На море с деца...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Putzmeister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 5.02.2006
- Местоположение: Шопландия
На море с деца...
Е да, не са деца - сестра ми и приятелят и така станахме 4-ма с багаж до горе, че и бутилка газ (макар и 30 литрова)...абе натоварих си 316ката с М40Б16 до лимита.
За тея 1500+ км имах само един проблем - на магистралата, при баирите, като карам с 140км/ч колата загряваше - не седеше на 12 без 1, както си заковава в града, а стигаше до чертичката на 1 часа( преди лютеницата).
Въпросът ми е - нормално ли е много натоварената 316-ка, с 140 на баирите на магистралата да грее?
Малко инфо: знам, че когато колата се кара на газ, самият пропан-бутан има по-висока температура на горене, но издебнах дълъг учстък с потоянен наклон и пробвах и на бензин и пак си грее. Не съм пробвал да ги разкарам и хората от колата и да пробвам, щото си става чисто изритване
Термостатът е сменен и е проверен - Томсън. Виското, макар че на магистралата не играе, ама аз да си кажа, е наред. Антифризът си е новичък - тоя на Лукойл, системата е обезвъздушена.
Според групата в колата решихме, че се дължи на моя грешка - преди на тръгнем, имах проблеми с малкия радиатор - течеше и понеже знам, че смяната му е ад, а и той не е евтин - праснах "лики-моли" за запушване на течовете в системата и си я оставих, както пише да поработи 1 час. Е не тече вече, ама според нас, сме запушили някакви евентуални мукро-каналчета и сега си е....мамата.
Та...кажете си мнението, моля ви, но не забравайте и решението му.
Благодаря ви.
За тея 1500+ км имах само един проблем - на магистралата, при баирите, като карам с 140км/ч колата загряваше - не седеше на 12 без 1, както си заковава в града, а стигаше до чертичката на 1 часа( преди лютеницата).
Въпросът ми е - нормално ли е много натоварената 316-ка, с 140 на баирите на магистралата да грее?
Малко инфо: знам, че когато колата се кара на газ, самият пропан-бутан има по-висока температура на горене, но издебнах дълъг учстък с потоянен наклон и пробвах и на бензин и пак си грее. Не съм пробвал да ги разкарам и хората от колата и да пробвам, щото си става чисто изритване

Термостатът е сменен и е проверен - Томсън. Виското, макар че на магистралата не играе, ама аз да си кажа, е наред. Антифризът си е новичък - тоя на Лукойл, системата е обезвъздушена.
Според групата в колата решихме, че се дължи на моя грешка - преди на тръгнем, имах проблеми с малкия радиатор - течеше и понеже знам, че смяната му е ад, а и той не е евтин - праснах "лики-моли" за запушване на течовете в системата и си я оставих, както пише да поработи 1 час. Е не тече вече, ама според нас, сме запушили някакви евентуални мукро-каналчета и сега си е....мамата.
Та...кажете си мнението, моля ви, но не забравайте и решението му.
Благодаря ви.
Дай 102% от себе си! Винаги...
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
сам си си отговорил ,има голям шанс да е от добавката .. моето впечатление е че течове оправят ,ама и доста неща скапват
- Putzmeister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 5.02.2006
- Местоположение: Шопландия
Четох тема с подобен проблем. Там решението е беше с хубавко почистване нарадиатора. Има ли смисъл въобще да пробвам?
Дай 102% от себе си! Винаги...
- Putzmeister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 5.02.2006
- Местоположение: Шопландия
Сигурен съм във виското, антифриза, термистата и донякъде помата( не тече, а дали работи - не знам как да я проверя 

Дай 102% от себе си! Винаги...
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Проблема не ти е в налятия препарат. сигурен съм в това защото съм го пробвал и на BMW и на други *неправилни* коли и при изправна охладителна система всичко е било наред
- Mr2faces
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact '97
Човече здраво обезвъздушаване му е майката!!! Ако си сигурен че нямаш въздух, провери маркучите, скобите, и накрая почисти радиатора... иска се време но после удовлетворението е огромно 

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Ако си с пласмасова турбина на перката съм имал случей при който тя превърта около остта и оттам е ясно...
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Често сресщан дефект е и студена спойка в таблото. Температурата ти е нормално, но термометъра отчита по-висока.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега ,източи си антифриза и наблюдавай внимателно какви лайна ще изтекат от тази добавка
По същия начин слагахме добавка на едно Ауди и после от голямото налягане направо разпори два маркуча ,от вътре излязоха едни топки колкото топка за голф.
Е как няма да се запуши системата.Отвори промии и после ще кажеш какъв е бил ефекта
Ако виското и термостата са добри няма да имаш проблеми
Има един момент обаче,при не достатъчно отваряне на термостата може да се получи същото.Докато караш в града колата не е толкова натоварена и температурата е нормална , а на магистралата като я шпорнеш яко и охладителната течност не може да се върти толкова бързо поради не добре отворил термостат ефекта е същия

Е как няма да се запуши системата.Отвори промии и после ще кажеш какъв е бил ефекта

Ако виското и термостата са добри няма да имаш проблеми

Има един момент обаче,при не достатъчно отваряне на термостата може да се получи същото.Докато караш в града колата не е толкова натоварена и температурата е нормална , а на магистралата като я шпорнеш яко и охладителната течност не може да се върти толкова бързо поради не добре отворил термостат ефекта е същия


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани