Загрява?!?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Загрява?!?
Здравейте,
Имах проблем с загряването на колата (опитваше се да прегрява).
Виското неработеше и го смених с чисто ново Закс. Но оправих проблема частично: Когато колата работи на място стрелката стой на средата, обаче ако се движи по-малко изнанагорно стрелката започва да наближава чертичката след средата.
Направи ми следното впечатление: Като се движа с 50-60км, виксото не включва, включва само като колата работи на место или се движи много бавно.
Мисля че проблема е в радиатора, защото когато темперетурата подминава средата мога спокоинйо да си държа ръката по средата на радиатора.
Дали съм прав, че проблема е от радиатора???
И ако да от как мога да го оправя???
Имах проблем с загряването на колата (опитваше се да прегрява).
Виското неработеше и го смених с чисто ново Закс. Но оправих проблема частично: Когато колата работи на място стрелката стой на средата, обаче ако се движи по-малко изнанагорно стрелката започва да наближава чертичката след средата.
Направи ми следното впечатление: Като се движа с 50-60км, виксото не включва, включва само като колата работи на место или се движи много бавно.
Мисля че проблема е в радиатора, защото когато темперетурата подминава средата мога спокоинйо да си държа ръката по средата на радиатора.
Дали съм прав, че проблема е от радиатора???
И ако да от как мога да го оправя???
Начи, пробвай да напълниш хубаво резервоара.
И аз имах същия проблем. В казанчето имаше винаги наполовина вода а всъщност е нямало почти нищо. Пробвай да е налееш на запален двигател и да сипваш бавно като водата да стига винаги до ръба на капачката. След това гасиш двигателя и изчакваш малко. Ако падне нивото наливаш още... след което пак палиш и ако пак падне наливаш... аз така си играх към 15 мин и пое 20л
И аз имах същия проблем. В казанчето имаше винаги наполовина вода а всъщност е нямало почти нищо. Пробвай да е налееш на запален двигател и да сипваш бавно като водата да стига винаги до ръба на капачката. След това гасиш двигателя и изчакваш малко. Ако падне нивото наливаш още... след което пак палиш и ако пак падне наливаш... аз така си играх към 15 мин и пое 20л

- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
cgm написа:Моито БМВ е без раширително казанче.
не думай. би трябвало да си се взривил отдавна. особено ако налееш 20 л вода в охладителна система дето побира 10,5 макс
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Lucky написа:cgm написа:Моито БМВ е без раширително казанче.
не думай. би трябвало да си се взривил отдавна. особено ако налееш 20 л вода в охладителна система дето побира 10,5 макс
...на М10 радиатора е без разширително казанче

а тия 20 литра

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
тодор написа:аз също нямам расширително казанче
В голяма грешка си


Какво стана с почистването на радиатора? Има ли резултат? Обичайно заподозрян е и термостата!!! А зависи и какви баири катериш в тия жеги. Но 3/4 показание си е много отвсякъде...
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Re: Загрява?!?
cgm написа:...
Има тема " Загряване при М20, причини" или нещо такова мисля, че ако се поровиш и си я намериш, ще ти е от полза

Имах подобен проблем и се оказа че е от съмнителен термостат или зле обезвъздушена система.
Ако имаш желание, опитай следното нещо (което е малко афиф имайки предвид че е лято и жеги, но все пак): при загрял двигател и пуснато парно (и вентилатор на 1 примерно) спри колата и я остави да работи на празен ход.
Ако топлото от парното отслабне чувствително, значи имаш въздух някъде по системата.
Ако имаш желание, опитай следното нещо (което е малко афиф имайки предвид че е лято и жеги, но все пак): при загрял двигател и пуснато парно (и вентилатор на 1 примерно) спри колата и я остави да работи на празен ход.
Ако топлото от парното отслабне чувствително, значи имаш въздух някъде по системата.
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Симптомите са много близки до моите: няма проблем, стига колата да се движи, външната температура да не е над 25С и оборотите да са над 1500.
Свалих водната помпа. Турбинката е обрасла с ръжда като коралов риф. И това за около 2 месеца, през които в мотора нямаше никакъв антифриз ...
От "коралите" дебита на помпата явно клони към 0
.
Свалих водната помпа. Турбинката е обрасла с ръжда като коралов риф. И това за около 2 месеца, през които в мотора нямаше никакъв антифриз ...
От "коралите" дебита на помпата явно клони към 0

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани