амортесьори
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
амортесьори
Здравеите,
Преди 20мин си идвам от морето и както винаги оглеждам колицата щателно, лошото е, че този път е станало малко мазало.
Гледам дясна предна гума - щото нещо си седи на една страна в смисъл горния и ръб и долния не са на една вертикална линия... тва ще да е някой шарнир - ако имате представа помогнете със съвет. Сам ще ги сменям
Та ся кво гледам: Цялата кора и всичко около калника в масло - заминал си е тоя амортесьор, не знам кога са сменяни за последно но, да питам: може ли само него да сменя(единия)? Някакви конкретни оферти, алтернативи - сещате се, че съм без пукнат лев хе-хе - моренцето ги удави
П.С.
По подбалканския се прибирах...
Преди 20мин си идвам от морето и както винаги оглеждам колицата щателно, лошото е, че този път е станало малко мазало.

Гледам дясна предна гума - щото нещо си седи на една страна в смисъл горния и ръб и долния не са на една вертикална линия... тва ще да е някой шарнир - ако имате представа помогнете със съвет. Сам ще ги сменям

Та ся кво гледам: Цялата кора и всичко около калника в масло - заминал си е тоя амортесьор, не знам кога са сменяни за последно но, да питам: може ли само него да сменя(единия)? Някакви конкретни оферти, алтернативи - сещате се, че съм без пукнат лев хе-хе - моренцето ги удави

П.С.
По подбалканския се прибирах...
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
За можене - всичко може, но трябва да си смениш и двата амортисьора. Ако смениш само единия, характеристиките на двата ще са различни - поведението в завой няма да е нормално. Но ако не шпориш колата, няма проблем да са различни - докато не ги направиш еднакви!
За "дясна предна" - ако горния ръб е по към мотора - поддал ботуш/омекнала пружина. Дано да е пружина ...
Ако долния ръб е по към мотора - друг да каже
За "дясна предна" - ако горния ръб е по към мотора - поддал ботуш/омекнала пружина. Дано да е пружина ...
Ако долния ръб е по към мотора - друг да каже

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
e30
Мерси за бързия отговор братле
Има ли някой желаещ да хвърли едно око на колата - примерно утре на еко?(и пак емотиконата с бирките)
Не съм я гледал обстойно, нито отдолу. Само разтоварих багажлето и я подкарах настрани
Сега не съм в нас хе-хе, нещо съм се развълнувал.
Ще пиша какво става

Има ли някой желаещ да хвърли едно око на колата - примерно утре на еко?(и пак емотиконата с бирките)

Не съм я гледал обстойно, нито отдолу. Само разтоварих багажлето и я подкарах настрани

Ще пиша какво става

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Да, и пресен опит - скапания амортисьор бързо скапва и лагера ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
Само е така да ти дам 2 идеи-скъпа и евтина. Скъпата си я бива-2нови газови Монрое ( 2год. гаранция )-слагаш отпред и нема такава стабилност в завойте батко - само срещу 97лв. бройката. Евтината е да ти напълнят твоя си изтеклия - много сервизи го правят - така без да пипаш другия амортисъор като напълниш тоя получаваш 2 амортисъора с еднакви характеристики - гаранцията която дават е 15 000 км. за пълнения и струва 15 - 20 лв. Мога да ти кажа къде може да направиш всяка от операциите
ако те интересува и още на си решил проблема - надявам се да си, щото не требва да се кара така.

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Ми аз колата не я карам, и амортисьора днес беше изваден от О'Макферсона
Сподели местата на който мога да го занеса да ми го напълнят, живея в младост - колкото по-близо - толкова по-бързо
Мерси предварително
Аз имам информация, че пълнели амортисьори срещу КАТ в Дървеница, но не съм проверил още

Сподели местата на който мога да го занеса да ми го напълнят, живея в младост - колкото по-близо - толкова по-бързо

Мерси предварително
Аз имам информация, че пълнели амортисьори срещу КАТ в Дървеница, но не съм проверил още
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Е тука ся да напиша някакво развитие
Ходих до срещу КАТ, питах на 2 места - никой не знаел нищо, бях уморен и си тръгнах. Сега като се замисля там отзад има едни барачки - може да има там някъде
Ходих до кръговото на Павлово, там човека си човъркаше някаква колица, но не иска да дойде до оградата да каже дали ще го направи. Само викаше затворено е, затворено е... Наистина беше събота, но щеше да му коства 1 минута. Въобще незнам дали да ходя пак? Некво мноо тъпо ми се стори.
Всичко си е по старо му

Ходих до срещу КАТ, питах на 2 места - никой не знаел нищо, бях уморен и си тръгнах. Сега като се замисля там отзад има едни барачки - може да има там някъде

Ходих до кръговото на Павлово, там човека си човъркаше някаква колица, но не иска да дойде до оградата да каже дали ще го направи. Само викаше затворено е, затворено е... Наистина беше събота, но щеше да му коства 1 минута. Въобще незнам дали да ходя пак? Некво мноо тъпо ми се стори.
Всичко си е по старо му

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
На Орландовци из уличките съм виждал обяви, че пълнят... и шарнири оправяли. Абе там покрай гробищата явно имат техники за съживяване на мъртъвци 

It's not who You are, it's who You know...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
момчета до колкото се сещам при това окачванв при натоварване с тежест горния край на гумата излиза на вън?!и не вийдам вразката да се получи това с гумата изведнаж и да е от амортиьора!да клати предницата и да яде неравномерно гуми(на вални)маи са признаци за амортисьор ако не греша.като 1е ли нещо друго ще е кам бомбето несто,дано греша.
BMW forever



- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
То момчета каква стана...
Не ми се карай, ще сменям с нови след като видя ко стаа с стари
опит
Та значи до тук взех два макферсона с главините и амортесиорите от друго бмв. Смених този изпусналия (десен) - гумата не е толкова навътре в гориния си ръб както преди
Сега малко едната дума е в завой когато другата е права( е тфа не знам как да го обесня друго яче
)
Ще сменя и другия макферсон.
После ще меря разстоянието между ботушите. Днес е малко по малко от 92см. по предния болт. Но тва е с различните макферсони!
Ще направя скоба или как се казва сега не се сещам - разпънка между двата ботуша и ще я разтегна до 93см.
После отивам на реглаж и от там квото стане.... тва ще е засега хехех
Ако на някой нещо не му се струва логично или поседователноста не е както трябва моля да пише
Ако някой си е правил или има такава разпънка ще ми е от помощ, ако сподели нещо...
Ми това е за сега... пак ще пиша

Не ми се карай, ще сменям с нови след като видя ко стаа с стари


Та значи до тук взех два макферсона с главините и амортесиорите от друго бмв. Смених този изпусналия (десен) - гумата не е толкова навътре в гориния си ръб както преди

Сега малко едната дума е в завой когато другата е права( е тфа не знам как да го обесня друго яче

Ще сменя и другия макферсон.
После ще меря разстоянието между ботушите. Днес е малко по малко от 92см. по предния болт. Но тва е с различните макферсони!
Ще направя скоба или как се казва сега не се сещам - разпънка между двата ботуша и ще я разтегна до 93см.
После отивам на реглаж и от там квото стане.... тва ще е засега хехех
Ако на някой нещо не му се струва логично или поседователноста не е както трябва моля да пише

Ако някой си е правил или има такава разпънка ще ми е от помощ, ако сподели нещо...
Ми това е за сега... пак ще пиша

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
не си прави експерименти да напъваш ботушите
Остави си ги така както са! Напънеш ли ги почваш да товариш купето!
Трябва да се направи в статично положение разпънката да става на болтовете и ако има реглаж, леко да обереш! Но недей разпъва и натяга чак 1 см - не е хубаво!
В интерес на истината има една много голяма тема за това но не мога да се сетя къде беше и как се казваше... именно за това! И там беше обяснено на дълго и широко.. мисля че беше тази: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... rut+braces


Остави си ги така както са! Напънеш ли ги почваш да товариш купето!
Трябва да се направи в статично положение разпънката да става на болтовете и ако има реглаж, леко да обереш! Но недей разпъва и натяга чак 1 см - не е хубаво!
В интерес на истината има една много голяма тема за това но не мога да се сетя къде беше и как се казваше... именно за това! И там беше обяснено на дълго и широко.. мисля че беше тази: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... rut+braces

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Мерси Диляне, снимката беше точно това от което имах нужда
Днес зех мерките на болтовете на ботушите, и поглеждам надолу и гледам... вие вижте тука
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=10
там където ботуша се свързва с калника и вертикалната опора(с дупките тфа) заварката се е скъсала и метала се е огънал нагоре. Бре баш си е поддал ботуша. Едната дупка от тези на опората изглейда все едно си заврял тръба и си я вдигнал нагоре. Мисля си, че целия ботуш е наклонен към центъра на радиатора(примерно)! Само засега не се сещам от какво е причинено това изкривяване. Удар вероятно, но как и от каде?! Треа се помисли хехех... утре ще видим...
Мерси за помоща досега

Днес зех мерките на болтовете на ботушите, и поглеждам надолу и гледам... вие вижте тука

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=10
там където ботуша се свързва с калника и вертикалната опора(с дупките тфа) заварката се е скъсала и метала се е огънал нагоре. Бре баш си е поддал ботуша. Едната дупка от тези на опората изглейда все едно си заврял тръба и си я вдигнал нагоре. Мисля си, че целия ботуш е наклонен към центъра на радиатора(примерно)! Само засега не се сещам от какво е причинено това изкривяване. Удар вероятно, но как и от каде?! Треа се помисли хехех... утре ще видим...
Мерси за помоща досега

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани