Какво мислите за конверсия от автоматик на ръчни скорости...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Какво мислите за конверсия от автоматик на ръчни скорости...
Има ли проблеми при трансплантацията на цял мотор със ръчни скорости в кола която е била с автоматик? Педалите лесно ли се монтират? Има ли някви други спънки?
Айде ако има някой който да го е правил да свирне... Яворе ти си тука дай малко жокер че намерих много читава Е30-ка автомат обаче
Айде ако има някой който да го е правил да свирне... Яворе ти си тука дай малко жокер че намерих много читава Е30-ка автомат обаче


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Диляне,
видях темата преди няколко часа и рекох да си затрая, щото такава конверсия не съм правил. Ма като гледам че реакция няма, ще споделя каквото знам че е различно, от опита ми с автоматик и ръчка (нищо че най-вероятно и сам се сещаш за тия работи):
1. Педалите мисля че са най-тегавия момент. Ще трябва да смениш педала на спирачките (щото на автоматиците е прекалено 'широк') и да сложиш вляво педал на съединителя, комплект с главната помпа на съединителя и прилежащите й маркучи от съда и до помпата на кутията.
2. Съда за спирачна течност ще трябва да се смени - освен ако няма начин на оригиналния съд на автоматика да вържеш маркуча към главната помпа.
3. Кардана е твърде вероятно да е друг, макар че не съм сигурен.
4. Ключето за светлините за заден ход едва ли ще е проблем.
5. Автоматиците имат една блокировка, която не позволява на стартера да върти освен ако не си на P или N; Не мисля че ще е трудна за шунтиране.
Мисля, че направиш ли педалите, другото (имайки предвид какви трансплантации имаш в досието си досега
) ще ти е лесно.
Иначе хубавото на автоматиците BMW е, че повечето от тях не са виждали "служба" на каквато се радват "нормалните" Е30-ки
видях темата преди няколко часа и рекох да си затрая, щото такава конверсия не съм правил. Ма като гледам че реакция няма, ще споделя каквото знам че е различно, от опита ми с автоматик и ръчка (нищо че най-вероятно и сам се сещаш за тия работи):
1. Педалите мисля че са най-тегавия момент. Ще трябва да смениш педала на спирачките (щото на автоматиците е прекалено 'широк') и да сложиш вляво педал на съединителя, комплект с главната помпа на съединителя и прилежащите й маркучи от съда и до помпата на кутията.
2. Съда за спирачна течност ще трябва да се смени - освен ако няма начин на оригиналния съд на автоматика да вържеш маркуча към главната помпа.
3. Кардана е твърде вероятно да е друг, макар че не съм сигурен.
4. Ключето за светлините за заден ход едва ли ще е проблем.
5. Автоматиците имат една блокировка, която не позволява на стартера да върти освен ако не си на P или N; Не мисля че ще е трудна за шунтиране.
Мисля, че направиш ли педалите, другото (имайки предвид какви трансплантации имаш в досието си досега

Иначе хубавото на автоматиците BMW е, че повечето от тях не са виждали "служба" на каквато се радват "нормалните" Е30-ки
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
stenly написа:Иначе хубавото на автоматиците BMW е, че повечето от тях не са виждали "служба" на каквато се радват "нормалните" Е30-ки
Той Дилян ако я докопа не само че ще си навакса пропуснатата служба, ми и нанагорно ше и дойде

По темата - не знам


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
А верно защо като (дано) я вземе да и разкатая фамилията - да я скъса от каране, ама палене нон-стоп, много грубо докато блокира и кутията, и мотора (особено ако е М40). Пък после да си прави трансплантацията
МЕжду другото - ще се радвам да вземе човека някаква кола, че наистина обедня форума откъм матриал за зяпане
По темате не знам нищо за съжаление 



BMW only!
amd написа:А верно защо като (дано) я вземе да и разкатая фамилията - да я скъса от каране, ама палене нон-стоп, много грубо докато блокира и кутията, и мотора (особено ако е М40). Пък после да си прави трансплантациятаМЕжду другото - ще се радвам да вземе човека някаква кола, че наистина обедня форума откъм матриал за зяпане
По темате не знам нищо за съжаление
Една добра причина да не го прави е, че като се опитваш да се правиш на спортен с Е30 автоматик, е много вероятно да я усучеш около някой стълб, преди да вземеш здравето на мотора.
И второ - ако свали мотора и скоростната докато (и ако) са читави (вместо да прави гореописаните простотии с тях), може да им вземе някакви смислени пари.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Педали имам няколко комплекта
Казанчета за спирачна течност също
Абе дано всичко мине като хората ще пусна снимков матрял пък после ще му мислиме с трансплантацийте
Белким до другия събор успея да я направя 





Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колата е много читава и направо са ни са се подпалили чивиите
Трансплантациите,шунтовете и тем подобните "операции" са "ни" в кръвта
Дали нещо по реда на трансплантацията не се пропуска
Георги Пенчев




Дали нещо по реда на трансплантацията не се пропуска

Георги Пенчев
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Четох току що за още някаква разлика, автоматиците нямали някакъв лагер отзад на кардана: Pilotlager. Не знам за кой става въпрос ма се надявам да не е голяма грижа 


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Едва ли ще му е проблем кардана или какво то и да било при положение ,че има още едно БМВ от което да прехвърли всичко.
Както Sony казва тия коли са като лего само подреждаж правлино сглобката
Не вярвам да е правено отделно купе за автоматика,че да има някаква разлика или да липсва нещо като дупка за педала на съединителя примерно.
Според мен ако си намерил читаво купе го взимай и я почвай при наличието на повече свободно време за месец би трябвало да си готов.Имайки в предвид,че имаш всичко необходимо и няма да търсиш нещо (да чакаш евентуална доставка и тн.)
Успех в начинанието
Може ли да идвам да помагам и да гледам ако нямаш нужда от помощ в неделите
Както Sony казва тия коли са като лего само подреждаж правлино сглобката

Не вярвам да е правено отделно купе за автоматика,че да има някаква разлика или да липсва нещо като дупка за педала на съединителя примерно.
Според мен ако си намерил читаво купе го взимай и я почвай при наличието на повече свободно време за месец би трябвало да си готов.Имайки в предвид,че имаш всичко необходимо и няма да търсиш нещо (да чакаш евентуална доставка и тн.)
Успех в начинанието

Може ли да идвам да помагам и да гледам ако нямаш нужда от помощ в неделите


- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
На БМВ автоматик нямам опит,но на Опел сме разглабяли и там вместо маховик на кол. вал има дебела ламарина и няма набит лагер в коляновия вал за първичния вал на ск. кутия.Да не е и тук така че става сложно.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Бате той си сменя мотора+скорости+диф + +++
Всичко от старото му БМВ отива в новото а от автомата с какъвто и да е мотор всичко ще отиде на части
Всичко от старото му БМВ отива в новото а от автомата с какъвто и да е мотор всичко ще отиде на части


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Така е аз няма да ползвам мотора от колата ми ще слагам всичко
По принцип нужда от помощ нямам за момента, няма да правя каквото и да било преди зимата

По принцип нужда от помощ нямам за момента, няма да правя каквото и да било преди зимата


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Само аз ли съм тук фен на автоматите ве
С какво е под капака тази Е30-ка? Може и да измислим нещо,а-у,трампа 


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз да избързам да се абонирам - мене ще ме земеш да се уча там покрай теб, че вианги ми е било мерак да се въргалям в маслото, особено ако е Е30:) Ще ти подавам...хмм ключове, ей такива неща. То и да не щеш аз съм близо, така, че
Иначе я издай тайната - евентуалното БМВ, сега да не е 318 автоматик троен стоп? любопитство 


BMW only!
valentino написа:На БМВ автоматик нямам опит,но на Опел сме разглабяли и там вместо маховик на кол. вал има дебела ламарина и няма набит лагер в коляновия вал за първичния вал на ск. кутия.Да не е и тук така че става сложно.
"Driveplate" се казва по чуждоземски тая ламарина дето автоматиците я имат вместо маховик.
NeoPrint написа:Само аз ли съм тук фен на автоматите ве
И аз и аз

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани