Проблем с централното заключване
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе Асене понеже ти си спец в тая област... с тебе ще трябва да погледнем буксата при вратата ми на мен щото аз я дърпах дърпах не разбрах как да я сваля да оправя кабелите щото един ми се е скъсал ама не знам за кво е
Всичко си работи
А и имам проблем като измия колата и почва да се ебава централното и е само от там
Сама се отключва, заключва, отказва да отключва и като изсъхне и се оправя 


А и имам проблем като измия колата и почва да се ебава централното и е само от там



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Новини
-
Дилян Пенчев написа:Абе Асене понеже ти си спец в тая област... с тебе ще трябва да погледнем буксата при вратата ми на мен щото аз я дърпах дърпах не разбрах как да я сваля да оправя кабелите щото един ми се е скъсал ама не знам за кво еВсичко си работи
![]()
А и имам проблем като измия колата и почва да се ебава централното и е само от тамСама се отключва, заключва, отказва да отключва и като изсъхне и се оправя
Ако е клеясала, трудно ще я свалим. Отверка, увита в парцал и леко напъване от всички краища, като не забравяш да стискаш двете палчета едно към друго. Ако я смачкаш, смелиш или счупиш, имам няколко в наличност, споко

За да се ебава централното има доста варианти. Най-вероятни ми се виждат два:
1. Буксата на вратата не прави добър контакт. Прегледай и гуменото маншонче на кабелите, което свързва вратата с купето. Ако е пробито е добре да го смениш. Имам няколко и ще ти подаря едно

2. Управляващия блок фабрично се поставя под предния ляв говорител. В резултат на това, че там е изложен на влага и температурни крайности, рано или късно започва да се ебава или направо да гърми. Поради тази причина моето го сложих под волана и така си спестих бъдещи проблеми

За прекъснатия кабел. Кажи ми цветовете му и ще ти кажа за какво е. Вероятно е или един от двата за пищялките, които стоят от вътрешната страна на огледалата (дори да ги нямаш поставени, инсталация си има) или пък е за двойно заключващата функция на централното (много народ дори не знае, че я има). Провери дали тя ти работи.
Други възможности за този кабел са:
- подгряване на ключалките
- autodelay на интериорната светлина, което е пряко свързано с дръжките на вратите. (за това инсталацията си я има независимо дали го имаш или не - под волана имаш една свободна букса за реле. Част от кабелите за тази букса идват именно от вратата, така че може да е някой от тях.)
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Значи имам пищялки във вратите - работят, знам за двйоното заключване и го ползвам редовно
- и то работи!
А що се отнася за гуменото маншонче - здраво е ама не е намушкано на буксата и се мокри там всичко
Мъчих се да го сложа ама нещо ме мързеше и не разбрах точно как става и го зарязах така
А за управляващия блок - работи, сменен е въпреки всичко и си имам резервен втори
Вътре в калника ми няма нито влага, нито вода... поне за сега да чукам на дърво 

А що се отнася за гуменото маншонче - здраво е ама не е намушкано на буксата и се мокри там всичко


А за управляващия блок - работи, сменен е въпреки всичко и си имам резервен втори



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече



И на мене ми е изваден маншона на вратата, може ли от това да ми се ебава левия джам? И аз се опитвах да го сложа, ама не става!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Та за маншона как най-лесно се поставя: вадите буксата, а тя при мене се вади лесно, не знам защо при вас не е така
, след което слагате маншончето хубаво около буксата и я пъхате обратно в другата букса на колонката. При мен маншончето също не си беше на мястото и много ме дразнеше - пробвах как ли не да го напъхам и все не ставаше. Ама като си правих ел.стъклото и приложих тая техника, всичко заспа. Сега маншончето си е където трябва.
P.S. Една техника за вадене, която при мен работи: хващате цели сноп кабели на буксата и дърпате, така че буксата да е под напрежение. Едновременно с това стискате силно двата пластмасови палеца навътре към снопа от кабели, колкото повече стискате, толкоз по-добре. И клатите лекичко. И ако така не излезне, с една плоска отверчица лекичко подпъхвате в основата на буксата - ту отгоре, ту отдолу, като не забравяте да дърпате буксата през това време, да я разклащате леко и да стискате палците (пластмасовите, не тия на ръцете и краката
). Успех!!!

P.S. Една техника за вадене, която при мен работи: хващате цели сноп кабели на буксата и дърпате, така че буксата да е под напрежение. Едновременно с това стискате силно двата пластмасови палеца навътре към снопа от кабели, колкото повече стискате, толкоз по-добре. И клатите лекичко. И ако така не излезне, с една плоска отверчица лекичко подпъхвате в основата на буксата - ту отгоре, ту отдолу, като не забравяте да дърпате буксата през това време, да я разклащате леко и да стискате палците (пластмасовите, не тия на ръцете и краката

It's not who You are, it's who You know...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани