Normal vs. Sport vs. M-Technic

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Normal vs. Sport vs. M-Technic

Мнение от stenly » 06 Сеп 2006, 23:58

От доста време ми прави впечатление, че в ЕТК-то когато се отнася до някои специфични части по окачването (най-вече пружини, амортесьори и стабилизиращи щанги) се прави разлика м/у:
1) Нормално
2) Спортно
3) М-Техник
окачване

И изникват едни естествени въпроси:
1. какво аджеба е това "Спортно" окачване?
2. с какво е по-различно от М-Техник?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 07 Сеп 2006, 0:04

ми аз сложих на една 318ис,м-техника и се напърчи кат G-класа,срещу известна сума,ще ти демонстрирам 4 вида окачване в/у една кола и ще "седи,стои,стъпва" по различен начин ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 07 Сеп 2006, 1:53

Аз си мисля, че сме в България, и всеки кара с кот има :mhihi: било то правилно или неправилно, важното е газ да се дава и с рязани пружини пак ставало :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 07 Сеп 2006, 10:03

Turbo-Lag написа:Аз си мисля, че сме в България, и всеки кара с кот има :mhihi: било то правилно или неправилно


Не бе, недей да си мислиш че питам, за да изскуба моето окачване и да го заменя с "най-доброто" (пък то такова и няма)

Питам защото обичам нещата да са ми 'принципно ясни'.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 07 Сеп 2006, 10:09

Явор написа:ми аз сложих на една 318ис,м-техника и се напърчи кат G-класа,срещу известна сума,ще ти демонстрирам 4 вида окачване в/у една кола и ще "седи,стои,стъпва" по различен начин ;)


Това с известната сума не ми се види икономически целесъобразно;
Ако се чувстваш на кеф може да обясниш за какво става въпрос.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 07 Сеп 2006, 14:08

Аз в интерес на истината също не съм на ясно но мисля че нормалното е на нормалните Е30-ки.. спортното е на 318ис (примерно) и ако го поръчаш! А пък Мтехник вече си е Мтехник.. в същност може и да греша :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 07 Сеп 2006, 15:35

Аз досега мислех, че всички Е30 318ис са с М-Техник.
Така ли е или съм живял в заблуда?

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 07 Сеп 2006, 15:36

Не знам със сигурност... но пък аз съм останал с впечатлението че напротив! По скоро са с спортно :idea:

Абе това в интерес на истината ми е тъмна индия.. .имам чуството че като са ги сглабяли тея Е30-ки са били сложили мангали на поста за разпределяне на окачванията и кой какво му се е паднало :lol:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

М40 Forever
Аватар
Мнения: 2550
Регистриран на: 4.11.2003
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M

Мнение от Малкия » 07 Сеп 2006, 15:38

То маи се слага по поръчка така ,че някои имат други не :P

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 07 Сеп 2006, 15:43

На сайта на шотландския фен пише следното:
So why is the 318iS so special? Well it has the wonderful M42 16 valve engine which thrives on revs. In the later E36 models the extra weight of the car stifles the poor thing. It also had standard //M-Tech suspension, Recarro sports interior and a subtle set of spoilers. The car was wonderful to drive, one of the best I've ever driven. It truly was a case of the car being more than the sum of its parts. All the upgrades just worked really well together.

И понеже тоя пич го считам за ултимативния BMW reference, ако ще и Turturelo да влезе и да напише нещо в любимия си загадъчно-делови стил "Ами не е баш така (аз не че не знам де, ама ми е забраненто да го обсъждам)" ще продължавам да си мисля, че is-a си е с М-Тех окачване

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 07 Сеп 2006, 15:48

Още едно потвърждение на тезата, че Е30 318is е с на практика М-Техник окачване:

http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318ischassis.html

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 07 Сеп 2006, 18:30

ИСките стандартно излизат с М-Техник!Малко по ниско и твърдо от обикновенното!
Аз в момента отпред съм с М-Тех пружини, а отдзад с червени H&R!Малко дигнато ми е отпред и се дразна, за това си търся някви читави ниски предни пружинки, иначе казано спортни!
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 07 Сеп 2006, 20:43

моята е със червени пружини и жълти амортисьори. малко е висока ма поне не опира във всяка бубуна. старото ми бмв беше на 12см от земята изкарах точно един месец ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Скрапчо
Аватар
Мнения: 912
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Ivan Petrov » 07 Сеп 2006, 21:29

моята е с некво обикновенно окачване, като я купих и в жабката намерих касова бележка за смяна на амортесиори... И няма рекаро

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 07 Сеп 2006, 22:17

Бе то за 36ца ма гледам че ги разбирате кво значат сини точки на черните пружини :?: тва стандартните ли са :?: или пак съм объркал хапчетата :confused:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook