEORGIEV написа:Да но сигурно има вариант да се премахне този чип и да си е със заводските си работи там
Има, разбира се...
Turbo-Lag написа:Според мен чип тунинга на една атмосферна кола си е голяма простотия, защото не може бай ..... да направи нещо по хубаво от това което са направили в БМВ нали се сещаш... и сичко си е ташак работа
До някъде си прав, до някъде не си...Болшинството от двигатели, излезнали от завода,
работят с оптимални стойности на дадени параметри...Но оптимални експлоатационни,а не
номинални (разбирай максимални), тъй като инженерите се интересуват и от по-възвишени
неща, като: работни часове; вредни емисии; мощностен клас, в който ще попадне този
двигател; икономични показатели и т.н., и т.н. А както ни е известно,режимите на
максимална икономия и максимална мощност НЕ съвпадат (това, между другото, може
да се прочете във всеки учебник по Теория на ДВГ...и то с големи букви

Точно този "резерв" се търси при евентуално "оптимизиране" на параметрите.
ge_a написа:по идея ламдата трябва да коригира сместа на ниски обороти
...и в режимите на частично отворена дроселова клапа.

Driver's Racing Team
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
lowdriver написа:...
Мисля, че в случая на ИС-а, са се постарали малко повече и не е баш като на другите

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Колеги ходих да гледам (карам) колата и ми хареса вървежа, особено прекъсвача на 7200 об/мин
Обаче външния й вид малко ме отказа и сега продължавам търсенето
А на втора как вървяхме 100км/ч

Обаче външния й вид малко ме отказа и сега продължавам търсенето

А на втора как вървяхме 100км/ч


- MOTORSPORT
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 3.04.2005
- Местоположение: ЛОВЕЧ
Като прочетох внимателно всичко написано по темата се чудя дали аз съм правил този чип и програмата в него или някои от вас. Струва ми се че доста още трябва да се учите момченца.
ЖИВЕЙ ЗА ДА ЯДОСВАШ ДРУГИТЕ!!!!!!!!!!!!!!
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
MOTORSPORT написа:Като прочетох внимателно всичко написано по темата се чудя дали аз съм правил този чип и програмата в него или някои от вас. Струва ми се че доста още трябва да се учите момченца.

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
ge_a написа:Айде и аз да се намешам![]()
![]()
![]()
Значи и аз мойта ИС-ка я взех с откачена ламда ( ма го разбрах чак кат тръгнах да слагам МС-а ), и съм засичал и разход и вервеж и всичко си беше в нормите, нито висок разход нито по малко вервеж, ама мойта е със сток чип де, след като я закачих пак нямаше никва промяна, по идея ламдата трябва да коригира сместа на ниски обороти, ама както каза Turbo-Lag не си купуваш ИС-ка зада я галиш, така че ако е здрав мотора и е читава си я взимай щот туко виш те изпреварил някой
И аз така ... абсолютно същия хал! карах си с откачена Ламбда, после я закачих и НИЩО!




You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
vicho написа:И аз така ... абсолютно същия хал! карах си с откачена Ламбда, после я закачих и НИЩО!![]()
![]()
Дано поне да работи!
Аааа аз я оправих мойта


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
ge_a написа:vicho написа:И аз така ... абсолютно същия хал! карах си с откачена Ламбда, после я закачих и НИЩО!![]()
![]()
Дано поне да работи!
Аааа аз я оправих мойтабеше окислен куплуга и не даваше контакт
а как разбра дали работи?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани