Normal vs. Sport vs. M-Technic
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Normal vs. Sport vs. M-Technic
От доста време ми прави впечатление, че в ЕТК-то когато се отнася до някои специфични части по окачването (най-вече пружини, амортесьори и стабилизиращи щанги) се прави разлика м/у:
1) Нормално
2) Спортно
3) М-Техник
окачване
И изникват едни естествени въпроси:
1. какво аджеба е това "Спортно" окачване?
2. с какво е по-различно от М-Техник?
1) Нормално
2) Спортно
3) М-Техник
окачване
И изникват едни естествени въпроси:
1. какво аджеба е това "Спортно" окачване?
2. с какво е по-различно от М-Техник?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми аз сложих на една 318ис,м-техника и се напърчи кат G-класа,срещу известна сума,ще ти демонстрирам 4 вида окачване в/у една кола и ще "седи,стои,стъпва" по различен начин 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Аз си мисля, че сме в България, и всеки кара с кот има
било то правилно или неправилно, важното е газ да се дава и с рязани пружини пак ставало 


Явор написа:ми аз сложих на една 318ис,м-техника и се напърчи кат G-класа,срещу известна сума,ще ти демонстрирам 4 вида окачване в/у една кола и ще "седи,стои,стъпва" по различен начин
Това с известната сума не ми се види икономически целесъобразно;
Ако се чувстваш на кеф може да обясниш за какво става въпрос.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Аз в интерес на истината също не съм на ясно но мисля че нормалното е на нормалните Е30-ки.. спортното е на 318ис (примерно) и ако го поръчаш! А пък Мтехник вече си е Мтехник.. в същност може и да греша 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Не знам със сигурност... но пък аз съм останал с впечатлението че напротив! По скоро са с спортно
Абе това в интерес на истината ми е тъмна индия.. .имам чуството че като са ги сглабяли тея Е30-ки са били сложили мангали на поста за разпределяне на окачванията и кой какво му се е паднало

Абе това в интерес на истината ми е тъмна индия.. .имам чуството че като са ги сглабяли тея Е30-ки са били сложили мангали на поста за разпределяне на окачванията и кой какво му се е паднало


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

На сайта на шотландския фен пише следното:
So why is the 318iS so special? Well it has the wonderful M42 16 valve engine which thrives on revs. In the later E36 models the extra weight of the car stifles the poor thing. It also had standard //M-Tech suspension, Recarro sports interior and a subtle set of spoilers. The car was wonderful to drive, one of the best I've ever driven. It truly was a case of the car being more than the sum of its parts. All the upgrades just worked really well together.
И понеже тоя пич го считам за ултимативния BMW reference, ако ще и Turturelo да влезе и да напише нещо в любимия си загадъчно-делови стил "Ами не е баш така (аз не че не знам де, ама ми е забраненто да го обсъждам)" ще продължавам да си мисля, че is-a си е с М-Тех окачване
So why is the 318iS so special? Well it has the wonderful M42 16 valve engine which thrives on revs. In the later E36 models the extra weight of the car stifles the poor thing. It also had standard //M-Tech suspension, Recarro sports interior and a subtle set of spoilers. The car was wonderful to drive, one of the best I've ever driven. It truly was a case of the car being more than the sum of its parts. All the upgrades just worked really well together.
И понеже тоя пич го считам за ултимативния BMW reference, ако ще и Turturelo да влезе и да напише нещо в любимия си загадъчно-делови стил "Ами не е баш така (аз не че не знам де, ама ми е забраненто да го обсъждам)" ще продължавам да си мисля, че is-a си е с М-Тех окачване
Още едно потвърждение на тезата, че Е30 318is е с на практика М-Техник окачване:
http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318ischassis.html
http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318ischassis.html
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
ИСките стандартно излизат с М-Техник!Малко по ниско и твърдо от обикновенното!
Аз в момента отпред съм с М-Тех пружини, а отдзад с червени H&R!Малко дигнато ми е отпред и се дразна, за това си търся някви читави ниски предни пружинки, иначе казано спортни!
Аз в момента отпред съм с М-Тех пружини, а отдзад с червени H&R!Малко дигнато ми е отпред и се дразна, за това си търся някви читави ниски предни пружинки, иначе казано спортни!


- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
моята е със червени пружини и жълти амортисьори. малко е висока ма поне не опира във всяка бубуна. старото ми бмв беше на 12см от земята изкарах точно един месец 

Ма много ме кефи тази кола!!!










- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
моята е с некво обикновенно окачване, като я купих и в жабката намерих касова бележка за смяна на амортесиори... И няма рекаро
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Бе то за 36ца ма гледам че ги разбирате кво значат сини точки на черните пружини
тва стандартните ли са
или пак съм объркал хапчетата 



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани