Централно
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Централно
Колеги моля за съвет. Колата е двоен стоп 4 врати, въпроса е какво централно е за предпочитане - втора ръка оригинално или нов китаец, не най евтиния разбира се. Моля препоръчайте. Цената също има значение, но все пак качеството е на първо място.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Мисля че в инсталацията си ги има кабелите тъй че ще е по-лесно и ефикасно да си вземеш машинки втора ръка и да ги свържеш както и модула който управлява централното 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Баце, нямам кьорава жица по вратите освен тези за ел. огледаледалата.
П.П. Пенчев, кога ще я кълвем оная биричка
П.П. Пенчев, кога ще я кълвем оная биричка

Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Новини
-
Диляне, нанайси кабели ако няма фабрично централно в Е30-ката
Все пак са си близо 30 метра жица брат
Radichev
Китайските измишльотини също вършат работа а и поставянето им е работа за час. Стават като цяло но обикновено не слагат и на багажника щото там ключалката е по-различна като е с централно!!
Аз когато бях пред същата дилема избрах оригинално централно от Е30 но моите подбуди са чисто фанатически - държах да е баварско, освен това бях готов да отделя три дни време за да го поставя. Вервай ми, къртовски труд си е да прекараш всичките кабели а жиците към багажника са направо ад за прокарване. 30 метра кабел, много свободно време и здрави нерви. Аз сменявах и самите ключалки за да мога да пълзвам всички функции на оригиналното централно като пренаредих наново пластините им за да си ползвам моя си ключ. Това отне още един ден. За всеки нормален човек това е загуба на време, така че не го препоръчвам на никого. Също така ще ти трябват доста неща от колата, от която ще взимаш централното и е важно да не пропуснеш нещо - машинките, буксите, шпилките на машинките, болтчета, гайки, главен модул с букса, заключващия механизъм на багажника и т.н.
При четири врати пък работата става съвсем дебела.
За финал .... от практична гледна точка съвета ми е да сложиш от универсалните централни, които ще ти постави всеки алармаджия. Ако пък държиш да е баварско централното и си наясно с какво точно се захващаш, тогава вече бирата е друга

Все пак са си близо 30 метра жица брат

Radichev
Китайските измишльотини също вършат работа а и поставянето им е работа за час. Стават като цяло но обикновено не слагат и на багажника щото там ключалката е по-различна като е с централно!!
Аз когато бях пред същата дилема избрах оригинално централно от Е30 но моите подбуди са чисто фанатически - държах да е баварско, освен това бях готов да отделя три дни време за да го поставя. Вервай ми, къртовски труд си е да прекараш всичките кабели а жиците към багажника са направо ад за прокарване. 30 метра кабел, много свободно време и здрави нерви. Аз сменявах и самите ключалки за да мога да пълзвам всички функции на оригиналното централно като пренаредих наново пластините им за да си ползвам моя си ключ. Това отне още един ден. За всеки нормален човек това е загуба на време, така че не го препоръчвам на никого. Също така ще ти трябват доста неща от колата, от която ще взимаш централното и е важно да не пропуснеш нещо - машинките, буксите, шпилките на машинките, болтчета, гайки, главен модул с букса, заключващия механизъм на багажника и т.н.
При четири врати пък работата става съвсем дебела.
За финал .... от практична гледна точка съвета ми е да сложиш от универсалните централни, които ще ти постави всеки алармаджия. Ако пък държиш да е баварско централното и си наясно с какво точно се захващаш, тогава вече бирата е друга

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Един приятел се оплакваше от китайските че им горяли машинките - били слабички
И се чудеше кво да прави 



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
!!Asen_X написа:Диляне, нанайси кабели ако няма фабрично централно в Е30-ката![]()
Все пак са си близо 30 метра жица брат![]()
Странно. Аз като си сменях шофьорската врата, тая, дето я взех на старо, беше с ел.стъкло и ел.огледало, но пък нямаше централно. Сигурен съм, че машинката не беше сваляна, ако я е имало, защото собственикът каза, че колата никога не е имала централно, а като махнах кората, оригиналното фолио си седеше идеално залепено. Но пък вътре си бяха всички жици, включително и тия за централното, та само си преместих машинката (и една кукичка де).
А пък на старата ми врата нямах ел.стъкло, но инсталацията за него си седеше във вратата, въпреки че в купето нямаше и помен от жици за ел.стъкла.
Всичко това ме навява на мисълта, че като са ги сглабяли тия Е30-ки, к'вито врати е имало като заготовки, такива са слагали - я с кабели, я без. И после е късмет на каква ще попаднеш... Може и да не е така, както го мисля, ама такива са ми наблюденията.
It's not who You are, it's who You know...
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
logout написа:Всичко това ме навява на мисълта, че като са ги сглабяли тия Е30-ки, к'вито врати е имало като заготовки, такива са слагали - я с кабели, я без. И после е късмет на каква ще попаднеш... Може и да не е така, както го мисля, ама такива са ми наблюденията.
моита е набор '86, а и няма нищо ел. освен стандартно огледалата. Е и карбуратора има повече електроника от инжекционите, но от това не ми става по-хубаво



Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз кво да кажа - 4 врати, нема централно, нема ABS, нема ел огледала, има само едно огледало откъм шофера (на другото място си няма заводски), но е електронно и работи
Пръскалките на стъклата и чистачките също са на ниво 


BMW only!
- Новини
-
Дилян Пенчев написа:Един приятел се оплакваше от китайските че им горяли машинките - били слабичкиИ се чудеше кво да прави
На 316-ката е някаква такава измишльотина пък досега не е дала проблем дори и зимата. Знам ли ...
logout написа:....Всичко това ме навява на мисълта, че като са ги сглабяли тия Е30-ки, к'вито врати е имало като заготовки, такива са слагали - я с кабели, я без. И после е късмет на каква ще попаднеш... Може и да не е така, както го мисля, ама такива са ми наблюденията.
Сигурно има някаква логика но аз поне колкото съм разглабял или гледал, ако няма дадена екстра не слагат кабел за нея (изключение прави само инсталацията за халогените).

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани