налягане на бензина...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
налягане на бензина...
добре де... измерих го. като си работи колата го държи. като я изгася налягането пада до 0 (това не ми се струва нормално?). после като запаля някой път се качва бързо, някой път бавно... съответно за това и някой път пали бързо някой път трябва много да въртя.
помпа или регулатор и защо?
кошницата е М40 316i.
помпа или регулатор и защо?
кошницата е М40 316i.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз не съм си замервал моето налягане, но имам същите симптоми при Е30 М10б18 - някой път пали от половин оборот и държи сстабилни обороти, някой път въртя доста и след това мени оборотите известно време - явно помпата и идват годинките в повече, притеснявам се също цедката да не се е задръстила или пък някоя дюза да сълзи от време на време.
BMW only!
Re: налягане на бензина...
[steeN] написа:добре де... измерих го. като си работи колата го държи. като я изгася налягането пада до 0 (това не ми се струва нормално?). после като запаля някой път се качва бързо, някой път бавно... съответно за това и някой път пали бързо някой път трябва много да въртя.
помпа или регулатор и защо?
кошницата е М40 316i.
Регулатор...
Възможно е силата на пружинката да е понамаляла или самата диафрагма да отпуска.
Щом при работещ двигател налягането на горивото ти е ок, значи и помпата ти е ок.


Driver's Racing Team
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Като дадеш на контакт задръж 4-5 секунди и тогава пали.
Като е студена пали от 1/2 оборот, а топла по-трудно
А ако е оставя на топло в гаража, който е на припек за да запаля ми е нужно да въртя около 3-4 секунди, но ако задържа на контакт пали доста по-бързо.
Като е студена пали от 1/2 оборот, а топла по-трудно

А ако е оставя на топло в гаража, който е на припек за да запаля ми е нужно да въртя около 3-4 секунди, но ако задържа на контакт пали доста по-бързо.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
обранен клапан на помпата.
регулатора можеш да си го провериш. така и така си заразвързвал, откачи обратния маркуч, сложи една бутилка, някой да ти завърти докато вдигне налягане и угаси. ако пикае клапана докато ти пада налягането, значи е той. имай в предвид, чесе оттича малко, но ще разбереш къде е проблема!
регулатора можеш да си го провериш. така и така си заразвързвал, откачи обратния маркуч, сложи една бутилка, някой да ти завърти докато вдигне налягане и угаси. ако пикае клапана докато ти пада налягането, значи е той. имай в предвид, чесе оттича малко, но ще разбереш къде е проблема!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
и аз така разсъждавах за регулатора...
контакта няма връзка, на мотроника помпата се вкл. чак като въртиш стартера
виж на джетроника е добре като палиш да изчакаш на контакт докато утихне помпата. иначе аз имам точно същият проблем... когато е седяла дълго време пали, когато е загряла и е поседяла 15-20 мин и мн. трудно, след като запали трудно... гася изчаквам малко и пали ок. веднъж запали ли налягането си стои rock solid.
това е добра идея, за обратния бензин не се сетих... ама налягането като изгася и просто се срива за има няма 1-2 сек. наистина и аз си мислех, че трябва да има някакъв клапан на помпата и да не пада налягането всеки път като гася... къде се намира той? може ли да ми го посочиш на realoem.com
контакта няма връзка, на мотроника помпата се вкл. чак като въртиш стартера

това е добра идея, за обратния бензин не се сетих... ама налягането като изгася и просто се срива за има няма 1-2 сек. наистина и аз си мислех, че трябва да има някакъв клапан на помпата и да не пада налягането всеки път като гася... къде се намира той? може ли да ми го посочиш на realoem.com
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
абе поразрових се...
http://www.unixnerd.demon.co.uk/motronic.html
Won't start when warm or is hard to start
...
Leaking fuel injector - проверено....
Bad fuel pump check valve - май е това... ама като гледам е вградено в помпата?
Bad fuel pressure regulator - ?
Dirty wiring - няма начин
http://www.unixnerd.demon.co.uk/motronic.html
Won't start when warm or is hard to start
...
Leaking fuel injector - проверено....
Bad fuel pump check valve - май е това... ама като гледам е вградено в помпата?
Bad fuel pressure regulator - ?
Dirty wiring - няма начин

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
да, вградено е в помпата. Съмнявам се да се разглоби, тя си е капсулована. според мен не е проблем, ако държиш по 20тина литра бензин, ма нека и друг да си каже мнението.... 

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
[steeN] написа:и аз така разсъждавах за регулатора...
контакта няма връзка, на мотроника помпата се вкл. чак като въртиш стартеравиж на джетроника е добре като палиш да изчакаш на контакт докато утихне помпата. иначе аз имам точно същият проблем... когато е седяла дълго време пали, когато е загряла и е поседяла 15-20 мин и мн. трудно, след като запали трудно... гася изчаквам малко и пали ок. веднъж запали ли налягането си стои rock solid.
това е добра идея, за обратния бензин не се сетих... ама налягането като изгася и просто се срива за има няма 1-2 сек. наистина и аз си мислех, че трябва да има някакъв клапан на помпата и да не пада налягането всеки път като гася... къде се намира той? може ли да ми го посочиш на realoem.com
Абе човек все едно говориш за мойта кола.Мога да ти споделя само че от една камара мойстори и диагностики не е от дюзи не е от регулатор не е от помпа



здравейте!пиша за първи пат а сам реистриран от много време!относно това мога да кажа че имах подовен проблем.помпата е пренавивана и газовата е автоматична.много вартях за да паля.в сервиза кадето чистиха дюзите и минах елкон ме посаветваха да сложа реле за да работи помпата на контакт.да изчаквам като дам контакт да качи налягяне ,което доколкото знам е 1атмосфера(помпата утихва) и тогава вартя и паля.вече две години нямам проблем.как сложих реле:намерих релето което беше поставено да спира помпата когато сам на газ.поставих второ което захраних с +12Vи го свързах да го подава на помпата при контакт. релето командвам с +12Vот предпазител на които има захранване при контакт.най вероятно помпата бавно качва или от някяде изпуска и поради това е неравномерната работа в началото до стабелизиране на налягянето ркоето не е маловажно според мен!дано сам помогнал!
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
То и аз завъртам за около секунда - секунда и половина, и тогава пали, но не ми е проблем. Другият вариант, ако някой от вас върти по 3-4 секунди, е да пробвате следното: завъртате да запалите, стартерът започва да върти, след което връщате ключа обратно. После въртите да запалите отново. Аз като го направя тоя номер, втория път колата пали само как чукна ключа. Така спестявате стрес на акумулатора
.

It's not who You are, it's who You know...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
georgikrastevbmw316i - радвам се, че сподели опита си. може и да прибегна до това решение като се замисля, не си струва да се занимавам с по-сложни истории или да сменям помпа...
GEORGIEV - мен повече ме дразни да разбера какво е.. от колкото самия проблем
logout - ми няма вързка това с връщането
нали обеснявам... гледах манометъра. просто бензин няма...
GEORGIEV - мен повече ме дразни да разбера какво е.. от колкото самия проблем

logout - ми няма вързка това с връщането

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
четох в книгата!там основно се споменава за проблем в пусковия клапан или в термопрекасвача за времв които командва пусковиа клапан.казват че ако пусковия клапан не работи добре тоест салзи или пропуска,както и ако термопрекасвача за време подава грешно време(то зависи от температурата на двигателя) при стартиране може да се затруднява паленето.за налягането споменават за устроиство наречено акомулатор на налягане които запазвал налиагането известно време след загасяне.незнам дали го има при всички инжекциони.има и регулатор на налягането които като глегам схемата мойе ако не затвариа както трябжа мойе барзо да изпуска налягането в системата.
BMW forever



- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
georgikrastevbmw316i написа:четох в книгата!там основно се споменава за проблем в пусковия клапан или в термопрекасвача за времв които командва пусковиа клапан.казват че ако пусковия клапан не работи добре тоест салзи или пропуска,както и ако термопрекасвача за време подава грешно време(то зависи от температурата на двигателя) при стартиране може да се затруднява паленето.за налягането споменават за устроиство наречено акомулатор на налягане които запазвал налиагането известно време след загасяне.незнам дали го има при всички инжекциони.има и регулатор на налягането които като глегам схемата мойе ако не затвариа както трябжа мойе барзо да изпуска налягането в системата.
Това важи за Джетроник.В Мотроника няма пусков клапан,също така няма и акумулатор на налягане.
Ако помпата е външна(под пода отляво) обратния клапан е на изхода на помпата и би трябвало да се сваля(отвива).Преди имах Е21 и ако помпата е същата съм сигурен че този клапан се сваля.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
мда, прав си за пусковия клапан, това е уникална глупост на джетроника , която може да си направиш с елементи за 10 лв, а струва 150
добре, че на старата ми кола си работеше. а помпата на 316ката е в резервоара...
мерси на всички за мненията... ще го измисля, като ми остане време да се занимавам пак с кошницата и ще пиша

мерси на всички за мненията... ще го измисля, като ми остане време да се занимавам пак с кошницата и ще пиша

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани